Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel greitt å ha 5. Men hvis du er doc eller NT så bør du vel ha et sånt board som gjør at du bruker mindre % på hvert cast og et som reduserer cast tid, så da er 3 greit.

Sorry at jeg ikke kommer på hva de heter, men jeg har sluttet :p

P.S. Noen som vil kjøpe 140 doc, 135 fix og 110 NT på RK2? :innocent:

7986124[/snapback]

Ja, Hardcore CPU Upgrade kan man nesten ikke leve uten, uansett proffesion. Dersom du bruker nukes of lignende er jo en Nano Formula Recompiler eller hvis du har SL: Viral Compiler utrolig kjekk, nano init er hastigheten du bruker på å kjøre et program, 1 point = 1 millisekund.

Edit: Nano-techs bruker vel Computer Deck Range Increaser, uten at jeg er sikker? Den øker som sagt lengden mellom deg og den du kaster programmet på.

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Jeg er ikke 100% sikker på hva en Hardcore CPU Upgrade gjør, men kan ikke helt se vitsen med den for proofs som ikke er nanomage.

Om jeg adder en slik, så mister jeg uansett 95 i NCU.

Etter hva jeg har forstått, så gjør denne at f.eks en heal som i utgangspunktet krever 500 nanopoeng, vil kun belaste kontoen med 425 nanopoeng når jeg fyrer av den heal nanoen. Hva i allverden er vitsen med det ? Er sjelden jeg går lens for nanopoeng, ettersom First Aid fyller på med ca 14-1500 hvert halve minutt.

Og om jeg har misforstått her, slik at den heller eventuelt reduserer selve nanoens plass (antall NCU) med 15%, så har den vel fortsatt ikke noen hensikt. Jeg bruker å ha inne ca 550 NCU når jeg teamer og om denne da eventuelt reduserer det til 480, så blir det hipp som happ, ettersom jeg da bare har 4 NCU slots tilgjengelig.

De Lutte

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har forstått, så gjør denne at f.eks en heal som i utgangspunktet krever 500 nanopoeng, vil kun belaste kontoen med 425 nanopoeng når jeg fyrer av den heal nanoen.  Hva i allverden er vitsen med det ?

7988931[/snapback]

Ta en titt på SL-heals du. Om du soloer og har behov for å heale deg mye kan en CPU-upgrade være alpha-omega for at du klarer deg.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke 100% sikker på hva en Hardcore CPU Upgrade gjør, men kan ikke helt se vitsen med den for proofs som ikke er nanomage.

Om jeg adder en slik, så mister jeg uansett 95 i NCU.

Etter hva jeg har forstått, så gjør denne at f.eks en heal som i utgangspunktet krever 500 nanopoeng, vil kun belaste kontoen med 425 nanopoeng når jeg fyrer av den heal nanoen.  Hva i allverden er vitsen med det ?  Er sjelden jeg går lens for nanopoeng, ettersom First Aid fyller på med ca 14-1500 hvert halve minutt.

Og om jeg har misforstått her, slik at den heller eventuelt reduserer selve nanoens plass (antall NCU) med 15%, så har den vel fortsatt ikke noen hensikt. Jeg bruker å ha inne ca 550 NCU når jeg teamer og om denne da eventuelt reduserer det til 480, så blir det hipp som happ, ettersom jeg da bare har 4 NCU slots tilgjengelig.

De Lutte

7988931[/snapback]

Du ser ikke vitsen med å spare 15% nano på alle programmer du bruker? :p

Når du klarer å få på Viral Memory Storage Units og/eller Yutto's Modified NCU trenger du egentlig ikke noe særlig mye ekstra NCU. Du får jo også en del NCU av symbiants. Men den Hardcore NCU upgrade tror jeg de fleste ikke kan leve uten. :) Nanomage vil vel være de som trenger det mindre enn atrox, for å si det slik. Enforcer bruker jo en del nano.

Selv har metaphysicisten min 8 000 nano pool ... og med Mocham's Neural Interface-Web, symbiants og Hardcore CPU Upgrade er jeg aldri fri for nano.

Mener å huske at jeg trenger rundt 2 200 nano for å kjøre et nanoprogram som egentlig krever 4 000 nano points. Skal sjekke senere.

Lenke til kommentar

Notalive skrev:

Du ser ikke vitsen med å spare 15% nano på alle programmer du bruker? :p

Når du klarer å få på Viral Memory Storage Units og/eller Yutto's Modified NCU trenger du egentlig ikke noe særlig mye ekstra NCU. Du får jo også en del NCU av symbiants.

---------------------------------------------------

Feil !

Når jeg teamer med folk i høye levels, så hender det nemlig rett som det er at 583 i NCU blir for lite, slik at jeg må legge inn Pen Sanc key i tillegg.

Da oppnår jeg 633 i NCU fordelt på 5 deck. (Har Viral Compiler i deck 6)

Flere ganger har jeg har gått igjennom alt som jeg har blitt buffet opp med og har ikke funnet noen ting som er verdt å slette. Ergo må Garden keyen inn for å få nok.

Jeg ser ikke vitsen i å gi avkall på nyttige nanoprogrammer, for å spare 15% på selve bruken. Det er ikke mengden av nano som er problemet. Jeg har tross alt 4500 i nano pool foreløpig.

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis feil. Ikke glem at det er mange som slenger på med programmer du ikke trenger. Det viktigste er jo å ha nok NCU for dine egne program.

når jeg teamer med folk så er vel det viktigste for meg(Nanomage Meta-Physicist) Behe og GSF så klart, alt som buffer srtenght og stamina er jo kjekt for meg, i og med at jeg bruker 2he-våpen - men det er ikke livsviktig, for å si det slik.

Jeg har prøvd både enforcer, keeper og fixer, og sliter alltid med at jeg aldri har nok nano, så på slike proffs vil jeg gjerne ha en Hardcore CPU Upgrade.

Feline grace, SFA, enhanced senses, riot control ... det er noe jeg ikke har bruk for i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Ja, det var et godt poeng.

Når jeg soloer noe, så bruker jeg hovedsaklig egne buffer og kan nok da gi avkall på 95 i NCU.

De Lutte

7989793[/snapback]

Nå så jeg forøvrig at MA-healen ikke krever så mye nano, fra en adventurers ståsted derimot kan -15% være en lifesaver da den beste healen krever 729 nano. =S

Lenke til kommentar

Sjekket det ut nå:

You need at least 1440 remaining nano energy to execute this program.

Unable to execute nano program. You can't execute this nano on the target.

Prøvde å bruke Composite Mochams (1 hour), som egentlig krever 3200 nano

You need at least 810 remaining nano energy to execute this program.

Unable to execute nano program. You can't execute this nano on the target.

Prøvde å bruke Composite Infuse With Knowledge, som krever 1800 nano.

Supert å måtte slite med å tømme nano pool. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil på ingen måte påberope meg å ha spesielt god greie på MA klassen.

Til det har jeg foreløpig spilt altfor lite.

Derfor har jeg bl.a lagret 12-13 setups fra diverse 220 MA´s. Deriblant en del av de som har drevet det langt i AO. Har tenkt å bruke dem som en rettesnor i hva jeg selv bør velge.

En artig kuriositet er det jo at ingen av dem bruker denne Upgraden.

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

vel som mp kan ikke jeg forstå at noen trenger en Hardcore CPU Upgrade .

har aldri brukt det selv ikke på noen av mine mper.

er nå 219 på min mp og med over 13k i nano pool hva i himmelens navn skal det brukes til hehe.

Yuttos og ai mem er tingen og en liten koselig viral compiler i slot 6 er nice.

en web gjør jo bra nytt og -24%.

så steiden kjør mest mulig ncu og få heller en web som varer i 2 timer gjør samme nytten og vel så det.

sender jo bare en tell til meg når du trenger recast på web hehe

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...