Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, evig slit å oppgradere toonene :p

 

Noen som har en keeper? Jeg leter etter nytt sverd, og vurderer sword of achilles eller sword of hercules(droppper i ely)

 

Jeg er lei av frosty ... :p

 

Og har ikke råd til Sword of the Illuminated ... :p

Edit: Når sant skal sies har jeg ikke råd til tier1, en gang, så ... pokkers LE ...  :cry:

 

Får begynne å lete etter pattern, da :) Da er planene for helgen lagt  :hmm:  :)

7801494[/snapback]

 

Hvor mye har du i 2HE? Jeg har en Inamorata Naginata QL 140 ish. Hvis du har lyst på den.

Lenke til kommentar

Nei takk, 5 sekunders recharge ... litt for mye :p Men takker for tilbudet.

 

Selv må jeg gratulere min MP med 1-årsdagen i dag:P

 

Notalive2 was born on Sat Jan 28 20:43:29 2006

 

Time: 01:13 local (00:13 GMT), 21:29 game

Date: 28. Jan 2007 local

Notalive2 has played 43 days 16 hours 52 minutes 18 seconds

 

Uansett, gratulerer med dagen :w00t:

Lenke til kommentar

"f10" du huska riktig :!:

 

en ting..mener jeg leste en plass at det var tilbud på SL gratis en periode...er det fremdeles mulighet for å få det gratis? :dontgetit:

 

jeg er nå lvl 66 å er blitt det ved å lvl av missions sia lvl 60...kan noen forklare enkelt hvordan jeg kommer meg til formans? helst ved hjelp av sånne store portaler :whistle::hrm:

 

andre steder og forslag er også velkommne :D

 

takk for all hjelp!

:w00t:

Lenke til kommentar
"f10" du huska riktig  :!:

 

en ting..mener jeg leste en plass at det var tilbud på SL gratis en periode...er det fremdeles mulighet for å få det gratis?  :dontgetit:

 

jeg er nå lvl 66 å er blitt det ved å lvl av missions sia lvl 60...kan noen forklare enkelt hvordan jeg kommer meg til formans? helst ved hjelp av sånne store portaler  :whistle::hrm:

 

andre steder og forslag er også velkommne  :D

 

takk for all hjelp!

:w00t:

7831103[/snapback]

Om du er Clan drar du til "Bliss" og løper vest.

Om du er Omni eller Neutral tar du portalen som fører til "The Longest Road"

Lenke til kommentar
"f10" du huska riktig  :!:

 

en ting..mener jeg leste en plass at det var tilbud på SL gratis en periode...er det fremdeles mulighet for å få det gratis?  :dontgetit:

 

jeg er nå lvl 66 å er blitt det ved å lvl av missions sia lvl 60...kan noen forklare enkelt hvordan jeg kommer meg til formans? helst ved hjelp av sånne store portaler  :whistle::hrm:

 

andre steder og forslag er også velkommne  :D

 

takk for all hjelp!

:w00t:

7831103[/snapback]

Om du er Clan drar du til "Bliss" og løper vest.

Om du er Omni eller Neutral tar du portalen som fører til "The Longest Road"

7831958[/snapback]

 

Uansett clan/omni kan du ta grid til 2ho --> Whompah Longest road. Mye kortere enn å løpe fra Bliss.

2ho er 25% surpression gas. Kan noen ganger være en ganking spot, men det går ut over tidvis både omni og clan.

Lenke til kommentar
Jaja. Hva driver dere med for tiden?(i anarchy online, altså)

 

7830281[/snapback]

 

 

Driver med litt av hvert

Aachel fortalte i høst at når han skulle levere inn token guns, så pleide han å traine Eel ned til Mainbase, slik at han slapp å fly frem og tilbake.

Det har jeg hatt lyst til å forsøke, men har ikke helt tatt sjansen på å gi Eel et solid spark bak, for så å be ham følge med :roll:

 

Men ettersom jeg passerte lvl 175 nylig, så bestemte jeg meg for å ta en økt med innlevering av guns, siden man da får 8 tokens pr miss. Fløy opp på søndag og kikket, men han var borte. Etter en tid var han fortsatt ikke kommet tilbake og jeg begynte å ane uråd. Fløy ned til mainbase og der var det en hektisk aktivitet.

Eel sto nemlig trygt plassert bak bygningen ved siden av banken :D

 

Kastet meg inn i dansen og på de kveldstimene jeg holdt på, så økte antallet tokens fra 1280 til 1760. Var jo bare å ta ut og legge oppi guns, mens Eel eller Gen Freewheler holdt det der innledningsforedraget sitt.

 

Det var en 220 Engi og en 210 Mp som holdt på, mens en 220 agent satt ved siden av Eel og holdt chatboksen oppe. De kan ikke ha hatt noe særlig med tokens før de begynte, siden de fortsatt jobbet lenge etter at jeg hadde gjort mitt.

 

Gav meg på 1760, siden jeg da får på 1750 boardet ved lvl 190. Hadde ikke mer tokenguns heller :cry: Jeg har vel til nå tatt ca 4-500 tokens i Rk-miss, og resten fra guns. Det tar rett og slett for lang tid, med bare Rk miss.

 

Står på lvl 177 atm og prøver å komme med i Ado heck team. Det går lettere nå, ettersom jeg blir høyere lvls.

Pen miss nytter ikke, der er jeg for liten til å få team.

Men snart er jeg 180 og da kan jeg ta Pen miss solo :) Må finne bok 1 i Spec 3.

 

Armoren er fortsatt Tier 2 og det blir den nok en stund enda. Pløyer alt overskuddet fra tradingen inn i QL 300 CM armor og kommer til å beholde T2´en til jeg får CM´en på. Tradingen har gått litt tregt i det siste, da prisene steg merkbart en periode. Var dermed vanskelig å få tak i rimelige nok items. Men i det siste har jeg sett tegn til at de er på vei ned igjen.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Jeg har sjelden problemer med å finne team i pen, eller, jeg lager stort sett team selv. Er ofte jeg tar med folk rundt 160 ... Går bra av og til, men skal så lite til for å bli sløv mens man gjør pen missions :S Ado hecks blir for risky for meg :p er jo bare et *poff* så er alle i garden :p

 

Ellers prøvde jeg å campe Silken Legchopper Gloves, men tror jeg dropper det inntil videre. Må da kunne klare å skrape frem nok til å kjøpe et par.

Lenke til kommentar
Aachel, ville ikke heller vurdert denne?

 

Men, NotuComm`en er ganske grov den og  :dribble:

 

22898.gif

7833673[/snapback]

 

Jo - jeg har vurdert den også =) Og kanske prøver jeg den, og putter den andre på advy. Egentlig er MP chosen wings bra, AC/HP og +30 Psy Mod. Robe er også litt for teh looks :p Litt mindre evades, mer ac/hp på Shroud contra Notucomm.

 

Eel har vært parkert i det siste ja ;)

 

Hm.. hva man driver med i AO.

Farmer city en gang on dagen, tilbringer en time eller to på mesh camp i ado - duallogged samtidig som jeg spiller en av mine alts - trader/doc/advy. Har ikke gitt dem noe særlig med levels, men research.

 

Denne uke er pande-uke, og da blir det så mange raid jeg får anledning til.Men bare 2 Beast - Torsdag/Fredag er de dager jeg har tid.

 

Ellers så har det vært noen HI raids fro org medlemmer som trenger Specs, ikke så mange towerbattles denne uka, men en del org pvp trening i arena omni ent.

 

Var et par runder på Battlestation med shade, men det var ikke særlig oppløftende lolz. Og med tanke på at min shade trenger 60 000 points.. pff

 

Chiefo: hekta - ja, overdrevent humm.. nah..

 

Btw.. også logget noen ganger kun for chat :S enten ingame eller med AORC. Kommer an på jobb.

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...