DeLutte Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Ja, jeg bruker også 6 måneder. Den 15 jan trakk de meg for 6 måneder og dermed kan jeg spille frem til 15 juli. Da trekker de for 6 måneder til. Du må altså betale forskudd. Vil jeg slutte og spille, så sier jeg opp avtalen og dermed vil de ikke trekke meg på nytt den 15 juli. Men selvsagt spiller jeg da frem til 14 juli. Det har jeg jo alt betalt på forskudd. De Lutte Endret 18. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Bra AO dag i dag Fant ut at det var mulig å legge seg ned å skyte fiender i stortåa, litt underholdende egentlig Stakkars engineers som må gå rundt med noe slikt Setter denne i spoiler, stort bilde. Mye pent å se på Champion rank i PVP Delutte, hvorfor bruker du Penumbra-briller i inf? Jaja, ikke alle som vet hvordan de skal kle seg En org-kompis tok meg med til en plass i inferno hvor vi avlivet en boss og denne fine drakten droppet Lurte også en kar til å ta på seg denne Til sist kom jeg i prat med en norsk kar. Etter mye prating viste det seg at det var en av de nye naboene mine som hadde flyttet inn i et hus like ovenfor oss Kan tro jeg ble overrasket, verden er jaggu liten! Endret 18. mars 2007 av Mompen Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Mange flotte bilder Har også kommet i snakk med en kar, der vi først snakket engelsk til hverandre i noen minutter, før jeg ved en tilfeldighet fant ut at han var norsk. Etter å ha skiftet til morsmålet, så fant jeg ut at han var fra Sandnes, ca 15 km lenger nord. Pen briller i Inf ? Jepp. Om jeg bare skal ha et kjapt Inf miss, så er det ikke alltid jeg gidder å twinke på Infantry hjelmen igjen. De Lutte Endret 18. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Dysfunktion har Champ title i PvP ja. Men den er visst nok farmed, noe bortimot en hver kan gjøre De Lutte Endret 18. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Etter en liten periode med perkresetting er Enno nå utstyrt med Chosen Enforcer Mantle, Chest Piece og Gloves. Poster ikke et bilde enda, har ikke fått på sverdet Må tilbake til utgangspunktet igjen med perker først. Men det ble litt kult da Men for å si det slik, det var ikke Chosen som var det vanskeligste å få på. Før på dagen i går fikk jeg skviset inn Nytt øye Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle klare det på level 150, men det gikk det også. Så om et par dager nå så blir det full fart igjen. Jeg tror jeg skal vente litt før jeg tvinker igjen nå. Har nesten vært i konstant perkreset siden level 60 . Men 17.2 gjør det hele ganske mye greiere. Konfig til Enno om et par dager vises i sig. Lenke til kommentar
Taren Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har også kommet i snakk med en kar, der vi først snakket engelsk til hverandre i noen minutter, før jeg ved en tilfeldighet fant ut at han var norsk. Etter å ha skiftet til morsmålet, så fant jeg ut at han var fra Sandnes, ca 15 km lenger nord. 8179726[/snapback] Æ du frå Bryne?? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Ja, æg æ dæ De Lutte Endret 19. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Champion rank i PVP Den tittelen er farmet. 'Master' er det høyeste noen har klart å oppnå selv uten å farme. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Master. Hvem er det, i såfall? Stromm ? Xorren ? Skjønner ikke at folk gidder å farme titler. Slikt sprer seg som ild i tørt gress og man kan umulig ha noen glede av det. De Lutte Endret 20. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 To bilder.... PP skal byttes ut om et par dager, når jeg får tilbake noen 2HE perker D) Føles bra med Chosen Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 DaTe: Hvilke sleeves er det der? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 DaTe: Hvilke sleeves er det der? 8200264[/snapback] Tipper på Sekutek Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Master. Hvem er det, i såfall? Stromm ? Xorren ? 8192600[/snapback] Reallymean, Mentholbox og Cortez. Sikkert noen flere og, men dette er de jeg vet om. Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 DaTe: Hvilke sleeves er det der? 8200264[/snapback] Tipper på Sekutek 8200412[/snapback] lol... helt riktig, var så lei av de grå T2 sleevene Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Netopp fått gjenoppliva keeperen min må bare si at keeper sin tier er tøffest mangler bare litt AI armor å må levle litt så jeg kan få på hnta Endret 21. mars 2007 av manu98 Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Aha, Mentholbox I mangel av noe bedre å finne på, så kikket jeg faktisk på en PvP video, her en kveld jeg satt i garden og var LFT. Og der fikk Mentholbox stryk av Stromm De Lutte Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan anbefale Kinkstaas gank movie(s). (Cortez' sine filmer) Han knerter folk som ingen andre. Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 DING! Da er MA'n min på level 140! Høyeste jeg noen gang har vært Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) DING!Da er MA'n min på level 140! Høyeste jeg noen gang har vært 8210576[/snapback] Gz. Min MA er 152 nå, og etter noen turer i BS føler jeg meg ganske gimp Men i heckler team er det somregel jeg som drar agro. Kan være at de andre jeg spiller mot er rundt 170. Men syns de dreper meg litt fort. Agents og Soldiers er nasty Endret 22. mars 2007 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå