Aachel Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Jeg er ikke 100% sikker på hva en Hardcore CPU Upgrade gjør, men kan ikke helt se vitsen med den for proofs som ikke er nanomage. 7988931[/snapback] Heh.. jeg har aldri brukt en slik på min nanomage MP, den har jo nok nano likevel.. men derimot en enforcer, so har liten nanopool, og trenger nano for å kunne (Spamme!) mongo, kan ikke leve uten, selv ikke på lvl 220.... Den reduserer altså forbruket av nano hver gang du kjører et program.. Btw.. en enforcer kan heller ikke klare seg uten en fixer i team for skikkelig tanking (pande etc) Og Nanomage capper NCU cost på 56% (tror jeg) så utover det er det ikke noe poeng i å bruke cost reducer i NCU for meg, det er capped gjennom gear/syms/buff. I går hjalp jeeg en kompis å få stygian på sin keeper. Det var veldig morsomt.. Min doc OD'et han og tanket Aztur hele veien =) Kun med en CM, som ekstra buff (Mochams Web hadde gådd ut, doc har vært logget i ToTw) Endret 23. februar 2007 av Aachel Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Vel, da har jeg kjøpt en QL 200 Upgrade. Kostet bare 1 mill. Må innrømme at når jeg soloer mobs med egne buffer, så har jeg 95 i NCU tilgjengelig. Disse blir jo aldri brukt, så da kan jeg like godt bruke en slik i deck 5. Men når det er sagt, så er det svært sjelden jeg tar noe solo, nå til dags. Det er enten Ado, Pen, eller LE team som er aktuelt atm. Og der blir den nok aldri brukt De Lutte Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Får jeg mye for QL78 Bracer of Growing Flesh (103%)? EDIT: Og QL 94 Ring of Luck - Defensive (add all def. 14)? Endret 24. februar 2007 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 TL5 med Enno. Nå blir det mye Research fremover. Ny oppdatert konfig i sig, endelig Yutto's memory. Fant ikke høyere enn QL 214, men det får vel holde en stund. For å være med i diskusjonen når det gjelder Hardcore, så kan det være at jeg bytter ut en Yutto's med en Hardcore og har en 64 mem i bakhånd. Med fix i teamet har jeg hatt 728 NCU. Det var kult! Mangler nå bare 90k Axp for AI level 17. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Grats med TL5. Fin fremdrift på Enno Selv slites jeg mellom flere stoler for tiden. Jobber med AI 21 og blir ferdig der i løpet av helgen. Har også fått på plass mye research og mangler dermed bare noen få "lvls" før alle linjer er klar for å begynne på lvl 8. Men dette går kraftig utover levlingen. Jeg er fortsatt bare 191 og skulle så absolutt ha blitt lvl 205, slik at jeg kan levere inn søknad om medlemskap i ny guild Der vil det bli mye lettere å få team i Pen og Inf. De Lutte - bare å jobbe videre. Endret 24. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Delutte - Hadde ikke du to andre alts i tillegg til din main? En adventurer.. og en.. tja, husker ikke helt. Hvordan ligger det ann i løypa med de? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Det ligger ikke an i det hele tatt i løypa med de Grus: lvl 130 adventurer og Sorpa: lvl 80 Enforcer. De er begge to lagt på is inntil videre. Steiden vil ta all min tid fremover. Blir mer og mer overbevist om at det riktige er å bruke all tid og ressurser på mainen, enn å ende opp med en hel haug av lvl 130-170 chars og ingen riktig topp. Men det som passer for meg, trenger ikke nødvendigvis å passe for andre. Noen trenger sikkert den forandringen som det gir, å spille flere alts. Slik det ser ut nå, så blir ikke de to der logget på før til høsten. De Lutte Endret 24. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Momp - 203 Soldier - main Mompy - 110 Martial Artist - favoritt-alt \ Bartender-drapsmann Tradermomp - 30 Trader (brukt for salg) Engiemomp - 22 Engie (planlagt Subway-twink) Nanomomp - 44 Nanotechnician (brukt til testing) - pensjonert Så fantasifull jeg er med navn.. edit: Problemet med alts, er penger, noe man ikke har uendelig av. Har brukt en god del på å fikse opp min Martial Artist i det siste, full Ip-reset, nye nanos, noen ql 200 implants (fy for en jobb) + litt diverse annet småsnacks. Burde nok ta å se over alle implants \ symbiants på min main, ettersom de ikke er blitt oppdatert på laaang tid. Endret 24. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 You gained a new title: Snøplog professional! Fytti! Sørlandet er ille nå Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 argh..AO ble for hardcore hightech for meg...går over til silkroad igjen jeg Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 argh..AO ble for hardcore hightech for meg...går over til silkroad igjen jeg 8013976[/snapback] Forræder! Neida, spill hvertfall opp til level 100 om du gidder, morsommere jo lenger man kommer Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 jammen!!jammen!! jeg forstår liksom ikke en dritt av alle skills osv...å hvis jeg finner en ting så er sjangsen for at jeg hvet hva det er 1-1111111...å jeg finner heller aldri veien til dit jeg skal/vil:P Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 jammen!!jammen!! jeg forstår liksom ikke en dritt av alle skills osv...å hvis jeg finner en ting så er sjangsen for at jeg hvet hva det er 1-1111111...å jeg finner heller aldri veien til dit jeg skal/vil:P 8014340[/snapback] Spilt lenge da? Letteste er å bare joine et team og gjøre det de gjør, så lærer du ting "ufrivillig" etterhvert. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fikk yalm i dag Myyyye bedre enn å gå Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fikk yalm i dag Myyyye bedre enn å gå 8014948[/snapback] Fikk Yalm rett før jeg kjøpte SL, brukte 4mill på et fly jeg ikke får bruke der engang istede for å kjøpte Jobe armor Men ja, mye raskere en å løpe på RK. Noen tradeskillers online på RK2 som kan hjelpe meg med Tier1 Pants? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fikk yalm i dag Myyyye bedre enn å gå 8014948[/snapback] Fikk Yalm rett før jeg kjøpte SL, brukte 4mill på et fly jeg ikke får bruke der engang istede for å kjøpte Jobe armor Men ja, mye raskere en å løpe på RK. Noen tradeskillers online på RK2 som kan hjelpe meg med Tier1 Pants? 8015164[/snapback] Må jeg ha Shadowlands for å få Jobe armor ? Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fikk yalm i dag Myyyye bedre enn å gå 8014948[/snapback] Fikk Yalm rett før jeg kjøpte SL, brukte 4mill på et fly jeg ikke får bruke der engang istede for å kjøpte Jobe armor Men ja, mye raskere en å løpe på RK. Noen tradeskillers online på RK2 som kan hjelpe meg med Tier1 Pants? 8015164[/snapback] Må jeg ha Shadowlands for å få Jobe armor ? 8015818[/snapback] Ja Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Du må nok dessverre det. Først skal du til en skredder på Rubi-ka som tar mål av deg, og gir deg en lapp med disse oppskrevet :!: Men så er du nødt til å oppsøke selve fyren som tar imot disse målene dine og deler ut en Jobe armor som passer deg og han står selvsagt i Jobe, Shadowland. Han skal også ha 1 mill pr del, samt noen insignias som du finner rimelig enkelt i Shadowlands. De Lutte Steiden - AI 21 Endret 24. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Du må nok dessverre det. Først skal du til en skredder på Rubi-ka som tar mål av deg, og gir deg en lapp med disse oppskrevet :!: Men så er du nødt til å oppsøke selve fyren som tar imot disse målene dine og deler ut en Jobe armor som passer deg og han står selvsagt i Jobe, Shadowland. Han skal også ha 1 mill pr del, samt noen insignias som du finner rimelig enkelt i Shadowlands. De Lutte Steiden - AI 21 8016050[/snapback] Og Jobe armor i seg selv er egentlig ganske dårlig og absolut ikke verdt 1mill pr. del om du ikke får oppgradert til Tier1. Jobe er levellocked på QL100. Ingen som kan hjelpe meg med å putte sammen Tier 1 deler? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Spiller dessverre på RK1 Ja, Jobe armor kjøper man i hovedsak for å få oppgradert den til Tier 1, etter ca 10-20 lvls. Den armoren derimot, er genial, Man kan oppgradere Tier1 selv, ved å ta den av og høyreklikke på den i inventory. Da stiger den i QL, og vil gi høyere skills, samt bedre beskyttelse. Men selvsagt blir den da vanskeligere å få på, slik at man må aldri oppgradere mer enn man har høye nok skills til (Strength og Agility i mitt tilfelle). Ellers får du den ikke på igjen. Dermed slipper man å løpe rundt i shoper for å kjøpe ny og bedre armor. Når Tier 1 har blitt oppgradert til QL 160, (vanligvis rundt lvl 140-150) , så oppgraderer du den bare til Tier 2. Og da kan du fortsette å oppgradere helt til QL 220. Armoren er NoDrop, så den kan ikke kjøpes. De Lutte Endret 24. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå