DaTe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det varierer fra prof til prof; jeg mener å huske at support professions fikk nerfet ca 1k AR i forhold til de andre for en tid tilbake. 1750 AR på level 150 virker forresten veldig bra; hvilken våpengren bruker du? 8113136[/snapback] Jeg bruker 2HE Se forøvrig i sig for equipment oppsett Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hm, en i organisasjonen min bruker også 2he, men da han var rundt level 160 eller deromkring, så veksla han mellom Kyr'Ozch Sword og pained panther, gjør/gjorde du også det? Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det varierer fra prof til prof; jeg mener å huske at support professions fikk nerfet ca 1k AR i forhold til de andre for en tid tilbake. 1750 AR på level 150 virker forresten veldig bra; hvilken våpengren bruker du? 8113136[/snapback] Fikk beskjed av Org. at 900AR på min lvl 120 MA var bra. Men kom til Titlelvl lock noen få levler etterpå Er det sånn at MA's kan få to attackbars om de har nok MA-skill? eller er det bare om de bruker et Våpen ilag med MA-skill? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er ikke han bare helt nydelig? Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er ikke han bare helt nydelig? 8113886[/snapback] Få av deg den der Battle Suiten ASAP Noe av det verste du kan bruke. Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hm, en i organisasjonen min bruker også 2he, men da han var rundt level 160 eller deromkring, så veksla han mellom Kyr'Ozch Sword og pained panther, gjør/gjorde du også det? 8113655[/snapback] he,he... Jeg kan ikke hotswappe til det sverdet jeg bruker. Krever en litt twinking for å få det på. For å få det på brukte jeg Long Slank QL 152 (+30 2HE, og ja... jeg vet at Jobe staff gir 50 ^^), 2xCama's Pearl of right brain (+3 for hver), Bright og Shining implant QL 200 med Heavy Weapons for å få på Heavy Bracer (+20), Ado ring (+3), de nye buksene mine (+20, QL 194 CM) og 131 Wrangle. I tillegg 5 perker i Reaver og 8 i CoHI. For øyeblikket holder jeg på ta bort 2HE perkene til mer nyttig formål (taunts, DD, HP) og jeg går ikke konstant rundt med alt det utstyret på, så det er ikke mulig for meg å bytte sånn uten videre. Men det er ikke farlig, med det nye sverdet klarer jeg 3,2k+ Brawl, og i går i IS på sidemobene hadde jeg crit på 2,8k. Crit på Ado hecks er rundt 2,3k. Så dette sverdet er adskillig bedre på mober med høy AC. Det eneste er kanskje i RK missions under ca level 200 eller noe gjør jeg kanskje noe mindre damage. Attack og recharge på sverdet er 1,5 og 1,5, dvs. at med OS kan jeg gå 25% def, med PD ca 28% def for å slå 1/1. Så, ja, jeg er fornøyd med dette sverdet, OD'er veldig mange med dette sverdet også. Siste raidet jeg var på var det bare broderens Soldier som gjorde mer skade enn meg. (156 sold, virkelig twinket!) @Bjohansen, den Battlesuiten er grusom pga. %add nanocost. Og AC er ikke spesielt bra heller. De der er shop food, og gir en pen slump i kassa. Hvis du selger 3-4 av de der kan du sikkert få tak i QL 80 Carb, noe som burde være mulig å få på. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) hehe, battlesuiten gikk av med en gang ^^ Må skaffe penger hvis jeg skal kjøpe ny armor. edit: tok meg en tur i foremans, dinget 2 ganger på kort tid så jeg er lvl 58 nå ^^ Endret 9. mars 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Skal du ha bra battlesuit har vi denne: Charred Abaddon Chassis, synd at det er Soldier only. Men jeg har en selv da Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hehe, battlesuiten gikk av med en gang ^^ Må skaffe penger hvis jeg skal kjøpe ny armor. edit: tok meg en tur i foremans, dinget 2 ganger på kort tid så jeg er lvl 58 nå ^^ 8114489[/snapback] Kult, grattis! Foremans er et glimrende sted for å skaffe penger. Ta med deg en haug med backpacks (husk at det er likegyldig om du kjøper liten eller stor, de rommer like mye) drep alt, loot alt, spring tilbake til butikken der i Longest Road, selg alt du ikke trenger. Vær oppmerksom på Nancharged rifles eller hva de heter, de kan du få en pen slump for (300-400k ihvertfall skulle jeg tro. Har ikke GMS foran meg nå). Det er slike som brukes til å lage Perennium våpen. Hvis du har tenkt å twinke litt i fremtida så pass på at du får gjort Lab director questen. For denne questen får du bra med xp, penger og til slutt wooot Denne er uvurderlig senere, i tillegg kan den høyreklikkes på for å endre hvilken nanoskill du vil den skal buffe. NCU som den gir er heller ikke å forakte. Jeg synes å huske at du får mest for Flowers tech armor, Battlesuits og Brandy. I løpet av et par tre timer klarer du nok å skrape sammen dine første millioner credits og noen flere levels. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) takk for tips Må bare skaffe meg en liten gruppe før jeg drar til foremans I sted var jeg sammen med en lvl 62 Fixer. Prøvde å sette opp alt utsyret mitt på auno.org http://auno.org/ao/equip.php?saveid=64668 Implants har jeg ikke fått til, pants fantes ikke og den siste memory slotten fantes ikke. Pants er "Omni Life Guard Armor Pants" som droppet fra en dynaboss. Siste memory skal være "32-63 NCU Memory (max NCU 28)" Implants er QL 50 enforcer imps edit: sweet 60's Endret 9. mars 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jaja, så har jeg laget meg en liten enforser som er menneske. Kom til level 5 eller 6 eller noe.. litt forvirret men ok, hvirker morsomt, Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvorfor fikk du ikke til implantatene? Kan prøve å hjelpe hvis du vil. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fikk til nå ^^ http://auno.org/ao/equip.php?saveid=64668 Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 http://auno.org/ao/equip.php?saveid=63462 <33 er ikke sånn atm men vent noen uker ^^ Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Da var dagen over og en svært fornøyd Momp sitter igjen. Tjente inn 35 mill i dag, 30 på salg av en pistol og 5 på kjøp av diverse implants for en twink. Dermed ble det kjøp av Inferno-boots. (takker DeLutte så mye!) Prioriteringer nå fremover blir å få solgt unna gammelt rask jeg har liggendes, samt den ene Red Line Grenade Launcher`n, kjøpt for 5, selges for kanskje 8-10 Samt å prøve å få tak i garden key til Inferno (nye symbiants må også på ettersom disse ikke er byttet siden lvl 170, så det er alltid noe å gjøre!) Endret 10. mars 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Damn! Takker for hjelpen ingame i dag Mompen Blir expansion packs på meg om ikke så lenge ^^ Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Høres bra ut. Du kommer til å like deg i Shadowland De Lutte Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Dette ble aldeles feil. Se neste innlegg Endret 10. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Samt å prøve å få tak i garden key til Inferno (nye symbiants må også på ettersom disse ikke er byttet siden lvl 170, så det er alltid noe å gjøre!) 8119250[/snapback] Vel, jeg har heller ikke garden key til Inferno og det plager meg ikke så mye. Nå i første omgang, så har jeg savet i Inferno garden, ved hjelp av en Inferno insignias som jeg fant i Pen. Skulle jeg stryke med på et Pen miss, så havner jeg i Inferno, men kommer lett tilbake ved hjelp av Pen key Om jeg vil til Inferno, så er det bare å løpe til Scheol sanc og hoppe utfor. Da havner man som kjent på den plassen der man savet sist, (Inferno) Det jeg derimot vil prioritere nå, er å få tak i +10 ringen. (inferno ring) Da kan jeg save i Pande, noe som er mye mer fornuftig. Alle Inferno missions gjøres nemlig helt nord i Inferno, ved Ergo. Er man savet i Pande, så er det bare en kort løpetur sørover. Men om en saver i Infernogarden, så må man ut på en helsikes lang løpetur nordover De Lutte Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 En liten hilsen fra Schiner som er lvl 62 ^^ Døde og mista rundt 119k xp pga en hissig adventurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå