DeLutte Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nei, det var ikke Ironi, Hr Johansen. Kom på at vi har vel ikke noe bra bilde av Beast her i tråden. Legger ut en link til et som er tatt, like etter at beistet er død De Lutte http://img57.imageshack.us/my.php?image=scrn01825fc.jpg Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Flott bilde! Men det trengs vel mer enn et team for å ta The Beast? Endret 11. mars 2007 av Mompen Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Tøfft at folk fra forumet spiller AO. Får legge ved en liten skrytepost av meg selv =) Har stort sett på meg Combined Commando armor, Penultimate Ofab Keeper Chest og noe Beast armor. Kjapt overslag av bare armoren er vel at den er verdt ca. 4 200 000 000 credits, så kommer jo symbiants ++ i tillegg =P Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Flott bilde! Men det trengs vel mer enn et team for å ta The Beast? 8132796[/snapback] 2-3 holder egentlig, hvis man har folk som vet hva man skal gjøre. Nå for tiden blir jo The Beast stort sett zerget med 100+ mann, så det er svært skjelden man ikke klarer det. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Ja, dersom man er henvist til Hellcom, så blir det fort bortimot 100 personer med. I tillegg, så må man derfor ha fryktelig mange raidpoeng om man skal ha håp om noe loot Det har skjedd en hel del i helga og jeg er godt fornøyd. Først dinget jeg 205 og kunne dermed søke om opptak i ny guild. Håper på en tilbakemelding i løpet av uka. Siden all fokus har vært satt på levling i det siste, så brukte jeg søndagen på armoren. Har til nå fortsatt løpt rundt med flere Tier 2 deler og det var på høy tid jeg fikk tak i noe Tier 3. Var først meningen at jeg kun skulle bruke buksene på Tier3 (Chosen) , men la merke til at hver armor del buffer en ability med 15-16 poeng, ca. Og det er jo ikke feil, når man skal twinke litt. Besluttet derfor å anskaffe disse. Og siden jeg var så godt i gang, så tok jeg med shoulderpads og back-item også. Totalt 10 deler, og har dermed fullt Chosen sett. Ikke var det dyrt heller. Det er først og fremst Tier 2 glyphs som er dyre. Jeg betalte fra 13-15 mill for FRN, samt 7-9 mill for Blue glyph of Aban. Da jeg hadde to deler igjen, så slapp jeg opp for FRN og måtte dermed sjekke opp markedet. Sendte avgårde en tell til en kar som visstnok hadde hatt en for salg. Joda, det stemte det, men han var opptatt i Main base, så jeg måtte eventuelt komme opp og hente den selv. Det var forsåvidt greit nok, så jeg fløy opp og fant snart ut hvorfor fyren var busy. Eel var nemlig trainet ned til Mainbase og stod der like ved siden av Gen Freewheler Heldigvis hadde jeg resten av token guns´ene mine liggende i banken, og da var det bare å slenge seg med. Etter et par timer var det tomt for Guns og da hadde jeg 2524 sidetokens. Herlig å være ferdig med den biten Returnerte til Trade og fikk satt sammen de to siste bitene. Tok på meg hele settet og jammen ble Steiden blå. Chosen gir bra helse og en fabelaktig AC, om man ser bort fra Cold. Der lekker den så det holder. Min øvrige AC økte med over 1000. Men til det vanlige, så blir det nok kun boots, pants og gloves som blir brukt. Fredericksons micro kenetic sleeves vurderer jeg nemlig fortsatt til å være bedre enn Chosen sleeves i så lav QL. Men det vil jo forandre seg siden. Min Infantry hjelm mener jeg også foreløpig skal være bedre enn Chosen hjelmen og hverken Dragons chesten eller HNTA byttes ut med det første De Lutte Endret 11. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 En liten guide dedikert til Delutte/Steiden. 8124013[/snapback] Tusen takk skal du ha. Når jeg får tid, så skal jeg sette meg ned en kveld og se om jeg får det til. De Lutte Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Oo.. flaks Tok en dynaboss nå nettopp. Hadde 92hp igjen når den døde. Endret 12. mars 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tok noen bilder av Steiden i dag. Må si jeg ble overrasket da jeg så hvor blå han egentlig var. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 DeLutte er offisielt favorittsmurfen vår nå Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Supple Lead Viralbots Quality level: 246 Droppet nettopp, endelig litt flaks. Skulle vel kunne selges for 450m DeLutte, du som har greie på priser? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Takk for bilder, Bjohansen Godt det er noen som fikser å legge dem ut. Tiamin: Jeg har ikke tradet med bots, kun med ferdige deler. Lag en CC part og selg denne for 700 mill, eller høyere. De Lutte - har ikke vært så aktiv i det siste. Må levle Endret 12. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 DeLutte er offisielt favorittsmurfen vår nå 8139321[/snapback] Kan jæg være en stor smilieface da? (Tier1) Kjører foresten helsort armor. (robe) AUNO Framover: Full Tier1 QL200 Robe (kommer så fort jeg har penger) Fighters Manual of Focus (eller hva den heter, noen som selger?) 500 board Flere AI-lvls så jeg får på bedre NCU MA Imp fra IS Andre forslag? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Da har jeg vendt tilbake til hovedoppsettet. Beholdt kun pants og gloves fra Tier 3 De Lutte - klar for missions Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Gode symbs? Ellers så ser planen din bra ut. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Og da dinget vi 205 \ Titlelevel 7! Føles bra, 1050 timer in-game Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Gratulerer med 205 og TL7, Momp Nå får du mange IP å leke med. Skal si vi er like. Jeg er også 205 og har 1022 timer in-game. De Lutte Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Kan jæg være en stor smilieface da? (Tier1)Kjører foresten helsort armor. (robe) AUNO Framover: Full Tier1 QL200 Robe (kommer så fort jeg har penger) Fighters Manual of Focus (eller hva den heter, noen som selger?) 500 board Flere AI-lvls så jeg får på bedre NCU MA Imp fra IS Andre forslag? 8139685[/snapback] Fist of the Dominator er en svært skjelden drop fra Hezak i IS. Skjønner at du er keen på den, siden det er det beste du kan putte i left wrist, selv på level 220. Hezak er ganske så vanskelig å ta...trenger normalt minimum 3 220ish som veit hva de gjør. Er vel blant de vanskeligste encounterne på RK. Du kan kanskje få litt hjelp til å få tak i Spirit Focus. Er ikke så vanskelig, god drop rate, og veldig god for MA (MA har svært godt utbytte av Add Damage modifiers). Du kan kanskje prøve å få tak i noen Arul Sabas også. Chemical damage har du sannsynligvis mest utbytte av. Hecklere i Elysium har dårlig AC på chemical, så du bør bruke chem dmg hvis du leveler der. Siden du skal til IS, så bør du også få med deg Might of the Revenant. Kan droppe fra alle bosser på 3rd floor. Ikke kjempegod droprate, men bør kunne få den i løpet av et raid. Når du også er der, så bør du farme Karmic Fist. Først og fremst et PvP attack pga stun, men det er 6 deler tror jeg, så tar litt tid hvis du skulle bestemme deg for å PvPe litt =) Ellers er vel Infantry Helm bedre enn hjelmen du har. Random drop i SL...hvis du er i en org, så har sikkert noen en til overs. Endret 13. mars 2007 av The Jackal Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvordan sjekker man ingame tiden? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvordan sjekker man ingame tiden? 8143214[/snapback] /played i vanlig Chat Lenke til kommentar
notalive Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) /played /born Prøvd de? Håper jeg får svar fra RoD i løpet av dagen, har søkt medlemskap. Den gamle organisasjonen har forandret seg utrolig mye i det siste og følte meg derfor ikke hjemme lengre. Jaja. Edit: LAG! Endret 13. mars 2007 av notalive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå