Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo!,blaBlabLaBlA,trenger ingen leksjoner i hvordan man kan tjene penger eller ditten å datten,creds kjöper jeg uansett å har jeg lyst å kjöpe meg det ene eller det andre tja så gjör jeg vel det.Kjör rund i den slumme yalmen din du å de 2 milla så rocker jeg av gårde i noe enda sykere med mine fantasilioner ja mer en deg"jumbo bambo"du fikk vel ikke helt med deg pointe her!Skitt au,skal da ikke bli helt Dagbladet "reply"her så end off dis....Gi nå faen i å flame det her da har du bare misforstått  å offtopicens grenser nådd times ago...

Ps,morsomt at den ikke blei fjerna för jeg fikk seriöst svar da "apekatt "ass...

Semper fi.

7944527[/snapback]

Det er vel ikke tilfeldigvis 14år?

Hvor mange Researchlines er det man kan Max'e?

5?

Lenke til kommentar

Jeg nøyer meg med å ønske god bedring :)

Ellers er det 7 researchlinjer for hver char, og alle kan makses opp til 10.

Dermed kan man totalt oppnå 70 research-levels.

De Lutte - har vel bare noen og førti.

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Hehe, men du er jo nødt til å være der, vet du. :)

Selv irriterer jeg meg fortsatt at folk ikke raider ... dyrt for folk som vil ha AI-armor. :p

7939535[/snapback]

Hva? Jeg raider nesten hele tiden med Enno... ;) Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal gjøre atm. Har veldig lyst til å bare PL til level 150 for å få inn litt bedre NCU. Har ikke byttet NCU siden level 85, så begynner å bli lei av å ha bare 480'ish. Enf i team trenger ekstremt mye NCU for å få topp buffer fra teammates. I tillegg har jeg veldig lyst til å få makset AI levels. Men ser at det krever enormt mange raid. mangler 2 - 3 gode raid for å komme til AI level 16. Var med på 2 raid i går, som backuptank. Det var dritkult, kjørte Challenger hele tiden og bare kjørte assist. Muktuk var tank (160/22) med Chosen/ CM armor, han er ikke så gal kan du si :dribble: Raidet i vår by gav Observant bots QL 192, akkurat høye nok til å lage QL 300 armor.

Jeg har sjekket GMS litt og det finnes ganske mange bots til salgs for den som har penger. (har noen selv også, men salget går tregt :(

Ellers har Datekeep startet karrieren. Level 35 atm med Styg og QL 60 Carb mm. Har ingen store planer om utpreget tvinking med denne, men håper den kan bli OK. Keeper er gøy å spille. Kommer til å stå på lft fpr raid, så hvis noen holder low level raids: /Datekeep Raid?

Edit: Enno 145/15/35 RK1 Atlantean, Omni, Squad Commander Primal Evolution

Endret av DaTe
Lenke til kommentar

Som regel har noen skrevet i comment hvor den dropper, men ikke alltid.

Det er spillerne selv som skriver kommentarer.

Auno.org gir kun en oversikt over alle items og ikke hvor de finnes.

Dynaloot betyr at den dropper fra en Dynaboss.

Du finn Dynabosser over hele Rubi-ka og de er alt fra lvl 40 - lvl 200, tror jeg.

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvilken grad team missions skal være på for og prøve å få tak i Shape soft og hard armor?

Noen sier lvl 60, noen 58 andre sier 60-70 og andre igjen sier 40-60

Ser man i guider, varierer det det også

her http://arcanum.aodevs.com/armor_bronto.html står det 57-60

mens her http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=443273

står det 60-70

Er det noen som vet hva som er riktig?

Lenke til kommentar

Du finn Dynabosser over hele Rubi-ka og de er alt fra lvl 40 - lvl 200, tror jeg.

De Lutte

7953539[/snapback]

Kva gjer eg visst eg ikkje veit kvar ting er daa?

Lenke til kommentar

De Lutte

7953539[/snapback]

Kva gjer eg visst eg ikkje veit kvar ting er daa?

7958587[/snapback]

Travel to Rubi-Ka

Bare prøv deg litt fram.

i første stund skal du egentli bare i Subway og Tower of three winds

Lenke til kommentar

Ja, da er Fattern, keeper, kommet til level 99. Snart 100, yay!

Men så har jeg et problem: Hvordan i huleste skal jeg få tak i nok penger til Basic Jobe Armor med de få pengene jeg får tak i nå? Jeg kommer ikke til å ha nok penger før jeg er level 150.. Minst! :dontgetit:

Hvordan skal jeg få penger? Har ingen høyere toons..

Lenke til kommentar

Har ikke vært her på en stund så har sittet her og kosa meg med mye bra lesestoff i en time her nå :D .

Det er egentlig ganske interresant å lese hva folk som ikke spiller end game lvl mp og crat mener om dem hehe. men jeg har da en 220 crat og en 219 mp.

Det er ikke mye jeg ikke kan gjøre i dette spillet med dem. begge er satt opp for å gi DD.

Ikke at det skal være så ekstremt viktig at mp gir mest dd i team da mp er et support profession, men når jeg er i inf.220 team er jeg sjelden lengre ned enn 3-4plass. så en mp biter riktig bra fra seg om han er riktig satt opp.

Leser også all whininga på mp forum men jeg kan ikke si jeg er enig med dem i det hele tatt. Jeg vil våge å påstå at alle de som hyler høyest egentlig ikke har forstått helt hvordan man skal spille en mp, og burde egentlig lære seg litt mer om mp profession enn å bare hyle hvor svake de er. for det er de ikke.

Jeg pvper ikke, men det kommer nok og da skal min mp være evil hehe.

Men det skal jo bli moro med litt mp love i senere patcher, i mellom tiden koser jeg meg med min mp. og vil jeg ha team tar det sjelder mer enn 5min å få inferno miss.

Når du har spillet en stund så vet de fleste hvem du er og om du behersker din profession. gjør du det skal du ikke ha vanskelig å få team uansett hvile profession du er ville jeg tro.

Når det gjelder crat så har jeg aldri eiet xp guns på min. Det er ødeleggende for hele professionet at slikt finnes hehe. mener da jeg da.

Setter du opp cratten med tanke på DD. så kan jeg love deg at du aldri er sist på dd listen.

Tror derfor at de fleste profession er bra om du setter dem opp riktig, men noen er vanskeligere å spille enn andre. greien er at du kjenner din professions sterke og svake sider. Det læres kun ved at spille dem mye og lenge :D .

Leser derfor også litt med skepsis når folk skryter av hva de kan soloe og andre profession ikke kan. Når jeg soloer med min nt må jeg spille helt annerledes enn når jeg soloer med min mp, eller crat for den saks skyld.

I starten gikk det nok i dass uansett hva en skulle soloe, men etterhvert soloer en det meste, ihvertfall av det som skal gå ann.

Å soloe mobber er egentlig også en kunst. ikke alle som får det til.

nå gidder jeg ikke skrive mer, men var bra å få buse ut med litt selv også etter all lesinga :yes:

Lenke til kommentar

jeg har akkurat bynt å spille, char'n min heter lectr. jeg vet ikke helt hva classn heter men jeg kaller den bare nano-physicks..eller no..

jeg teleporterte meg til west-athen..kjeeedeligste plassen jeg har vert borti ved noen spill ever.

å hva er de med de absolutte flotte leilighetene de drev å pratet om da?...var jo ikke en dritt inni de leilighetene...hva er det egentlig å gjør i west-athen? er det mulig å reise til enten rome eller den andre plassen igjen?

MvH xitto~

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...