Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zen, du kan lett tjene penger på din level. Blitz items/nanos og selg. Dynabosses, (team)missions osv. Ihvertfall det jeg har fått vite er bra. Har blitzet litt twinkeitems på low level (treatment rifle, strength puter osv.)

Endret av Eirikrj
Lenke til kommentar
Som en MA skal ikke soldiers kunne røre deg foruten med AS innimellom. Du trenger mer evades.

8213550[/snapback]

Ja, 1900 er ikke nok tydeligvis...

8214692[/snapback]

Dette er med limber oppe ja....

8219975[/snapback]

Og dance of fools.

 

EDIT: er foresten Solitus.

-

Ja, vet jeg kan tjene ganske kjapt. Men har hatt så mye skolearbeid i det siste at jeg har bare prioritert lvl,lvl,lvl. Skal se hva jeg får til i helgen.

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar

EDIT: er foresten Solitus.

-

Ja, vet jeg kan tjene ganske kjapt. Men har hatt så mye skolearbeid i det siste at jeg har bare prioritert lvl,lvl,lvl. Skal se hva jeg får til i helgen.

8220066[/snapback]

Du er en L150 soli MA og du har ikke mer enn 900 evades? Noe høres fryktelig galt ut her. Min keeper har bedre evades enn deg på L117.

Lenke til kommentar

He he, har du fått Inferno 220 hard missions? :)

 

Hadde selv et av de her om dagen. Fikk ca 1500 SK pr mob og rewarden var på godt over 140 000 SK. Men jeg fikk ikke mer enn drøye 60 000 av den.

FC har nok gjort det slik, sånn at man ikke skal kunne få et helt level i reward.

Og det synes jeg igrunnen er helt greit. Man må jo jobbe litt da.

 

Dinger 208 på neste miss, selv om det skulle bli et Pen miss.

 

De Lutte

Lenke til kommentar
Tror jeg skal prøve å få liv i keeperen min også. Mangler bare Sword of the Illuminated, armour, implantat/symbiants, så skulle han være brukbar.

 

Men 140 000 000 for et sverd er liksom 40 mill mer enn jeg har. :hrm:

8217684[/snapback]

140m? Tull og tøys, kjøp et L159 sverd du. Hvis du er over L100 går du selvsagt for Copy of the Excalibur. 1200 regular hits i PvP, en crit på det sverdet capper på en motstander (40% av hp) på TL4. :)

Lenke til kommentar

 

 

Noe er ikke som det skal her :( Ble OD`et av en 205 engie-bot.

 

Dinget level 208 i kveld og er halvveis til 209, så håper ihvertfall på 209,5 i morgen. Var syk på fredag så det ble ingen spilling da, + jobb på lørdag så den ble litt kortere enn forventet.

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Huff da :(

Kanskje på tide med ny gunner ?

 

Dinget 210 i går, og nå skal jeg inn med nye symbiants.

De jeg bruker nå, satte jeg inn på lvl 165, da jeg ble titlecapped og ikke fikk opp skilla mer. Fikk da inn opp til QL 200 symbiants.

 

Har vurdert å bytte før, men det gikk såpass greit at jeg har valgt å vente. Sparer litt penger på det :yes:

Nå er det QL 220-230 og 240 som gjelder. Det er et veldig stort sprang opp til QL 250, og dermed blir det ikke mer skifting før jeg er 220.

 

Kjører bare 220 Inf easy miss for øyeblikket. Lager teamene selv, noe som går litt lettere nå, da folk har fått rotet seg ferdige med de der nye RK bossene :)

 

Mine bekymringer ang IP er i ferd med å forsvinne. Når jeg hadde fordelt de jeg fikk på lvl 210, så hadde jeg fortsatt 3,2 mill igjen.

 

 

RK 1 * Steiden 210 / 21 / 46 Opifex - Martial artist

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...