DeLutte Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Xitto: Når du kjøper en leilighet, så pleier det jo ikke å være en dritt i den heller Det folk da vanligvis gjør, er å ruse avgårde for å kjøpe møbler og annet inventar. Dårlig med Ikea i AO, men mange andre shops finnes, både i Rome og Athen. Der selges det møbler, malerier, lamper, planter, hvitevarer, o.s.v, o.s.v... De Lutte P.S. Bruk gjerne noen timer til å lese gjennom hele denne tråden. Da vil du forstå hva dette spillet dreier seg om. Du skal også få en nyttig link: http://www.anarchy-online.com/content/guides/manual/ Endret 17. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 jeg har akkurat bynt å spille, char'n min heter lectr. jeg vet ikke helt hva classn heter men jeg kaller den bare nano-physicks..eller no.. jeg teleporterte meg til west-athen..kjeeedeligste plassen jeg har vert borti ved noen spill ever. å hva er de med de absolutte flotte leilighetene de drev å pratet om da?...var jo ikke en dritt inni de leilighetene...hva er det egentlig å gjør i west-athen? er det mulig å reise til enten rome eller den andre plassen igjen? MvH xitto~ 7961854[/snapback] West-Athen er en Clan by, og ingen tvinger deg til å være der. Du kan gjøre missions, subway, grinde osv osv. Hvor du gjør dette er egentlig opp til deg, så lenge du ikke går inn i omni sine byer. Subway i West-Athen er helt lik subway i rome og borealis, så det har ikke noe å si hvor du er i subway. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) hvordan kan jeg bli en av de nøytrale? jeg har ikke lyst å binne meg til en eller annen "faction" hvis noen sier meg det starter jeg helt på nytt istede..hvilken by anbefaler dere meg å reise til da? edit: hvis du kjøper hvitevarer osv..ting til huset..går det an å bruke noe av det? eller er det bare bynt? edit2: hva er det med omni sine byer? hva er omni? Endret 17. februar 2007 av xitto Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Svarer til xitto Fant dette skrivet som ble skrevet et par dager etter lansering som forklarer kort om historien til Anarchy Online, interessant lesing! Kopiert herfra (www.kulturnett.no) Handlingen I «Anarchy Online» finner sted på planeten Rubi-Ka et sted i Melkeveien i år 29475 e.Kr, og er ment å gå over fire år. Rubi-Ka er kolonialisert av det intergalaktiske selskapet Omni-Tek som har satt i gang gruvedrift på Rubi-Ka for å utvinne stoffet Notum som er en essensiell ingrediens i den viktige nanoteknologien. Det er en mikroskopisk kunstig-intelligens-teknologi og er den økonomiske motoren i dette universet. De som behersker nanoteknologien står sterkt på Rubi-Ka. Siden stoffet Notum fins overalt i lufta på planeten Rubi-Ka, kan de som behersker nanoteknologien utføre ganske aparte og magi-lignende handlinger. Selskapet Omni-Tek driver planeten med hard kustus og med tilnærmet total overvåking. Derimot fins det små utbryterklaner som forsøker å bekjempe Goliat. De ulike geografiske områdene og byene på Rubi-Ka er fordelt mellom Omni-teks befestede, klanenes «frigjorte» og de nøytrales soner. Når man registrerer seg som ny deltager i spillet, kan man velge om man er med eller mot Omni-Tek, eller om man vil være nøytral. Men man kan ikke forbli nøytral for evig og alltid. Før eller siden må man velge side. (det siste der er feil, man kan forbli nøytral så lenge man vil, velger du Omni \ Clan kan du ikke gå tilbake til nøytral igjen). Omni = de store herskerne, mens Clan er opprørerne / de som ikke liker Omni-tek sin "planetdominans". Endret 17. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ting du kjøper til leiligheten er bare til pynt. Hvis du startet opp som clan kan du ikke bli nøytral Hvilken by du skal dra til er en smakssak. Jeg anbefaler Borialis eller Newland. Og til slutt. Hvem Omni er? Omni er de snille gutta som prøver og bringe lov og orden til Rubi-Ka. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 takker for fine svar jeg tar meg den frihet å spør om et spørsmål til. jeg vurderer å starte på nytt, hvilken class bør jeg velge? å hvis jeg skal velge den classen du mener..hvilken "race" passer best da? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Omni byer: Rome, Entertainment og Trade. Nøytral byer: Newland og Boralis. Clan byer: Athen og Tir Martial artist, Enforcer, og Adventurer blir regnet som lette å spille. Start gjerne en adventurer. Da kan du også skape deg om til allslags dyr Adventurer bør være opifex eller solitus. De Lutte Endret 17. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Som nybegynner ville jeg anbefalt deg å prøvd en Martial Artist - enten Solitus eller Opifex. De er lette å spille med, flinke til Soloing (drepe mobs uten noen annen assistanse, gode evades (blir ikke truffet så ofte), samt at de gjør mye skade og har gode heals. Solitus er gode på mange måter, dvs at de ikke er så "spesialiserte" på skills o.l. Altså passe gode på alt, en slags "all-rounder". Skal du ha noe mer spesialisert, slik som hurtighet, gode evades o.l ville jeg satset på Opifex, kanskje litt vanskeligere å spille med, men absolutt brukbart. Om du heller vil gjøre noe mer interessant kan du starte en Atrox Martial Artist, Atroxer er generelt sett store, sterke og dumme, tåler en trøkk, og dårlig intelligens (noe som fører til vanskeligheter med nanoprograms osv, ihvertfall på lavere levels.) Litt vanskelig med evades, men har masse Hitpoints. (Health) Oppsummert ville jeg startet en Solitus Martial Artist, brukervennlig, enkel og billig character \ profession. Stort + med Martial Artists er at du slipper å bruke masse penger på våpen, de trenger jo kun armer og bein. Spør DeLutte på forumet her om du lurer på noe mer, han har god greie på Martial Artists. Endret 17. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fytti! Var i et sinnsykt AI raid i går. Det ble mye humor pga. at Jeg hadde jo tenkt at jeg skulle tanke med Enno. Problemet var at pathing i den byen vi var i gjorde at Bugs måtte gå veldig langt for å komme til CC. Dette førte til at de fleste var døde før jeg rakk å slå til de en gang. For å si det slik jeg kom et stykke ned DD-lista. Heldigvis ble det litt bedre ombord på skipet. Jeg har ganske god RS, så jeg klarer å holde meg først i teamet og treffer mobbene først samtidig med monog. Dinget AI 16, så nå er det bare litt over 1million Axp før jeg blir AI 17. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 takker for at dere tar dere tid til å svare her jeg føler jeg har en hau med spørsmål jeg fikk litt lyst til å bli marterial arts siden; som sakt, trenger jeg ikke bruke så mye penger på våpen, though det er ganske tøft med våpen selv om det er dyrt. jeg fikk også lyst til å bli adventurer siden jeg digger å transformere meg til ting:P jeg har jo selfølgelig flere spørsmål...dette spurte jeg om i sta å følte ikke helt at jeg fikk svar, hvordan kan jeg joine de nøytrale? fant ingen hvor jeg kunne "sign-up" med Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Xitto - Det er det som er poenget med å være nøytral, du melder deg ikke på noe som helst Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 aaah..smart men det vil si med andre ord at jeg må betale for teleporteringen selv..argh..hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Eller, du melder deg ikke på noe, du prater med en "Neutral Observer", også gir han deg en nøkkel og et kart. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hvor mye koster teleporten? å finnes det en moderne by? for west-athen er ganske gammel:P Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hvor mye koster teleporten? å finnes det en moderne by? for west-athen er ganske gammel:P 7963400[/snapback] Du kan gå til "Old Athen" da som ligger øst for "West Athen" West athen burde egentli hete Old Athen, mens Old Athen burde hete New Athen, eller no sånt Hvilken level er du egentlig? Tror du har gått glipp av ganske mye på Noobisland (der du starter) Ingen teleportere du trenger å betale for, bare gå rett inn i dem. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 jeg er i lvl 6 tror jeg. men han fyrn som står i "hula" hvor teleportene er sier at det vil bli ganske dyrt å at jeg helst burde skaffe meg en sponsor ( som som da er enten clan eller omni-tek) Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Boralis er en ny og moderne nøytral by. Jeg har selv basen min der, siden den ligger så sentralt til. Bare fyr løs med spørsmålene dine du, så skal vi forsøke å svare. Om du vil være nøytral, så anbefaler jeg at du heller starter en ny figur, med det yrket du nå vil være. Da skal du som Momp sier, snakke med den nøytrale observatøren. Når du våkner på øya for første gang, så går du bort og klikker på mannen som heter Brandon Thorn, og vips så er du lvl 2 Snakk med Brandon. Han vil be deg om å finne og klikke på masse dyr på øya. Dette får du nyttige ting for å gjøre. Så vil han be deg om å drepe de samme dyrene og vips så er du både lvl 3 og 4, he he De Lutte Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 jeg er i lvl 6 tror jeg. men han fyrn som står i "hula" hvor teleportene er sier at det vil bli ganske dyrt å at jeg helst burde skaffe meg en sponsor ( som som da er enten clan eller omni-tek) 7963500[/snapback] Han fyren som står i "hula" er der bare for å skaffe litt mer liv/realisme i spillet. Det er 3 personer utenfor som du får "nøkler" av. Clan, Omni, neutral. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Penger på øya skaffer du deg ved å drepe små dyr og loote dem. De har noen små blå nåler på seg, som heter "take me to the shop" Disse tar du med deg opp til toppen. Der står det en mann som heter Antonio Stacklund. Og han kjøper disse nålene av deg Samle også monsterparts fra dyrene. Når du gir 3 monsterparts til Brandon Thorn, så gir han deg helsepakker i bytte. Det koster ikke noe å teleportere, han bare skremmer deg De Lutte - må dusje og spise. 1 000 000 axp tok jaggu på Endret 17. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nøytral er fint og starte med om du ikke vet så mye om clan/omni siden.men er du lvl 200+ er det faction som bestemmer hvor mye sk du får.er du nøytral da,trenger du en org som hjelper der få faction med og ta pen hecks(trenger team) Derfår synes jeg det er lettere med omni/clan,da slipper du dette når man får litt faction på hver pen mission.. Samme med pen Quest,bedre og ta den på lvl 170-180 enn og vente til 200+ da man får max agro p.g.a faction.. Får meg er det samme hvilken side jeg spiller.men noen har annet forhold til clan/omni eller Nøytral.. Det vanskelige i dette spillet er cred på høy lvl,rekker ikke med 10-20 mill lengere.kommer ikke langt uten flere hundre mill.så blir mye dyna/mission or AI -raid+ kjøp/salg av items.. Vel,sliter mye med dette.fatter ikke at ppl har råd med AI armor til 300-500 mill pr part.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå