Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Det vanskelige i dette spillet er cred på høy lvl,rekker ikke med 10-20 mill lengere.kommer ikke langt uten flere hundre mill.så blir mye dyna/mission or AI -raid+ kjøp/salg av items..

Vel,sliter mye med dette.fatter ikke at ppl har råd med AI armor til 300-500 mill pr part..

7964320[/snapback]

Creds er alltid ett problem hehe.. og det tar selvfølgelig tid å få råd til alt du vil ha/føler at du trenger. Men slik som jeg har gjort det er blitze cru/rolle på Icebreacers på APF, og hoste raids i org city/farm city. IC har litt spesielle raid-rules, så det blir mest at jeg farmer en city jeg deler med et par andre, men de fleste mindre orgs har en regel om at hoster du et raid, tilhører Lead Bots den som hadde CRU. Droprate på Lead Bots er 10%, og av disse er Strong/Supple mest verd, og QL 240 + kan lage ql 300 AI armor. Supple setter QL for CC/CSS, mens Enduring setter QL for Merc, så basically Strong Bot trenger å være ql 192+ for å lage ql 300 combinert armor. Så da kan det være det lønner seg å lage en comb armor piece å selge i stedet for bot.

Selv har jeg hatt så masse å gjøre RL, ant jeg har vært ute av ao en stund, men jeg kommer tilbake så snart jeg får mer tid =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er lvl 50 nå :)

23403.jpg

Edit:

Jeg har lyst til å kjøpe expansions packs men er usikker på hvordan.

Mener å ha sett at de hadde tilbud hvor du kunne kjøpe alle i en og samme pakke?

Hvis ikke, hvor er det lurest å kjøpe?

Zailor.no har Alien Invasion til 200,- og Shadowlands til 150,-

Er det noe vits å kjøpe boxed versjon?

Ser også at Funcom shop har 90 days gamecard for de som ikke vil taste inn kredittkort nummer.

Opererer de med postoppkrav eller må jeg betale med Visa på den shoppen også?

Edit2:

All Anarchy Online Expansions (including Lost Eden)!

Lost Eden

Get Anarchy Online's two award winning expansions and the new Lost Eden expansion.

All for for only $29.95 / €29.95

29.95 * 7 = 210kr

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Oouh, dette er den lengste dagen jeg har hatt i AO.

Satte meg til i 11 tiden med LE missions og på 13 timer så ble det 2 450 000 Ailien xp :D

Dinget AI 19 i går, så i dag tok jeg hele AI 20, samt 500 000 på AI 21.

Men dette gjør jeg aldri igjen :roll:

Er ferdig med ailiumz på en stund nå. Heretter skal det kun levles på vanlig måte.

Er 191 og skal rett opp til 200, så jeg får begynne å bruke IPs igjen.

De Lutte

RK 1 * Steiden 191 / 20 / 42 Opifex - Martial artist

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Oouh, dette er den lengste dagen jeg har hatt i AO.

Satte meg til i 11 tiden med LE missions og på 13 timer så ble det 2 450 000 Ailien xp  :D

7974233[/snapback]

oi,oi,oi,oi... 13 timer i strekk. Jeg lurer på hvor tørr du var i øynene da ;) Grattis med AI 20. Det er veldig bra.

Edit: Fikk inn ny Viral memory på lørdag, sjekk sig for å se de he,he. Det hjalp litt.

Endret av DaTe
Lenke til kommentar

her kommer jeg med enda flere spørsmål etter en pause fra pc generelt..

for det første hva er AI? jeg vet det betyr i de fleste mmorpg/rpg sammenheng kunstig inteligens (på engelsk som jeg ikke hvet hvordan staves)

jeg vil også vite hva som kan gjøres på AO utenom å slost og gaine xp osv

MvH xitto~

Lenke til kommentar
her kommer jeg med enda flere spørsmål etter en pause fra pc generelt..

for det første hva er AI? jeg vet det betyr i de fleste mmorpg/rpg sammenheng kunstig inteligens (på engelsk som jeg ikke hvet hvordan staves)

jeg vil også vite hva som kan gjøres på AO utenom å slost og gaine xp osv

MvH xitto~

7976412[/snapback]

AI er vel expansion packen Alien Invasion?

Lenke til kommentar
okaj...men ingen har fortsatt svart på det siste spørsmålet mitt..jeg gjenntar...hva er mulig i AO utenom å slåst?...hvordan får jeg btw instalert notrum wars? finner ingenting om det på internett siden til AO

7976588[/snapback]

Notum Wars følger med når du laster ned Classic.

ting i AO: Du gjør missions, dungeons, bygger opp en karakter, joiner en org, opplever nye plasser osv osv.

Lenke til kommentar
hvorfor er det waste of money med båt/bil?

7977368[/snapback]

Fordi du trenger ikke bil/båt - det du trenger er av og til å kunne fly over vann/fjell skumle monster etc. for å komme til et sted du har mission, eller en org city du er invitert i raid i, eller et sted du må pgs et Quest du gjør.

Untaked er Omni Gunship som er Wh. Ground, og kun finnes som mission-loot og bare er bra fordi det buffer utroling mye i Strength.

Lenke til kommentar

desverre så kan ikke jeg...jeg er uansett nybegynner her å vet ikke noe omtrent...

jeg er vant med middelaldrene mmorpg:)

jeg starta på nytt å nå har jeg en char i lvl 7-snart 8 som er adventurer...jeg kan ikke noe annen nano formel en å heale andre...litt iriterendes egentling for jeg kanke heale meg selv :hrm: jeg er fortsatt på noobish island å driver å gjør alle questene for å skaffe newbie armorn av an tyske sado fyrn...artig så langt:)

btw..hvordan rekruterer jeg folk til teamet mitt?

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...