Aachel Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det vanskelige i dette spillet er cred på høy lvl,rekker ikke med 10-20 mill lengere.kommer ikke langt uten flere hundre mill.så blir mye dyna/mission or AI -raid+ kjøp/salg av items.. Vel,sliter mye med dette.fatter ikke at ppl har råd med AI armor til 300-500 mill pr part.. 7964320[/snapback] Creds er alltid ett problem hehe.. og det tar selvfølgelig tid å få råd til alt du vil ha/føler at du trenger. Men slik som jeg har gjort det er blitze cru/rolle på Icebreacers på APF, og hoste raids i org city/farm city. IC har litt spesielle raid-rules, så det blir mest at jeg farmer en city jeg deler med et par andre, men de fleste mindre orgs har en regel om at hoster du et raid, tilhører Lead Bots den som hadde CRU. Droprate på Lead Bots er 10%, og av disse er Strong/Supple mest verd, og QL 240 + kan lage ql 300 AI armor. Supple setter QL for CC/CSS, mens Enduring setter QL for Merc, så basically Strong Bot trenger å være ql 192+ for å lage ql 300 combinert armor. Så da kan det være det lønner seg å lage en comb armor piece å selge i stedet for bot. Selv har jeg hatt så masse å gjøre RL, ant jeg har vært ute av ao en stund, men jeg kommer tilbake så snart jeg får mer tid =) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Har fått stygian på nå Edit: noen som kan hjelpe meg med å få GTA den kommende uka? Schiner 48 enf - Rubi-ka 1 Legger ved et bilde: Endret 18. februar 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Det der var et veldig bra nærbilde. Tydelig og klart. Ikke alle som får det så bra til De Lutte Endret 18. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det der var et veldig bra nærbilde. Tydelig og klart. Ikke alle som får det så bra til De Lutte 7972547[/snapback] ? Tok jo bare et screenshot og klipte ut selve toonen :!: Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Om du blar igjennom denne tråden, så vil du se masse bilder der det ikke alltid er like lett å se hva de har tatt bilde av De Lutte - snart ferdig med tidenes verste ailien prosjekt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Er lvl 50 nå Edit: Jeg har lyst til å kjøpe expansions packs men er usikker på hvordan. Mener å ha sett at de hadde tilbud hvor du kunne kjøpe alle i en og samme pakke? Hvis ikke, hvor er det lurest å kjøpe? Zailor.no har Alien Invasion til 200,- og Shadowlands til 150,- Er det noe vits å kjøpe boxed versjon? Ser også at Funcom shop har 90 days gamecard for de som ikke vil taste inn kredittkort nummer. Opererer de med postoppkrav eller må jeg betale med Visa på den shoppen også? Edit2: All Anarchy Online Expansions (including Lost Eden)! Lost Eden Get Anarchy Online's two award winning expansions and the new Lost Eden expansion. All for for only $29.95 / €29.95 29.95 * 7 = 210kr Endret 18. februar 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Oouh, dette er den lengste dagen jeg har hatt i AO. Satte meg til i 11 tiden med LE missions og på 13 timer så ble det 2 450 000 Ailien xp Dinget AI 19 i går, så i dag tok jeg hele AI 20, samt 500 000 på AI 21. Men dette gjør jeg aldri igjen Er ferdig med ailiumz på en stund nå. Heretter skal det kun levles på vanlig måte. Er 191 og skal rett opp til 200, så jeg får begynne å bruke IPs igjen. De Lutte RK 1 * Steiden 191 / 20 / 42 Opifex - Martial artist Endret 18. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Oouh, dette er den lengste dagen jeg har hatt i AO. Satte meg til i 11 tiden med LE missions og på 13 timer så ble det 2 450 000 Ailien xp 7974233[/snapback] oi,oi,oi,oi... 13 timer i strekk. Jeg lurer på hvor tørr du var i øynene da Grattis med AI 20. Det er veldig bra. Edit: Fikk inn ny Viral memory på lørdag, sjekk sig for å se de he,he. Det hjalp litt. Endret 19. februar 2007 av DaTe Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 her kommer jeg med enda flere spørsmål etter en pause fra pc generelt.. for det første hva er AI? jeg vet det betyr i de fleste mmorpg/rpg sammenheng kunstig inteligens (på engelsk som jeg ikke hvet hvordan staves) jeg vil også vite hva som kan gjøres på AO utenom å slost og gaine xp osv MvH xitto~ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 her kommer jeg med enda flere spørsmål etter en pause fra pc generelt..for det første hva er AI? jeg vet det betyr i de fleste mmorpg/rpg sammenheng kunstig inteligens (på engelsk som jeg ikke hvet hvordan staves) jeg vil også vite hva som kan gjøres på AO utenom å slost og gaine xp osv MvH xitto~ 7976412[/snapback] AI er vel expansion packen Alien Invasion? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) aaah..den som er gratis?....eller er det shadowland som er gratis? Endret 19. februar 2007 av xitto Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 aaah..den som er gratis?....eller er det shadowland som er gratis? 7976508[/snapback] Ingen av de.. Notum Wars er gratis Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) okaj...men ingen har fortsatt svart på det siste spørsmålet mitt..jeg gjenntar...hva er mulig i AO utenom å slåst?...hvordan får jeg btw instalert notrum wars? finner ingenting om det på internett siden til AO Endret 19. februar 2007 av xitto Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 okaj...men ingen har fortsatt svart på det siste spørsmålet mitt..jeg gjenntar...hva er mulig i AO utenom å slåst?...hvordan får jeg btw instalert notrum wars? finner ingenting om det på internett siden til AO 7976588[/snapback] Notum Wars følger med når du laster ned Classic. ting i AO: Du gjør missions, dungeons, bygger opp en karakter, joiner en org, opplever nye plasser osv osv. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 åssn er det å kjøre fly,båt eller bil da folkens ? er det artig? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 åssn er det å kjøre fly,båt eller bil da folkens ? er det artig? 7977071[/snapback] Ikke noe særlig, båt/bil er waste of money, og man kommer fort over gleden ved å fly. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hvorfor er det waste of money med båt/bil? Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hvorfor er det waste of money med båt/bil? 7977368[/snapback] Fordi du trenger ikke bil/båt - det du trenger er av og til å kunne fly over vann/fjell skumle monster etc. for å komme til et sted du har mission, eller en org city du er invitert i raid i, eller et sted du må pgs et Quest du gjør. Untaked er Omni Gunship som er Wh. Ground, og kun finnes som mission-loot og bare er bra fordi det buffer utroling mye i Strength. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Noen som kan hjelpe meg med å få GTA, eller er det noen som kan selge en heavy tank armor ? Schiner lvl 51 enf | Rubi-ka 1 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) desverre så kan ikke jeg...jeg er uansett nybegynner her å vet ikke noe omtrent... jeg er vant med middelaldrene mmorpg:) jeg starta på nytt å nå har jeg en char i lvl 7-snart 8 som er adventurer...jeg kan ikke noe annen nano formel en å heale andre...litt iriterendes egentling for jeg kanke heale meg selv jeg er fortsatt på noobish island å driver å gjør alle questene for å skaffe newbie armorn av an tyske sado fyrn...artig så langt:) btw..hvordan rekruterer jeg folk til teamet mitt? Endret 19. februar 2007 av xitto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå