Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med å få expansions pack i morgen :)

Det blir digg  :D

Også er det jo Påske ferie neste uke  :cool:

8250313[/snapback]

Bra det.

Da skal vi ta en omvisning i Shadowlands :)

Blir en helsikes haug å skrive mens jeg løper. Er kanskje mer praktisk å ringe deg. Snakker raskere enn jeg skriver :D

De Lutte - et halvt miss fra 212.

8251285[/snapback]

Nja.. liker best å skrive.. er ikke noe problem å skrive mens man springer :p

Bare trykk 0 på numpad så springer du automatisk.. så er det bare å skrive :p eller så kan du stoppe når du skal skrive.

Blir fort dyrt å ringe.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem jeg får ikke til og heale meg med de derre healtpackene:S

Altså jeg for ikke til og bruke dem!:S jeg har trykt og trykt men det går ikke!

Hva er problemet? Å kan noen hjelpe meg?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Noen typer healthpack krever at du sitter.. trykk X også bruker du de..

8260549[/snapback]

Ja jeg har brukt healtpackene mange ganger, jeg vet at man må sitte for å bruke dem.. men det hjelper ikke.. selv om jeg sitter så hjelpoer det ikke!:S

Lenke til kommentar

Kanskje har du ikke har høye nok skills i First Aid til å bruke dem ?

Sjekk hvor mye du har i first aid ved å trykke på skills og så på nano.

Videre, så holder du inne shift og trykker på selve first aiden og ser hvor mye den krever.

De avlange first aid stimene (reagensrør) kan du kun bruke når du står oppreist, samt når du sloss.

De andre (putene) kan du kun bruke når du sitter i ro og ikke sloss.

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Noen typer healthpack krever at du sitter.. trykk X også bruker du de..

8260549[/snapback]

Ja jeg har brukt healtpackene mange ganger, jeg vet at man må sitte for å bruke dem.. men det hjelper ikke.. selv om jeg sitter så hjelpoer det ikke!:S

8260992[/snapback]

Nettopp dødd? :innocent:

Vent 2-3min så funker de igjen.

Lenke til kommentar

Eller sett inn svakere helsepakker, det vil si slike som ikke krever så høye skills i Treatment og Time & Space.

De virker fortere, men bruker til gjengjeld lenger tid på å heale deg opp igjen.

De Lutte - grats med 1200 innlegg, Momp :thumbup:

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

WoW :!:

Spurte pappa om han kunne bli med å se på den der oppdateringa av accouten :D

Han kom inn på rommet.. satte seg ned.. tastet inn kredittkort nummer og valgte pakken med alle expansions packene :D

Nå er jeg ikke froob lengre :D :D

edit: vi valgte 1mnd til å begynne med siden jeg ikke hadde mer penger å betale han med nå..

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Jeg likte å spille som froob.. men perks, AI våpen, shadowlands, tier osv frister så syykt :D

Edit: installerer Large Client nå :)

Ses ingame :D

8266126[/snapback]

Hehe, du glemte også å glede deg til å bruke GMS sentralene i Rome, og Boralis. Der kan du søke opp items som du trenger og få opplysninger om hvilke spillere som har dem til salgs i spillerbutikkene sine. Byen der butikken ligger vil bli avmerket på kartet ditt og når du kommer inn i butikken, så vil du se mange små automater, 1 til hver spiller.

Du klikker på dem og på den automaten der ditt item ligger, vil navnet lyse grønt, i stedet for hvitt :)

Om du vil ha en egen butikk, så må du bli medlem i en guild. Det er ikke det største problemet. Da jeg var på din lvl, så fikk jeg stadig spørsmål om jeg ville joine den og den guilden. Bare pass på å spørre om de har en City !

Ikke alle guilder har det.

Du glemte også å glede deg til LE research :D Går utfra at du har Lost Eden også, siden dere kjøpte alt. Totalt kan du få 70 research levels og for hver eneste level, så vil du få et av skillene dine økt. Det kan f.eks være 10 mer i Stamina, eller 20 mer i Fast attack.

Og dette får du, selv om skillet er makset fra før.

Men her må du velge hvor mye XP som skal gå til research og hvor mye som skal gå til vanlig levling. 50% på hver er ikke dumt, og du kan forandre dette hele tiden

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Kanskje har du ikke har høye nok skills i First Aid til å bruke dem ?

Sjekk hvor mye du har i first aid ved å trykke på skills og så på nano.

Videre, så holder du inne shift og trykker på selve first aiden og ser hvor mye den krever.

De avlange first aid stimene (reagensrør) kan du kun bruke når du står oppreist, samt når du sloss.

De andre (putene) kan du kun bruke når du sitter i ro og ikke sloss.

De Lutte

8261905[/snapback]

Jeg har nå oppgradert first aid lvl til 65 å treatment til 64.. men det hjelper ikke!:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...