Mompen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Synd at jeg er nøytral, blir verken Chosen Eller Faithful Men, finnes da andre saker å sikle etter. Skal få sjekket opp ang back-itemet jeg bruker nå, ble litt usikker på hva det het. Ikke le. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tror jeg skal kjøpe SL i kveld, muligens også AI og LE. Men lurer på en ting. Betaler du et engangs beløp for alle pakkene, for så å betale en fast summ hver måned? (like mye uansett hvor mange Exp's.)Eller blir månedesprisen høyere når du har fler? 7893235[/snapback] Jeg betaler en fast sum hvert halvår for alt sammen. (bet i Januar + Juli) Det blir billigere slik, enn å betale hver måned. Mener å huske at det koster rundt 500 Kr for et halvt år. De Lutte 7893361[/snapback] Det jeg mener er om du betaler mer i halvåret om du her SL+AI+LE enn om du har bare SL (sett bort ifra "start gebyret") Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nei, du betaler det samme i abonnement, uansett hvilke pakker du har. En må jo kjøpe selve ekspansion pakkene, etter hvert som de kommer ut. Men abonnements prisen er den samme, etter hva jeg erfarer. De Lutte Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Ikke le. 7893427[/snapback] Nei, jeg skal ikke le Hvordan går det med våpen salgene dine ? Har et par Energy bracers på vent til deg her, som du sikkert husker De Lutte Endret 7. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Synd at jeg er nøytral, blir verken Chosen Eller Faithful Men, finnes da andre saker å sikle etter. Skal få sjekket opp ang back-itemet jeg bruker nå, ble litt usikker på hva det het. Ikke le. 7893427[/snapback] Synes du ser kul ut jeg Det er i allefall ikke Sanguisugent, siden det er enfo only.. (skjønner ikke hvor jeg hadde det ifra) Ja bellum er bra for soldiers også, vet egentlig ikke så mye om den proof, en av de få jeg ikke har spilt. Men ta nå å velg side - nøytral pffft! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) hallo Noen som har tid i kveld/morra til å hjelpe meg med å få guardian tank armor(GTA) ? Har veldig lyst på den Rubi-ka 1 - Xaliao lvl 48 MA Endret 7. februar 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Salget går fint, har nå 3 stk av de Freedom Arms 4927 Notum, begynte med en. De selger dårlig, for å si det sånn, hehe. Ellers har jeg solgt litt Pump Trainees \ Spear of Forbidden Ceremonies, så økonomien stiger da litt. Har fortsatt pakken med dine bracers, de jeg bruker nå har jeg blitt så glad i at jeg ikke vil gi dem fra meg Slapp av, du får dem nok tilbake. edit: Her har du Soldaten min, som kul. edit 2: Solgt et par IQ-Ringer også, følger dine tips. Endret 7. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hallo Noen som har tid i kveld/morra til å hjelpe meg med å få guardian tank armor(GTA) ? Har veldig lyst på den 7893565[/snapback] Er du på RK2? Jeg kommer til å logge på senere i kveld og kan hjelpe deg. Se min Doc pwner ToTw Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Kan dere ikke sette inn i signaturen hvilken dimensjon dere er på? Og gjerne navn på Mainchar, eller den dere for tiden spiller? Endret 7. februar 2007 av Aachel Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Kan dere ikke sette inn i signaturen hvilken dimensjon dere er på?Og gjerne navn på Mainchar, eller den dere for tiden spiller? 7893609[/snapback] redigerte posten før du posten.. jeg er på rk1. Edit: will do! Endret 7. februar 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Edit FTW! Feilen som oppstod var: Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Har prøvd å lage en account med items på auno.org men den har ikke alle itemsene jeg har.. F.eks fikk jeg ikke inn belte og deck1 og 2 memory.. Har imps, men fikk ikke rette :S http://auno.org/ao/equip.php?saveid=62006 Edit: er lvl 48, ikke 42 som auno sier.. Endret 7. februar 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen problem, Momp. Du kan låne backpacken til jeg er lvl 202. Når du har 60 mill klar, så får du de Energy bracerne jeg kom over, pronto. Gav 60 mill for dem selv, og jeg vil ikke tjene penger på forumkamerater De Lutte Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Brukte klær/utstyr skal ikke selges til full pris.. Du burde sette de ned til halvpris.. *Just kidding* Endret 7. februar 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har prøvd å lage en account med items på auno.org men den har ikke alle itemsene jeg har..F.eks fikk jeg ikke inn belte og deck1 og 2 memory.. Har imps, men fikk ikke rette :S http://auno.org/ao/equip.php?saveid=62006 Edit: er lvl 48, ikke 42 som auno sier.. 7893726[/snapback] Skaff deg et søtt lite program som heter "chprofiler" Det lager automatisk en oversikt over ting du bruker. Bare la det kjøre mens du zoner. Min MA @ lvl 79 Han er nå lvl 91 og er snart ikke froob lenger (må bare få ned large client nå så) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Edit: fikk til å Zone.. men nå får jeg "run-time error "6" Overflow" når jeg prøver å kjøre Character Parser etter å ha brukt Character Loader.. Edit: Noen bilder av min toon Endret 7. februar 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Edit: fikk til å Zone.. men nå får jeg "run-time error "6" Overflow" når jeg prøver å kjøre Character Parser etter å ha brukt Character Loader.. 7893987[/snapback] AO må ikke kjøre når du laster Chr Loader, da kommer runtime-error, og du må laste Parser og sone på nytt. Avslutte AO og laste Loader. Auno har ikke all items - men ditt belte har de helt sikkert - bruker du Guardian Circuit Board? De items de kan være trøbbel med er Ofab armor og våpen fra LE expansion. Jeg kjørte MP gjennon Parser for å få med Ofab Chest og Bow. Chest er ok, bow er tolket som ql 200, men den er ql 275, fordi Auno db ikke har de mellomliggende ql's (enda det er ikke mange ) Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Min MA @ lvl 79Han er nå lvl 91 og er snart ikke froob lenger (må bare få ned large client nå så) 7893839[/snapback] Kikket på oppsettet ditt. Er ikke sikker på om du poster det for å poste, eller ønsker feedback? Mange bra ting for MA's selv om du er froob, - har du sett denne? Gamboling Master's Wear Dropper fra bossen i Crypt of Home, men kan jo kjøpes også. Endret 8. februar 2007 av Aachel Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Har selv hatt lyst til å lage en signatur lignende Aachels, med link til oppsett. Men siden jeg er talentløs ang slike ting, så gikk det ikke. Noen som orker å gi det inn med teskjeer? Prøvde å lime ting direkte inn i oversikten over Implants, Armor og weapon, men så lett var det selvsagt ikke De Lutte Endret 8. februar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) No er det over eit år sida eg prøvde AO og i mellom tida har eg spelt meg lei på WoW. Tenkte eg skulle prøve ut AO igjen, spelte aldri så masse, prøvde berre litt. Trur eg har en lvl 35adventurer eller noko. Er det masse som har forandra seg på eit år? Endret 8. februar 2007 av rEaliTY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå