Aachel Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Eg og ein kompis skal snart begynne aa spele AO(venter berre pa oppdateringer). Trur det blir RK2 vi begynner paa, og tenkte eg skulle vere Solitus Doc. Kva gjer man I dei forste lvl'ane. Berre gaar i Subwayen til lvl 25? 7915579[/snapback] RK2 ftw =) Lvl 0-7 Noobie Island - Har dere AI, må dere få med dere de to ail lvls some er mulige der. Og er dere omni, så er shoulderpads fra noob island bra. Lvl 7-24 er det mange som gjør unna i subwayen. Men det er ikke nødvendig å lvl bare der. Jeg vil anbefale dere å laste ned HugeMap fra denne siden og innstallere det. Her ser dere dynacamps, og lvl på disse. Gjør dere kjent med whompas, når dere får twinket litt ncu, kan dere få en Parrot buff fra advie, så blir reisen litt raskere (og tryggere) og dere kan drepe dynas (og kanskje finne nyttige ting) som er en morsom avveksling fra subway (og senere også fra Temple of the Tree Winds, Foremanns, Crypt of Home etc. De laveste dynas er lvl 5 utenfor Omni Ent. (hvis dere er omni da) Har dere SL er det Nascense som er steded og få lvls fra 5-60 omtrent + quests etrc. Men subway/ToTW er likevel steder å oppsøke pga ting som dropper der - og fordi det er moro Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg er utmerket klar over at IC er en stor og respektert org med usedvanlig mange dyktige spillere. Medlemskap i IC medfører heller ikke automatisk full CC armor, Dchest etc, og jeg vet også at de fleste medlemmene deres har jobbet hardt for å komme dit de er nå.Dette forhindrer meg dog ikke å slenge en spøk på deres bekostning en gang i mellom:) (det samme gjelder forøvrig Dark Front) Himmelen skal vite at orgen jeg er medlem av (VG) tok mye mer alvorlige beskyldninger rundt de tider da omni hadde 0% sidexp (ikke nødvendigvis bare fra IC) Litt knivstikking Omni i mellom synes jeg bare er gøy, og må på ingen måte tas personlig:) /telia Rk2 7903894[/snapback] Ah du er I VG Jeg hadde vært i den org, hvis det ikke var for at min beste spillkompis er fra USA. Remm7/Tankosaurus - vi har vært i samme orgs i snart 2 år, så når vi skippet B.O.S.S falt valget på IC, men jeg har flere venner i VG. Reedfixer/Nanomonool/Fordfairlaine/Riverdal for å nevne noen. Har vært i raidbot noen ganger - og det er alltid så morsomt å se all ao-convo på norsk/svensk. Har venner i DF også - selv om IC/DF ikke alltid er på bølgelengde. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kva for ei side er flesteparten med paa? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Installerte Anarchy Online etter flere års pause nå men får jo ikke til akkurat mye. Spillet er merkelig nok like sjarmerende nå som det var for flere år siden. Det er folk overalt og det er jo mer folk i dette spillet enn andre MMO`s idag. Sist jeg spilte så fikk jeg valg mellom to faksjoner og som rebel startet jeg i en slags skog like ved en by. Nå startet jeg ved ei strand og aner jo ikke hvor i verden jeg befinner meg lenger. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kva for ei side er flesteparten med paa? 7915990[/snapback] Omni-Tek is your friend =) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Installerte Anarchy Online etter flere års pause nå men får jo ikke til akkurat mye. Spillet er merkelig nok like sjarmerende nå som det var for flere år siden. Det er folk overalt og det er jo mer folk i dette spillet enn andre MMO`s idag. Sist jeg spilte så fikk jeg valg mellom to faksjoner og som rebel startet jeg i en slags skog like ved en by. Nå startet jeg ved ei strand og aner jo ikke hvor i verden jeg befinner meg lenger. 7916031[/snapback] Du er på n00b-island Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kva for ei side er flesteparten med paa? 7915990[/snapback] Omni-Tek is your friend =) 7916479[/snapback] Ikke la deg lure! Omni-Tek er noen.. luringer! Hold deg nøytral! Og evt velg side senere (eller forbli nøytral) :!: Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Jeg foretrekker Omni. Men det var fordi de har lett tilgang til dungeons uten å løpe så langt. Nå er jeg ikke froob lenger så nå har jeg ikke peiling, SL er alt for uoversiktelig for meg :S Noen som her som har en bra omni org. jeg kan få være med i? (lvl91 @ RK2) Helst av typen hjelpsom og aktiv EDIT: Bør jeg starte i Nescence selv om jeg er lvl 91 slik at jeg får med meg alt? eller kan jeg ikke komme dit? Endret 11. februar 2007 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Lvl 91 vil du ikke få særlig med xp i Nascence - dra heller til Ely, men du kan jo ta et par runder for å utforske området, og kanskje gjøre Quest for garden key Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Kva for ei side er flesteparten med paa? 7915990[/snapback] Omni-Tek is your friend =) 7916479[/snapback] Ikke la deg lure! Omni-Tek er noen.. luringer! Hold deg nøytral! Og evt velg side senere (eller forbli nøytral) :!: 7916558[/snapback] Velg side Clan - eller Omni - er det noen som er luringer er det de "nøytrale". Noen som her som har en bra omni org. jeg kan få være med i? (lvl91 @ RK2) Helst av typen hjelpsom og aktiv 7916620[/snapback] Jeg anbefaler egentlig min gamle org B.O.S.S, det er en grei org med hjelpsomme folk og ingen bestemmer hva du skal gjøre, ingen vekt på pvp, og hoster du Ai raids i city, kan du beholde alt loot selv. (Selv om det er mer *skikk og bruk* og rolle alt utenom Lead Bots, evt spesielle ting du annonserer på forhånd at du trenger). Generelt sett min. lvl 120 og SL for å bli med. Snakk med Mardarze eller Enex om rekruttering. (og hils fra meg ) Ellers anbefaler jeg Valhall Guardians - skandinavisk org der orgchat er på norsk-svensk-dansk. Masse hyggelige mennesker. Jeg vet ikke hvordan rekrutteringen er for øyeblikket der. Kan snakke med Molestation som er en alt av Nanomongool (general) så vil han sikker vite hva/hvem som ordner med rekruttering. IC er for øyeblikket stengt for rekruttering. Endret 11. februar 2007 av Aachel Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Nå er jeg ikke froob lenger så nå har jeg ikke peiling, SL er alt for uoversiktelig for meg :S 7916620[/snapback] SL er da ikke uoversiktelig i det hele tatt. Som lvl 3- 10 begynner du helt nederst i Nasence og jobber deg så oppover. Når du har kommet helt nord på Nasence, er du gjerne lvl 70, eller noe slikt. Helt nord på Nasence står Ergo, og der soner du over til Elysium. Samme opplegg der også, du begynner helt sør og jobber deg oppover. Når du har kommet deg helt nord på Ely, så er du vel ca lvl 130. Da kan du løpe opp til Ergo i Elysium og sone over til Scheol. Og slik fortsetter det helt opp til Pandemonium. Nordover, nordover, nordover. Finne Ergo og sone opp til neste "land" Forestill deg at du begynner nede i Italia, og så skal jobbe deg oppover til Norge Legger her ut en link til et bra kart, så ser du nok hele sammenhengen: http://www.ringofdestruction.com/images/map.jpg Det er Nasence du ser nederst, og øverst ligger Inferno. Klikk direkte på kartet for å kunne zoome inn. De Lutte Endret 11. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Dette har vært en bra dag. Gode Ado heck team og et bra Pen miss. Dinget 190 og trodde dermed jeg var ferdig med titlecappingen. Men nei, ikke en dritt fikk jeg stappe inn i abilities og der var heller lite som forsvant inn i de andre også. Etter at jeg hadde makset det av interesse på lvl 190, så står jeg fortsatt igjen med 1 877 000 IP. Men men, får vel bare vente til lvl 200. Skjønt det var gøy å komme seg til 190. Fikk på 1750 tokenboardet. Der økte helsen min med 650 poeng og nano med 250. HNTA kom på i back, og dermed må jeg venne meg til å se de gyselige gule buksene De Lutte RK 1 * Steiden 190/16 Opifex - Martial artist Endret 11. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 HNTA kom på i back, og dermed må jeg venne meg til å se de gyselige gule buksene De Lutte RK 1 * Steiden 190/16 Opifex - Martial artist 7917455[/snapback] Hmm kansje vudere T3 da?:)så går du clan så får du noe fine røde bukser <3 Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, jeg skal ha T3 pants. Men det blir ikke enda. Trenger litt høyere skills i Abilities. Nødvendige Glyphs ligger klar. Disse vil gi 60 i MA skillet, og det er det dobbelte av hva Combined Armor gir. Om jeg vil tøye det enda lenger, så kan jeg anskaffe pants fra den nye LE armoren (som egentlig er T4). Den gir 75 i MA. Men jeg kommer ikke til å farme 12000 VP for kun 15 mer i MA. De Lutte - kanskje senere Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Eg og ein kompis skal snart begynne aa spele AO(venter berre pa oppdateringer). Trur det blir RK2 vi begynner paa, og tenkte eg skulle vere Solitus Doc. Kva gjer man I dei forste lvl'ane. Berre gaar i Subwayen til lvl 25? 7915579[/snapback] RK2 ftw =) Lvl 0-7 Noobie Island - Har dere AI, må dere få med dere de to ail lvls some er mulige der. Og er dere omni, så er shoulderpads fra noob island bra. Lvl 7-24 er det mange som gjør unna i subwayen. Men det er ikke nødvendig å lvl bare der. Jeg vil anbefale dere å laste ned HugeMap fra denne siden og innstallere det. Her ser dere dynacamps, og lvl på disse. Gjør dere kjent med whompas, når dere får twinket litt ncu, kan dere få en Parrot buff fra advie, så blir reisen litt raskere (og tryggere) og dere kan drepe dynas (og kanskje finne nyttige ting) som er en morsom avveksling fra subway (og senere også fra Temple of the Tree Winds, Foremanns, Crypt of Home etc. De laveste dynas er lvl 5 utenfor Omni Ent. (hvis dere er omni da) Har dere SL er det Nascense som er steded og få lvls fra 5-60 omtrent + quests etrc. Men subway/ToTW er likevel steder å oppsøke pga ting som dropper der - og fordi det er moro 7915652[/snapback] Kva er parrot buff og kvar faar eg den? kor mykje ncu treng eg? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Link til Parrot: http://auno.org/ao/db.php?id=25997 De Lutte Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Etter 1 måneds stillstand, så har jeg omsider fått fart på Ai xp´en igjen. Ble spurt om å pulle 190 LE easy miss for et 220 team, og det holdt jeg på med i nesten 6 timer. Men det resulterte i 1 150 000 AI xp De gutta der brukte bare 7-8 minutter på hvert miss. De Lutte RK 1 * Steiden 190/17 Opifex - Martial artist Endret 13. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
notalive Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tøft, virker litt kjedelig å bare stå der, da Men kan tenke meg at xp-en tilfredstiller det. Selv nådde jeg level 195 for et par dager siden, og har nå fått et nytt pet Urolok the Rotten Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Grats med nytt pet Er ikke så galt som det høres ut. Jeg pusler med andre ting hele tiden. Må bare være klar hver 7 min for å hente nytt miss. Det tar 30 sek, og så har jeg 7 minutter fri Men selvsagt er det gøyere med et AI City raid, men folk raider jo ikke lenger. De Lutte Endret 14. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
notalive Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hehe, men du er jo nødt til å være der, vet du. Selv irriterer jeg meg fortsatt at folk ikke raider ... dyrt for folk som vil ha AI-armor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå