fytech Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er det noen som kan fortelle hvordan man kan komme seg til Rome? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg spiller på RK2, ja. Tester ut sverdet nå. Gøy. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja. Men hvor er du nå ?? Når jeg får vite det, så skal jeg forklare nøyaktig vei fra A til B. De Lutte Lenke til kommentar
fytech Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Ja. Men hvor er du nå ?? Når jeg får vite det, så skal jeg forklare nøyaktig vei fra A til B. De Lutte 8234029[/snapback] Klarte heldigvis å komme til Rome, må bare beklage for den lille infoen jeg gav. Jeg mente liksom i begynnelsen.. men nå er problemet løst. Men thx anyway Endret 25. mars 2007 av fytech Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 You hit Halen van Dummy with nanobots for 13534 points of melee damage. You successfully perform an Obliterate attack Say no more. De Lutte - glad over nytt leketøy Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) You hit Halen van Dummy with nanobots for 13534 points of melee damage. You successfully perform an Obliterate attack Say no more. De Lutte - glad over nytt leketøy 8237752[/snapback] Hvor ofte kan den brukes? Energize, Suppressive Horde, Might of the Revenant, Aimed Shot, Full Auto, Burst, Napalm Spay, Tracer, Contained Burst, Kizzermole Gumboil, say no more Momp - Har mange leketøy. Endret 25. mars 2007 av Mompen Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 You hit Halen van Dummy with nanobots for 13534 points of melee damage. You successfully perform an Obliterate attack Say no more. De Lutte - glad over nytt leketøy 8237752[/snapback] Du er MA er du ikke? Jeg har en MA lvl 211, 212 husker ikke helt - med stort sett chosen armor og andre greier. (som 15% crit scope og andre o.k ting) Så vidt jeg husker så er Obliterate noe som kan brukes hvert 1 eller 10`ende minutt? Mob`en må også ha mindre enn 25% HP igjen. Min rekord er 16k på den greia Har hørt om folk som har hatt mer, oppimot 18k, men det var på gråe fineder osv Lenke til kommentar
Taren Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Fikk Dreadloch Tigress og Dreadloch Sniper's Friend (HUD2) i går, gjett om jeg gleder meg til AS Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 You hit Halen van Dummy with nanobots for 13534 points of melee damage. You successfully perform an Obliterate attack Say no more. De Lutte - glad over nytt leketøy 8237752[/snapback] Du er MA er du ikke? Jeg har en MA lvl 211, 212 husker ikke helt - med stort sett chosen armor og andre greier. (som 15% crit scope og andre o.k ting) Så vidt jeg husker så er Obliterate noe som kan brukes hvert 1 eller 10`ende minutt? Mob`en må også ha mindre enn 25% HP igjen. Min rekord er 16k på den greia Har hørt om folk som har hatt mer, oppimot 18k, men det var på gråe fineder osv 8238445[/snapback] 15% tror jeg det er. Har allerede rettet min MAs perk sånn at jeg skal få den. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) The Very End skrev: Du er MA er du ikke? Jeg har en MA lvl 211, 212 husker ikke helt - med stort sett chosen armor og andre greier. (som 15% crit scope og andre o.k ting) Så vidt jeg husker så er Obliterate noe som kan brukes hvert 1 eller 10`ende minutt? Mob`en må også ha mindre enn 25% HP igjen. Min rekord er 16k på den greia Har hørt om folk som har hatt mer, oppimot 18k, men det var på gråe fiender osv -------------------------------- Den kan brukes hvert 3 minutt og er heller ikke enkel i bruk. Årsaken er at den henger sammen med 2 andre perker. Først må man fyre av Tremor Hand og når den er aktivert, så tar man Flesh Quiver. Men denne gående, så kan man omsider begynne å starte opp Obliteraten. Om det bare var pang, pang, pang, så var det greit nok. Men mobben kan ikke ha mer enn 15% helse igjen i det Obliteraten aktiveres. Selve perken bruker jo også noen sekunder på å få effekt, og dermed bør mobben være nokså nøyaktig på 15% helse. Har bommet en del på det der nå til å begynne med. Begge de 2 første perkene trenger også litt tid før de virker, etter at man har aktivert dem. Man må derfor følge med på mobben og se hvor fort helsesøyla hans går nedover, og så begynne på Tremor Hand i riktig øyeblikk. Flere ganger har jeg fått Obliteraten i gang, men mobben mistet de siste 10% helse så fort at perken ikke rakk å virke. Best resultat har jeg hatt på Halen og Galahad i Inferno missions, da disse har mye helse. Ser for meg at det blir litt enklere når man soloer noe, siden man da har litt mer kontroll på damagen. Den vil gi mellom 9043 og 18793 i melee damage. Tremor Hand gir gjerne 2500 i dmg, Flesh Quiver ca 5-6000 og med 14-15000 i Obliterate, så er man oppe i 22-23 000 på noen få sekunder De Lutte Endret 26. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Er ikke all damage, uansett special etc cappet på 15.000? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Nei, det kan det ikke være Høyeste jeg har sett, er en NT i guilden som fyrte av en nanoboot på 21984. De Lutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 You hit Enno for 4531 points of Aimed Shot damage. I BS er ingen venner. ..... 8231704[/snapback] Var ikke det mens vi lekte i Bor?.... Og hvordan gikk det egentlig når vi kom inn på BS og vi var alene?..... mwoahahahaha..... hehe... BS er faktisk utrolig artig, selvom jeg har satt opp Enno til å være PvM. Har ikke hatt IP til å makse evades enda. Har prioritert andre skills. Kan ikke akkurat påstå at jeg er flink i PvP, og heller ikke at jeg er udødelig. Men hvis jeg klarer å holde på 4-5 andre spiller for å ta livet av meg i nærmere et minutt så vil jeg påstå at det er verdt det. Tenk hva andre Omlets kan få til på den tida mens de ekle clammers er opptatt med å ta rotta på meg. Erfaringene mine etter ca 10 besøk i BS er at - NT.... de er ikke greie å ha med å gjøre hvis en ikke klarer å komme på de uten å bli oppdaget, og så smelle inn FA, Brawl og et par perker... da er de døde. Hvis jeg ikke kan det står jeg åpen for angrep i et minutt eller lenger mens jeg bruker Free Movement. -Traders.. En pain fordi de drainer, har ikke forsvar mot det. Men kommer jeg innpå de så er det ikke mange slag de tåler, selvom de er 20 level høyere enn meg. - Agenter bah... say no more. Ikke noe problem. 4-5k treff spiller ikke så stor rolle når en har 14,6k selvbuffet. Da er fortsatt god tid til å ta rotta på de - Soldiers... har bare møtt en en gang, og da var han sammen med en trader og en fix.... det gikk dårlig. - Fix... De forsøker å roote meg, men Rage tar bort slikt og da er de lett bytte. - MA... Igjen har bare møtt en og det var sammen med en fix, jeg tapte alle kampene mot de to. - Adv... hmmmmm.... feiginger! De tør ikke stå på et sted og kjempe løper rundt som gale og healer seg selv. Kampene tar lang tid og som regel kommer det flere folk og da er det avhengig av hvem som får hjelp først. - Doc... har ikke møtt enda - Enf... det er interessant, har bare møtt en til nå. Han har full Proactiv og ca 18k hp, har teamet med han i raid og vi er ganske jevne. Men jeg må si han var litt feig. Eller kanskje det er meg som ikke har skjønt at når det begynner å gå dårlig skal du stikke av til et annet sted. - Shade... Har ikke møtt - Kpr... Har ikke møtt - Engi.. Har ikke møtt - MP... har ikke møtt Alt i alt så må jeg si at BS er en helt ny dimensjon, og det er lett å se hvem som er opptatt av å beholde tittelen sin. De stikker av med en gang det blir hett rundt ørene. Jeg har nok valgt feil tidspunkt å starte med BS, de fleste som jeg møter er 10-20 level høyere enn meg og har sikkert litt mer erfaring fra PvP, hva kan en da forvente? Skulle ønske at jeg hadde forsøkt meg når jeg var level 149. Enno--- klar for mer BS. Og for å teste ut litt forskjellige taktikker. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Til opplysning DaTe. Docs er noe av det mest nasty jeg har møtt i BS. DENNE har skylden. Ikke at jeg dør så fort, men jeg får jo ikke gjort noe skade Tror det blir "Hold hell at bay" litt kjapt. Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Til opplysning DaTe. Docs er noe av det mest nasty jeg har møtt i BS.DENNE har skylden. Ikke at jeg dør så fort, men jeg får jo ikke gjort noe skade Tror det blir "Hold hell at bay" litt kjapt. 8248584[/snapback] Yep! Derfor skal jeg i ToTW og farme Purifying Rods... de fjerner UBT har jeg hørt. Har ikke sjekket det i PvP, men i en mission hvor jeg fikk en slik debuff av en doc mob. Enno--- håper Purifying Rod virker Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Mener å huske at Purifying Rod fjerner alle fæle nanos som kommer på deg. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Regner med å få expansions pack i morgen Det blir digg Også er det jo Påske ferie neste uke Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Til opplysning DaTe. Docs er noe av det mest nasty jeg har møtt i BS.DENNE har skylden. Ikke at jeg dør så fort, men jeg får jo ikke gjort noe skade Tror det blir "Hold hell at bay" litt kjapt. 8248584[/snapback] Yep! Derfor skal jeg i ToTW og farme Purifying Rods... de fjerner UBT har jeg hørt. Har ikke sjekket det i PvP, men i en mission hvor jeg fikk en slik debuff av en doc mob. Enno--- håper Purifying Rod virker 8248598[/snapback] ToTW er level 60 locka, så der sliter du med å komme inn med mindre du har en alt. De dropper vel også i IS hvis jeg ikke husker helt feil. Mener å huske at Purifying Rod fjerner alle fæle nanos som kommer på deg. 8250054[/snapback] Ikke alle som du kan se her. DoT line C fra docs, trader drains er vel det den ikke tar. Angående damage caps: Aimed Shot caped @13000 Full Auto caped @15000 Sneak Attack caped @13000 Ingen andre attacks er hardcapet. Attacks som potensielt kan gjøre mer enn 15k i damage er Obliterate, Assassinate og Izgimmer's Ultimatum kombinert med Nanobot Shielding så vidt jeg vet (muligens andre også, men de kjenner jeg ikke til). Alle attacks er forøvrig hardcapet til 40% av total helse i PvP (minus i noen litt spesielle tilfeller). Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Flott info her! Fortsatt en del jeg ikke vet ja, har ikke vært bortom så mange andre professions untatt min egen soldat, og der har jeg nådd Full Auto og Aimed Shot Cap Får vel logge på og levle til 210 nå tror jeg. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Regner med å få expansions pack i morgen Det blir digg Også er det jo Påske ferie neste uke 8250313[/snapback] Bra det. Da skal vi ta en omvisning i Shadowlands Blir en helsikes haug å skrive mens jeg løper. Er kanskje mer praktisk å ringe deg. Snakker raskere enn jeg skriver De Lutte - et halvt miss fra 212. Endret 27. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå