Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nå Tier 1 og Crispy Chiroptera + Kyr'ozch Axe.

Lvler nå på Ely Hecks, men syns det går litt sakte nå. Hvis jeg drar til Adonis og finner noen som vil teame med meg, vil det gå raskere da?

Så absolutt. Litt større risk, men større gevinst selvfølgelig.

 

Er lettere å få team i Adonis 150+, men er du heldig og har en del venner osv, så er et 140ish team i Adonis (godt sammensatt med erfarne spillere) *lynrask* xp.

Lenke til kommentar
Hvor er det bra å lvle etter lvl 60, når du ikke kommer deg inn i totw lenger?

 

Fleste lvl'er i shadowlands nå til dags tror jeg, eller så kan du jo ta

missions/alien missions. Også på lvl 120+ kan du dra til Inner Sanctum, portalen

til templet er ved totw. Du må gi en exarch robe til "Blind Cultis" NPC for å

få ett pass da.

Endret av Destructionz
Lenke til kommentar
Hvor er det bra å lvle etter lvl 60, når du ikke kommer deg inn i totw lenger?

 

Fleste lvl'er i shadowlands nå til dags tror jeg, eller så kan du jo ta

missions/alien missions. Også på lvl 120+ kan du dra til Inner Sanctum, portalen

til templet er ved totw. Du må gi en exarch robe til "Blind Cultis" NPC for å

få ett pass da.

Må bare nevene, du må ihvertfall være lvl 125 får å få tilgang til Inner Sanctum.

 

Men når du er lvl 60 kan du gå il SL å ta hecks som er lvl 80, det kan du forsette med til du blir lvl 70 eller 80, da kan du gå å ta cyborgs med"meedmedere".

Men har du ikke SL er jeg ikke sikker på hva du skal gjøre mellom lvl 60-80.

Du kan jo ta oppdrag da, er jo bra med tokens, og loot er det jo også en god del av.

Lenke til kommentar

Enig med deg der, Shadow Lands ekspansio pakka er nesten et must nå , utrolig mye nyttig eqiptment og våpen som kommer derfra, for ikke å snakke om experiense pointa :yes:

 

Men den derre Alien Invasion pakka syns jeg bare er noe tull. :no:

Jeg skal jo innrømme at det faktisk har vært gøy når de noen ganger tar (veldig sjeldent) å tar et alien raid i en av storbyene som Old Athen, Borealis eller Rome.

Men ellers så synsjeg det blir litt teit å betale manke hundrelapper får å få noen ekstra våpen, perks og (10 ekstra? ) alien lvl`s.

 

Men ellers er det meste i Anarchy Online gjennomtenkt og bra.

Lenke til kommentar

AI exp er konge da. Combined Sharpshooter's armor er det beste armor sette en ranged proff kan ha i pvp. Jeg har ett fult sett. Pvp har ikke vært det samme siden :) Så og si alle profs fikk nye våpen som gjorde at de gjorde mer dmg. Soldier fikk ikke nytt Pvm våpen men vi fikk Kyr'Ozch Energy Carbine - Type 3 til pvp. Og nye perks og andre veldig bra items og som en følge av AI exp kom jo ai play fields. Der mange bra items dropper :)

Lenke til kommentar

Du har jo også playershops som er veldig nyttige.

 

For dere som ikke har SL:

1-60: Mish & Totw, evt. ta turen til Aegan dersom du er clan, lette mobs og rask xp der

60-80: Mish & Omni-ninjas rett utenfor Wine i Belia Forrest

80+ Mish & Cyborgs i Mort, Nord for Meetmedere, Grid dertil og vent til du får et team

Lenke til kommentar

PCXray > Etter ToTw, finn et team i bothackers, så dreper du litt der til lvl 65 el noe, så drar du til Meetmerdeere/borgs, finn et team. gjorde jeg med Enf'en min. lvl 73 på 3 dager:PP ...

 

Suzze, er crat'en din på RK-1 ?? Jeg har en soldier og en NT, NT er lvl 12 - 13 .

Soldiern er lvl 25 el no :thumbup:

Lenke til kommentar
:nei: AO er nede i 12timer, wtf? zzzzzz .... Er det sånn at det kommer opp igjen kl 18:00 ? siden det var nede 06:00 el no

hm, om jeg ikke tok helt feil så ble den tatt ned 10:00 gtm noe som da blir kl 12 her...

Norge befinner seg vel på GTM +1 visst eg ikkje tar heilt feil?

Lenke til kommentar
Suzze, er crat'en din på RK-1 ?? Jeg har en soldier og en NT, NT er lvl 12 - 13 .

Soldiern er lvl 25 el no :thumbup:

Yes, send en /tell til emaan eller Sweetcrat. Sweet er nå 19 eller 20, husker ikke helt. Emaan er 140. Har du SL forresten? Tok 4 lvl der idag på 20 min :)

 

Serveren kommer opp idag klokken 24:00 :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...