Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert mange måter å gjøre det på, en av dem er å ta i bruk et +200 healpet fra en pocket MP.

Har sett flere drive på med det.

 

Da går de på mobs som er svært høye for deres lvl og får mye XP.

XPen er cappet, du får ikke mer enn 10% av den aktuelle levels XP krav, samme hvor mye du ellers skulle ha hatt for den moben.

 

Dermed må en drepe 10 mobs pr ding.

10% X 10 stk er 100% og ding :)

 

De Lutte - kan forstå at det da går unna

Lenke til kommentar
Flott! PP er en glimrende øks, den vil du få mye glede av.

 

Når det gjelder Brawl og Fast Attack, så trenger du ikke ta opp Brawl mer enn til 45 under kravet for å få på PP, MA (Steiden) kan gi deg Dirty Fighter som øker Brawl med 45 points.

 

8150432[/snapback]

 

 

Stemmer det. I utgangspunktet trenger du ikke mer enn 556 i Brawl, så ordner jeg resten.

 

Men Bjohansen, og det er et stort MEN, før du begynner å styre med dette rundt lvl 100, så må vi få inn noen symbiants i deg :)

 

De QL 50-75 implants som du bruker nå, øker bare 3 skills. Og det er ikke alltid at alle disse 3 er interessante for deg.

Symbiants derimot, øker gjerne 10 forskjellige skills, noen enda mer.

 

Men med symbiants innabords, så vil dine skills ta helt av. Du vil også spare mye IP. Ingen vits i å bruke masse IP på skills som ikke er så viktige for deg, når symbiantene dine hever dem med det nødvendige.

 

Husker da jeg selv kastet QL 100 implants og fikk inn 13 symbiants. Jeg kjente ikke skillene mine igjen :D

 

Hvordan er det, Enno ?

Enforcere er vel nødt til å bruke infantry symbiants over hele fjøla ??

 

 

Når du er rundt lvl 95, så skal vi hjelpe deg med å få dem på. Jeg har endel symbianter liggende i banken.

Og så bruker du de 5 siste levels opp mot lvl 100 til å plassere IP der det fortsatt er nødvendig for å få på øksen din.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Det som kan være greit på litt "lavere levels" er å bruke en kombinasjon av både symbiants og implants, på min Martial Artist (level 111) har jeg et par ql 175 og ql 200 implants samt et par symbiants.

 

Symbiants blir først bedre på høyere levels, på lave nivåer kan de øke mange skills men ikke så mye som implants kan på enkelte skills ;)

 

Altså: Symbiants - for mindre øking av mange skills

Implants - for høy økning av enkelte skills.'

 

Edit: Dette med symbiants vs implants gjevner seg ut når man kommer på høyere nivåer. Symbiants krever mye av abilities og treatment og kan være vanskelige å få på på lavere levels.

Selv skulle jeg gjerne hatt en ql 190 Ocular (øye) symbiant på min soldat, men går heller for en QL200 Aimed shot\assault rifle\treatment (om jeg ikke husker helt feil) implant, siden jeg ikke har råd til å punge ut med millioner for en Ocular-symbiant.

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Det å gå over fra å være froob til SL-noob er ganske stor :p

 

Jeg byttet fra fullt sett QL140-170 implants til diverse skrot av symbiants og et litt småvillt oppsett av perks samt bytte av QL200 Carbonum armor til Tier 1.

 

Dette skjedde på rundt level 140. Før det var jeg så møkk lei av ca 100 levels med Cyborgs og atter Cyborgs \ RK missions at jeg hadde tatt en 3 måneders pause fra hele AO. Hadde på den tiden aldri mer enn 2-4 millioner credits.

Så overgangen fra å få 30-50k xp per mob i gode Cyborg-teams til å gå over til 100k på Hecklers \ fordobling av skade v\ bytte fra Nophex Plasmadestroyer 2 til QL200 Superior Perennium Blaster var stor, mildt sagt.

 

Så det er veldig stor forskjell på å være gratis-spiller til å være betalende spiller

 

;)

Lenke til kommentar
Edit: Dette med symbiants vs implants gjevner seg ut når man kommer på høyere nivåer. Symbiants krever mye av abilities og treatment og kan være vanskelige å få på på lavere levels.

8154178[/snapback]

 

Ja - til en viss grad. Men på min MP (220) har jeg 3 implants fremdeles. ql 280 Aimed Shot i Eye, QL 300 Bow arm, og ql 295 Aimed Shot/nanodelta i right wrist.

 

Siden jeg ønsket å buffe skills ingen av mine tilgjengelige syms gjør. Lvl 212-216 byttet jeg ut headsym med en ql 260 Melee energy implant, pga Sword of Dusk. Klarte alikevel alle buffs og nsd landet upåklagelig.

 

Sybliants er vanskeligst på høye lvl. Jeg klarer ikke å få på ql 300 supportsym i left arm. Mulig ved lange reperks, men det gidder jeg ikke for øyeblikket

Lenke til kommentar

Da har jeg skiftet guild :)

Leverte inn en søknad om medlemskap i Ragnarok på søndag og i kveld var jeg på intervju. Kort tid etter intervjuet fikk jeg invite :D

 

Dermed begynner en ny tid i AO. Her er det alltid mange medlemmer online og det kjøres regelmessige raids.

Ragnarok er vennskapsguild med Riders of the Lost Org (de er naboer) og disse to raider bl.a Beast sammen. Trenger dermed ikke joine Hellcom, da Ragnarok har sin egen Raidbot. Med andre ord, så trenger en ikke farme så uhorvelig mye poeng for Pande items.

 

Ellers ble jeg rimelig overrasket da jeg så over mine egne skills etterpå.

Agility og Intelligence hadde økt med 22, mens de andre abilities steg med 8.

Runspeed steg med 75, Nano c init 35, Comp liter 45 og Nano resist med 40.

Ellers fikk nanoskillene seg et bra løft. PM og SI steg med 30, mens de andre 4 steg med 50 :)

 

Videre fylte jeg opp en ny butikk, samt plantet de towers som jeg hadde i Litle Kingdom på QL 150 basen deres. De har også en QL 300 base, men den er visst full atm.

 

Ragnarok er en ren skandinavisk guild, for de som måtte lure.

 

 

De Lutte

Lenke til kommentar

Da var QL 223 Combined Merc boots på :w00t:

 

Og så begynner jeg å tenke litt mer ekstremt..... Siden det nå er 2 timer perkreset, så er det jo mulig å få resatt en del perker i løpet av en dag. :hmm: For å få på de nye bootsene måtte jeg ha 745 i Str og Stam. Dette klarte jeg vha. vanlige puter (og uten IC, brukte PS for ekstra str). Trygt i banken ligger et par HSR Arms N.R, de vil gi meg 34 ekstra i stamina. Dvs. at jeg med de på (og IC) vil ha 800 stamina, requirements for Chosen armor til enforcer er 660 str og 805 Stamina. Det vil si litt ekstra perkresetting så smetter Chosen Chest, Mantle og gloves på. Det må da bli bra for en 150 trox enforcer ;) Må bare få laget armoren først. Men det er jo mulig å få til.

 

Da kan jeg ikke levle på en stund, he,he.. må jo sprade rundt med den armoren litt og se bra ut :D

Endret av DaTe
Lenke til kommentar

Bra det Enno. Grats med boots :)

Om nødvendig, så kan du låne mine Fredericksons micro kinetic sleeves.

De adder 44 både i Stamina og Strength.

 

Chosen er billig i forhold til Tier 2.

Du trenger kun FRN og Blue Aban glyph

En Chosen insignia vil Tradeskilleren som regel ha fra før.

 

FRN kan man få ned i 12-13 mill, mens Blue Aban glyph kan man finne fra 8-10 mill. Tier 2 deler kommer gjerne på det doble av dette.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...