DeLutte Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Det vi skal oppgradere Kyr 992´en med, heter Energy Redistribution Unit Dropper visstnok i sektor 35. Energy Redistribution Unit er et nyttig item. Om du bruker den på Inferno Lava bootsene dine, så oppgraderer du dem til å bli en Lava protection ring. Denne kan brukes på både left og right finger, og dermed kan du benytte dine vanlige boots også i Inferno De Lutte - leser stadig interessante ting . P.S. Ble positivt overrasket av prisen på 992 Energy rapiers. Fryktet at en slik kostet langt over 100 mill, men kan få tak i dem for 15-20 mill pr stk, noe som er overkommelig. Endret 3. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hvis noen lurte så ser dere her det siste på mote-fronten for Advs: BMP: ema.bmp Endret 2. mars 2007 av Tiamin Lenke til kommentar
notalive Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dinga 200 i dag. føltes godt. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Grats med det. Kommer selv til å dinge 200 i løpet av helga. Mangler en drøy level. Skal bli herlig. De Lutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dinga 200 i dag. føltes godt. 8065673[/snapback] Grattis =) Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Litt utvikling på Enno nå. Fortsatt level 150, men har oppgradert utstyret litt. Etter å ha holdt noen raid sammen med broderen har vi fått noen bots, og litt mer cred. Så i går bestemte jeg meg for at jeg skulle bruke den ene bot'en selv. QL 131 Strong bots for å lage Combined Mercenaries armor. Det var den prosessen da. For å lage Combined armor trenger du følgende: 2x Basic armor del, disse kan du få tak i ved å gjøre en quest, eller du kan kjøpe i Player shops 2x Essential Human DNA (Kjøpes i midterste shop hos Uncle Bazzit) 2x Uncle Bazzit's Generic Nano-Solvent (Kjøpes i midterste shop hos Uncle Bazzit) 2x Solid Clump of Kyr'Ozch Bio-Material 2x Kyr'Osch Viral bots og bots for den typen armor du skal lage. For min del så skulle jeg lage Mine nye bukser De bot'ene som jeg brukte da var QL 131 Strong bots og QL 164 Enduring bots. Det som bestemmer endelig QL på armor er clumps. Med alt dette i en backpack, var det bare å søke opp en vennlig Tradeskiller. De fleste er vennlige når du tilbyr passe med tips for å lage armor. I tillegg har jeg blitt ferdig med Pained Panther etter 65 levels. Har nå fått på meg Nytt sverd Så nå ser Enno slik ut Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Dette var interessant. Har lurt på hvordan man lager Combined Armor. Og da fikk jeg også svar på hva de solide klumpene skal brukes til Selv dinget jeg 200 i formiddag og tar dermed steget inn i en ny verden. Det skal bli gøy Får en ny perk for hver eneste ding frem til 220, nye aruls på 202, nye perkattacks på 201, 203, 205 og 210, samt nye nanos på 203, 204, 209, 210, 212, 216 og 219. Og sist men ikke minst, så har jeg 2 902 051 IP å bruke, i tillegg til de jeg får underveis. Men fikk et lite sjokk nå til å begynne med. For å dinge 200, så kreves det 73 000 000 xp, og disse skaffet jeg meg ved å drepe ca 100 ado hecks til ca 700-750 000 xp pr stk. For å dinge 201, så må man ha 80 000 SK. Sikkert greit nok det, men jeg fikk bare 450 SK pr heck Med andre ord må jeg nå ta ca 180 ado hecks for å bli lvl 201 og det er en økning på formidable 80 hecks Dette tar helt av, med andre ord. Til nå på 190 tallet, så har økningen vært relativt beskjeden, ca 3 mill ekstra xp pr ny lvl, (4 hecks mer) Og nå skal man plutselig ta 80 hecks mer. Har alltid likt Hecks, men dette blir drøyt. Men det skal vel koste litt å få alle de nyttige tingene ovenfor. De Lutte - må nok vurdere Pen miss. Endret 3. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 De Lutte - må nok vurdere Pen miss. 8068863[/snapback] Ja, Pen mission gir bra med SK i begynnelsen. Jeg dinget 201 på MP på første Pen mission. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du bør vurdere Inf-mish DeLutte. Jeg forstår det slik at du har tjent flere billioner på kjøp og salg, hvorfor ikke investere dette i et fullt sett med Combined Mercenary's i QL210-220? Det er ingen problem å selge dette igjen når du er klar for QL300 og en kar som deg kan nok sikkert gjøre litt fortjeneste på det og. Husk på at flashy AI-armor ikke bare gjør deg bedre, men også gjør deg langt mer attraktiv for teams. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) En bra tanke. Først må jeg vel imidlertid få regelmessig invite til Pen miss. Har slitt med det til nå. Men bør vel ha avansert litt fremover i "køen" på lft listen, nå som jeg er blitt 200. Må jo innrømme at jeg har ikke prøvd på Pen team siden jeg lå rundt lvl 180-185. Har kjørt hecks siden det. Skjønt på lvl 200, bør man vel få delta i et Pen miss. Husker når jeg begynte med Ado hecks. Måtte opp i ca lvl 160 før jeg som regel fikk team. Det hender jeg får bli med kjente, om de har plass i et Pen team og det er ingen tvil om at SK´en der er god Første prioritet nå vil bli å skifte guild, om ikke så altfor lenge. Det er altfor tungt å være med i en liten guild, der kun 4-5-6 er online på en gang. Har noe konkret i kikkerten, så jeg får bare avvente litt. Et sett med CM armor som det du nevner, hadde vært flott. Men pengene strekker ikke til. Har låst mye av kapitalen i items som jeg vet jeg snart vil få bruk for. Men det hadde nok gjort nytten, ja. De Lutte Endret 3. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Trenger jo ikke være et helt sett heller. Bare husk på at 210-220 er bedre enn 240 mtp at det selges lettere. Fint med items i Inventory også, så har man en ekstra grunn til å levle. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dinga nettopp 201 .... gledet meg til å få nytt pet, men så så jeg dette: This action requires that you have the fourth specialization completed! You're unable to perform this action. Please check item. FYYY flate jeg ble sint Skjønner ikke hvordan jeg har klart å unngå å se at jeg trengte fourth spec ... har ingen deler enda. :\ Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hehe, du er ikke alene. Jeg mangler fortsatt bok 3 og 4 i Spec 4. Og de må jeg ha på plass i løpet av 4-5 lvls, ellers kan jeg ikke bruke den første SL healen. De Lutte - satser på at det ordner seg i Pen miss. Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dinga nettopp 201 .... gledet meg til å få nytt pet, men så så jeg dette: This action requires that you have the fourth specialization completed! You're unable to perform this action. Please check item. FYYY flate jeg ble sint Skjønner ikke hvordan jeg har klart å unngå å se at jeg trengte fourth spec ... har ingen deler enda. :\ 8070317[/snapback] Da kan jeg fortelle deg hva som skjedde med meg når jeg skulle levere inn Spec 4. Kanskje du blir litt trøstet av det. Jeg hadde møysommelig samlet sammen alle delene til Spec 4, og var hos Dreadlock og godsnakket med han som vanlig. Leverte alle 4 bøkene, og avsluttet samtalen så snart jeg hadde levert de. Og vet du hva, du må faktisk vente til han får gjort undersøkelsen og gitt deg stikket før du får oppgradert Spesialiseringen din. Jeg ble så fortvilet at jeg til og med sendte en Petition, uten at det hjalp meg det spøtt. Fikk aldri svar på requesten.Så der sto jeg uten bøker og uten ny spec. Da var det bare å gå i gang igjen å samle bøker..... Kan du tenke deg, og for å si det slik, de bøkene vokser ikke på trær. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Trist å høre Ja, nå vet jeg i hvert fall det. Skal gjøre pen mish nå, får håpe jeg finner det snart. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Husker selv at jeg samlet Specs.. Bare plukket med meg bøker her og der, plutselig hadde jeg alle til Spec 1,2,3 og 4. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Gjorde pen mish i dag. Fikk første del av fourth spec. Mangler 2, 3, 4 og 5. Håper det går greit å finne resten Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Gjorde pen mish i dag. Fikk første del av fourth spec. Mangler 2, 3, 4 og 5. Håper det går greit å finne resten 8074767[/snapback] Hvis du ikke er NT, så trenger du ikke del 5, var ikke det en grei melding Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Endelig en glad-historie fra min side: Logget på i dag rundt kl 14:00, startet i Penumbra i Omni garden, hoppet så helt ned til Rubi-Ka hvor jeg endte opp i Scere Swamp. Der fikk jeg plutselig øye på to organisasjonskompiser som drev og sloss vilt mot en Resurrecting Swamp Hag, jeg heiv meg inn i kampen og vi vant til slutt. Når Svamp-heksa dør spawner hun en annen boss, eller så gjenoppliver hun seg selv (samt adds), etter masse frem og tilbake samt dreping av hekser og monstre kom til slutt den siste bossen frem, vi tok oss av denne og vips droppet den 2 stk Proactive Sleeves (disse fikk jeg beholde) Rett etterpå løp vi til en annen camp med samme type boss var, vi tok oss av alle sammen og jaggu droppet ikke Proactive Boots og Proactive Vest, jeg fikk også beholde disse. Så soldaten min gikk fra å være slik: Til å bli slik Ellers kom jeg meg halvveis til 204 i går også Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har lest på forumet at Bartenders skulle være en bra utfordring. Men for hvilken level da? Tar jo en lvl200 bartender med min MA på lvl 136 uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå