DaTe Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 er lvl 31 nå..Vi drepte GOT og jeg fikk GCB Roben droppa ikke.. Nå skal jeg sove XD cya 7739052[/snapback] Som soldier du vil også forsøke å få med deg GTA (Guardian Tank Armor) fra GOT. Det kan nok være at du må drepe GOT noen ganger for å få den, men GTA ser mye bedre ut enn Exarch Robe og har litt bedre AC. Exarch Robe dropper ikke fra GOT, men fra..... nettopp Exarch'er. Disse finner du videre fra GOT sitt rom. Men vær obs på å ikke skremme opp Uklesh, da dør du sannsynligvis. Dvs. hvis ikke du har med en god tank og doc. Withered Flesh kan brukes. Høyreklikker du på dette vil du absorbere 500 hitpoints i løpet av 10 sekunder eller så. Barrow Strength kan også høyreklikkes på. Da øker du noen abilites i tillegg til at du øker damage med 50 i noen sekunder. Du kan jo også være oppmerksom på at det finnes 3 forskjellige Notum Ringer. De buffer forskjellige Nanoskills, men 2 av disse er fryktelig sjeldne. Jeg har aldri sett mer enn den vanlige. For å vite om en av de sjeldne dropper kan forsøke å loote den. Du får beskjed om du har et unikt item fra før. Gartua the doorkeeper kan droppe Keepers Vitality. Men dette er også veldig sjelden. Har ikke sett denne de gangene jeg har vært i ToTW. Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 DeLutte Et spørsmål til deg ang. Scheol Sanc key. Kan du huske hvor du fant han du skulle snakke med for å starte questen? Jeg har 3 fulle patterns for empath, men må snakke med en Hypnagogic .. eller no sånt før han kisen i garden vil si meg noe fornuftig. Jeg bør vel si at jeg ikke har undersøkt så veldig grundig for å finne han.... Det er ofte lettere å spør noen med erfaring, he,he. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) DeLutte Et spørsmål til deg ang. Scheol Sanc key. Kan du huske hvor du fant han du skulle snakke med for å starte questen? Jeg har 3 fulle patterns for empath, men må snakke med en Hypnagogic .. eller no sånt før han kisen i garden vil si meg noe fornuftig. Jeg bør vel si at jeg ikke har undersøkt så veldig grundig for å finne han.... Det er ofte lettere å spør noen med erfaring, he,he. 7740862[/snapback] Snakk med han inne i Tempelet (han har blå skrift over hodet) Edit: err så ikke at du spurte om sanct key.. men det er han i garden du må snakke med. Vis han garden key, og han gir sanct key quest. Endret 17. januar 2007 av Aachel Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 er lvl 31 nå..Vi drepte GOT og jeg fikk GCB Roben droppa ikke.. Nå skal jeg sove XD cya 7739052[/snapback] Som soldier du vil også forsøke å få med deg GTA (Guardian Tank Armor) fra GOT. Det kan nok være at du må drepe GOT noen ganger for å få den, men GTA ser mye bedre ut enn Exarch Robe og har litt bedre AC. Exarch Robe dropper ikke fra GOT, men fra..... nettopp Exarch'er. Disse finner du videre fra GOT sitt rom. Men vær obs på å ikke skremme opp Uklesh, da dør du sannsynligvis. Dvs. hvis ikke du har med en god tank og doc. Withered Flesh kan brukes. Høyreklikker du på dette vil du absorbere 500 hitpoints i løpet av 10 sekunder eller så. Barrow Strength kan også høyreklikkes på. Da øker du noen abilites i tillegg til at du øker damage med 50 i noen sekunder. Du kan jo også være oppmerksom på at det finnes 3 forskjellige Notum Ringer. De buffer forskjellige Nanoskills, men 2 av disse er fryktelig sjeldne. Jeg har aldri sett mer enn den vanlige. For å vite om en av de sjeldne dropper kan forsøke å loote den. Du får beskjed om du har et unikt item fra før. Gartua the doorkeeper kan droppe Keepers Vitality. Men dette er også veldig sjelden. Har ikke sett denne de gangene jeg har vært i ToTW. 7740570[/snapback] Nanoskill ringen med Bio met/mat met dropper fra Lien (muligens fra andre også, men det var der jeg fant den) , og er veldig sjelden. Det eneste jeg aldri har sett av det som sies og droppe i ToTw er Nematet's Inner Eye, og jeg har drept Nematet med doc mange ganger. Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Snakk med han inne i Tempelet (han har blå skrift over hodet) Edit: err så ikke at du spurte om sanct key.. men det er han i garden du må snakke med. Vis han garden key, og han gir sanct key quest. 7740894[/snapback] ... bah! vil det si at jeg først må ha nøkkel til garden før jeg kan få nøkkel til Sanc? Ja, ja... så får jeg prøve det da Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Vi tok Exarch før vi tok GOT.. Har tatt Exarch mange ganger, men det dropper ikke noen robe.. Er lvl 34 atm Trenger ny armor og våpen.. Noen tips? Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Vi tok Exarch før vi tok GOT..Har tatt Exarch mange ganger, men det dropper ikke noen robe.. Er lvl 34 atm Trenger ny armor og våpen.. Noen tips? 7741131[/snapback] Carb er bra armor spesielt hvis du omnifiserer/ clanifiserer den da får du bedre nanopool og litt mer HP. Våpen, har ingen soldier... så der er jeg litt blank. Perennium er jo litt for dyre for deg, koster vel et par mill, og andre blastere i samme prisklasse. Uansett, hvis du får tips om et våpen så kan du kjøre en mission for å få tak i den. Bruk Clicksaver for å rulle missions dersom du trenger noen items. Lenke til kommentar
Taren Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Starta min første enf i går (eller dvs den ble startet i mai men bare som en nameholder), og jeg må bare innrømme det: Jeg digger Newcomers Island! Den er jo full av gode minner Utrolig deilig å ikke dø, men du verden så lang tid det tar å drepe.. Tenkte jeg skulle kjøre 2he som alle andre, selv om 1hb også er fristende (syns 2he er ganske 'slow' våpen) Tenker faktisk å beholde den som neut en stund selv om jeg er svoren Clanner på mine andre toons. Kommer sikkert til å velge clan til slutt, men jeg er litt imponert over alle highlevel neutrals i spillet som ennå ikke har "falt for fristelsen" å velge side. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Selv mener jeg å huske at jeg døde rett som det er - så klart ... Jeg har sjelden tid å heale mellom kamper ... Selv liker jeg ikke noob island noe serlig Jeg har ikke sett mange 1he enforcerere. Hvordan tror du det blir? Lenke til kommentar
Taren Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Selv mener jeg å huske at jeg døde rett som det er - så klart ... Jeg har sjelden tid å heale mellom kamper ... Selv liker jeg ikke noob island noe serlig Jeg har ikke sett mange 1he enforcerere. Hvordan tror du det blir? 7743061[/snapback] Hehe, og skjønte jeg deg rett så liker du ikke å heale heller Skal ikke kjøre 1he men 2he, *stooore* sverd Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) DeLutte Et spørsmål til deg ang. Scheol Sanc key. Kan du huske hvor du fant han du skulle snakke med for å starte questen? Jeg har 3 fulle patterns for empath, men må snakke med en Hypnagogic .. eller no sånt før han kisen i garden vil si meg noe fornuftig. Jeg bør vel si at jeg ikke har undersøkt så veldig grundig for å finne han.... Det er ofte lettere å spør noen med erfaring, he,he. 7740862[/snapback] He he, du må nok snakke med Herr Hypnagogic Urga-Xum Roch. For å finne han, så løper du helt ned på den nederste avsatsen i Garden. Det er den avsatsen der hvor de tre store statuene står, de statuene som vi bruker til å sone inn i andre gardens. Når du har kommet ned og står foran inngangen til Statuene, så løper du hovedsaklig mot vest, helt til det ikke går an å løpe lenger. Og der står den godeste Hypnagogic Urga-Xum Roch For ordens skyld er posisjonen hans på F9 button: 411 X 280. Det er noen feller du kan gå i på den questen. Først må jeg si at det er vel og bra at du har flere pattern i reserve. De vil du sannsynligvis trenge. Første gang du spawner duden, så skal du nemlig ikke drepe ham, men kun snakke med ham. Når du så senere kommer tilbake for å drepe ham, så har det som regel vært en østlending eller noe lignende pakk og drept ham. Da må du spawne en ny. Andre gang du snakker med Eric Miller, så sender han deg til Omni tempelet, der du skal snakke med Prophet Eckel Roch. Når du snakker med ham, så får du mission complete, flott fanfare i høytaleren og alt der der. Og DA er det mange som bare ruser avgårde. Men Prophet Eckel Roch.spawner en annen fyr etter en stund, og HAN er det du egentlig skal snakke med. Han heter Unredeemed Roch. Når folk omsider har løpt tilbake igjen og funnet ut av alt det der, så er det bånn gass tilbake for å drepe pocketbossen. MEN det blir også feil. Du skal nemlig da løpe nesten opp til Ergo i Scheol for å finne en Ancient machinery (står på kartet) Og så, kan du endelig løpe tilbake for å kille pocketbossen, dersom ikke en øst.. , jeg mener en annen har drept ham i mens Den questen er lang, jeg må si Adonis questen gikk mye lettere. Den bruker du 10 minutt på, men på Scheol questen brukte jeg 1 time. De Lutte - skal se etter T2 glyphs til deg i kveld. Endret 17. januar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) 1000-takk skal du fikk! btw... jeg er østlending (not ) Edit: Har lagt inn request på markedsplassen etter Red Glyph of Strenght. Om noen leser her og har et par liggende så ikke nøl med å ta kontakt Endret 17. januar 2007 av DaTe Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 1000-takk skal du fikk! btw... jeg er østlending (not ) Edit: Har lagt inn request på markedsplassen etter Red Glyph of Strenght. Om noen leser her og har et par liggende så ikke nøl med å ta kontakt 7743917[/snapback] Hvilke ting trenger du til T2 ?? Skriv en oversikt, så slipper jeg å lete det frem De Lutte Lenke til kommentar
notalive Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hehe, jeg har tenkt å starte en doktor snart - men skal lage en hdddd(heavy duty damage dealing doc) - muligens atrox. Det er en tiden på 40 sekunder mellom hver gang jeg kan bruke de der first aid kit-ene som plager meg Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Kunne trengt noen Tier 2 deler selv, bare si ifra hvis noen har noen liggendes, evnt on noen ville blitt med og samlet litt Momp, 201 Soldier, RK1 Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Det er den tiden på 40 sekunder mellom hver gang jeg kan bruke de der first aid kit-ene som plager meg 7744300[/snapback] Jeg bruker dem hele tiden. Har alltid gjort det, og kommer alltid til å gjøre det. Utgaven jeg nå har i inventory på Rubi-Ka, healer for ca 900. Når jeg har gått til angrep på en mob, så venter jeg til jeg har tatt skade for 900 i damage. Da bruker jeg First aid og har atter en gang full helse. Årsaken til at den må brukes først, er at da rekker jeg eventuelt å bruke den en gang til Noen sekunder etterpå fyrer jeg av en perk som healer for ca 1100 og først etterpå der igjen begynner jeg å bruke min ordinære nano heal som gir ca 800. Også den perken har ca 40 sek recharge. Det vil si at ca 45-50 sek etter at jeg startet angrepet, så kan jeg bruke begge to, som da healer for 2000 tilsammen. I bakgrunnen har jeg Flower Of Life som en ekstra sikring. Den healer for 2600. Skjønt er mobben en av de harde, så bruker jeg ordninær heal fra begynnelsen av, i tillegg til First aid og perks som beskrevet. De Lutte - får aldri nok heals Endret 17. januar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Starta min første enf i går (eller dvs den ble startet i mai men bare som en nameholder), og jeg må bare innrømme det: Jeg digger Newcomers Island! Den er jo full av gode minner Utrolig deilig å ikke dø, men du verden så lang tid det tar å drepe.. Tenkte jeg skulle kjøre 2he som alle andre, selv om 1hb også er fristende (syns 2he er ganske 'slow' våpen) Tenker faktisk å beholde den som neut en stund selv om jeg er svoren Clanner på mine andre toons. Kommer sikkert til å velge clan til slutt, men jeg er litt imponert over alle highlevel neutrals i spillet som ennå ikke har "falt for fristelsen" å velge side. 7741702[/snapback] De enfos some dreper fortest (på lowlvl ) bruker Mortiig Beater of Distress (finnes opp til ql 125) En enfo med to av disse vil OD'e hele teams i ToTw. Også bra våpen i PVP. .. og Omni ftw ^^ MP ser nokså snodig ut atm.. ingen armor parts som egentlig visuelt passer sammen Får se hva jeg gjør med det.. advy morphs kanskje... Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Du trenger visst Red Glyph of Aban, samt Purple of et eller annet. Av disse to skal du så lage Red Glyph of Strength. Både Aban og Purple er relativt lette å få tak i. Hvor mye kan du eventuelt betale for hver av dem, og hvor mange trenger du ?? Selvsagt tar ikke jeg noen fortjeneste på dette, men trenger å vite hvilke rammer jeg har, før jeg går inn og diskuterer pris med folk De Lutte Endret 17. januar 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du trenger visst Red Glyph of Aban, samt Purple of et eller annet. Av disse to skal du så lage Red Glyph of Strength. Både Aban og Purple er relativt lette å få tak i. Hvor mye kan du eventuelt betale for hver av dem, og hvor mange trenger du ?? Selvsagt tar ikke jeg noen fortjeneste på dette De Lutte 7745407[/snapback] GMS på RK2 er Red Aban 35-40m, og Purple Bothar 3m. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Skulle gjerne kjøpt og betalt dem, men med 23mill kommer man ikke langt, vil heller ikke tigge. Satser på å få med noen fra orgen (eller herfra?), som muligens hadde vært hjelpelige med å få samlet noen deler. Tenkt litt på å få tak i Alien armor (lage selv, orgen har jo by med raid-muligheter), men det blir så mye styr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå