Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratz med yalm da ;)

Jeg gir opp penge farminga :/ nå skal jeg forte meg til lvl 219 å skaffe penger da

i dag har jeg dinga 2 levler ( 214-216 ) å dagen er ikke ferdig enda ;)

Kan jeg greie 3?:)

Endret av manu98
Lenke til kommentar

Hei!

jeg er en lvl 9 noob martial artist. :ph34r:

jeg trenger en klan, noen norske eller andre dudes å ferdes med...jeg kan ingenting å vetikke engang hvordan jeg kontakter en klan :blush:

kan martial artists bruke våpen? som hansker o.l?

hvordan mekker jeg inplants?

skal spille litt i dag

takk for all hjelp!

ps: "900 credits were deducted from your account!" for saving!? AAAAAH! hva er vitsen? er det vits i å save før man er lvl 20?

Endret av squiike
Lenke til kommentar

Valhall Guardians

En skandinavisk organisasjon, mamma er med der. Ganske stor organisasjon, så dersom du er omni og på rimor, rubi-ka 2 kan vel det være et alternativ :)

Når det gjelder penger i begynnelsen husker jeg ikke hvordan jeg egentlig hadde det før level 70 ... :S

Men kan fort tjene deg 50 000/75 000 eller om du er heldig 500 000 på å løpe med en med suit fra rome til borealis, mange som trenger det.

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Hei!

jeg er en lvl 9 noob martial artist. :ph34r:

jeg trenger en klan, noen norske eller andre dudes å ferdes med...jeg kan ingenting å vetikke engang hvordan jeg kontakter en klan :blush:

kan martial artists bruke våpen? som hansker o.l?

hvordan mekker jeg inplants?

skal spille litt i dag

takk for all hjelp!

ps: "900 credits were deducted from your account!" for saving!? AAAAAH! hva er vitsen? er det vits i å save før man er lvl 20?

7664551[/snapback]

Hvordan server spiller du på? omni eller clan? nick?

Endret av manu98
Lenke til kommentar

7664551[/snapback]

Hvordan server spiller du på? omni eller clan? nick?

7666174[/snapback]

ah sorry.

er clan og på rubika 1.....hva er foskjelln på 1 og 2? :ohmy:

nicket er Mrdude22 eller for omni squiike22

lagde en nettopp på rubika 2 den er squiike84

Endret av squiike
Lenke til kommentar

Ja, Lost Eden er kult.

Bare Research linjene er verdt hele pakka alene :-).

--------------------------------------

Til Squiike.

Til å begynne med, så kan du gå inn her på denne linken og så lese gjennom de 100 første sidene :thumbup:

http://www.anarchy-online.com/content/guides/manual/

RK 1 og RK 2 er to forskjellige servere (avdelinger) , siden det ikke er plass til alle sammen på en. Du kan ikke gå fra RK 1 til RK 2. Du må velge en av dem.

Skal også prøve å skrable ned noen linjer i en fart før jeg sovner.

Glem alt om våpen. Som MA bruker du kun never og føtter.

Når det gjelder Armor (klær), så kan dette kjøpes i Basic Shop.

Det finnes flere Basic shops i Athen og alle har forskjellig utvalg.

I tillegg skiftes innholdet i shopene ut, hver halvtime.

Det finnes en egen armor for Martial Artist, men du trenger ikke bruke denne.

I tillegg er det en fordel at armoren din krever Agility og Sence, siden du er Martial Artist.

Om du har pengeproblem, så kan du ta mission (oppdrag) og få armor i premie.

De skaffer du deg på missionterminalene rundt omkring, og da blir armoren gratis. I tillegg kan du være heldig og finne armor i kister, bokser, esker rundt omkring i det huset, der du har fått missionet ditt.

I disse kistene/eskene/boksene kan du også finner perler, våpen og andre ting som du kan selge i butikkene.

Implants må du ha. Også disse kan kjøpes i Basic shops, eller du kan ta missions for å få dem gratis. Imidlertid må disse implantene installeres i en automat som du finner i alle basic shops. Frem til QL 100 kan du kjøpe ferdige implants. Du begynner med QL 10, fortsetter med QL 25, og så videre helt opp til QL 100.

Det er enda et stykke til du når dit. Selv brukte jeg QL 100 implants til jeg var rundt lvl 60, tror jeg.

Nanoer trenger du også. Samme opplegg her som ellers. Kjøp dem i Basic shops, eller ta et mission og få dem gratis.

Du bør skaffe nanoer som buffer abilities. Da vil du nemlig få inn bedre implants :) Disse nanoer kan kjøpes i General automaten inne i Nano avdelingen i Basic shops. Her kan du også kjøpe nanos som buffer dine egne nanoskills, slik at du kan bruke enda kraftigere nanos.

Hvilke nanoer en MA bruker, finner du her:

http://auno.org/ao/nanos.php?prof=martial+artist.

For å bruke nanoer, så må du ha et NCU belte, med batterier i.

Kjøpes i Basic shop. Jo mer og større batterier, jo bedre kapasitet får du, og kan dermed bruke flere og sterkere nanos.

Da jeg begynte å spille, så var jeg svært i villrede om hvordan jeg skulle plassere IP poengene som jeg fikk hver gang jeg oppnådde en ny lvl.

Vil anbefale dette sånn til å begynne med:

Abilities: Stapp inn så mye du kan i alle sammen.

Body: Fyll opp Martial Arts, Brawling og Body Dev. Legg også litt i Nano pool, men den trenger ikke fylles helt opp.

De 3 neste avdelingene hopper vi over.

Speed: Fyll opp physic init, evade cls og runspeed. Du kan stappe litt i Dodge også, men ikke så mye

Trade & Repair: Her fyller du opp Comp liter og gir blaffen i resten.

Nano & Aiding. Fyll opp alle sammen.

Dette ble sikkert altfor mye på en gang.

Du får heller spørre om det du lurer på :-)

Steiden

Opifex MA

LvL 164, AI 14, LE 35.

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Er Lost Eden noe kult?

7667221[/snapback]

Jepp! LE er kult. Som sagt er LE research en av grunnene til at Enno kunne selfcaste alle RK nanoene på level 122 (Enforcer er jo ikke akkurat kjent for å være sterke i Nanoskills.)

Når det gjelder LE missions, altså missions ombord på Mothership til Aliums, så er det en hard måte å få AIxp på. Mobbene der i skipet treffer MYE hardere enn tilsvarende level mobber i SL.

Jeg har ennå tilgode å teste ut BS.

MEN! Endelig har jeg en toon på level 200. Klarte endelig å manne meg opp til å spille litt med Metatrgje i helga. Og da ble level 200 en realitet. Mangler bar 30k SK til han kan bruke ny Fight pet. Ettu The Cursed. Det skal bli moro ;)

Lenke til kommentar
Valhall Guardians

En skandinavisk organisasjon, mamma er med der. Ganske stor organisasjon, så dersom du er omni og på rimor, rubi-ka 2 kan vel det være et alternativ :)

7665179[/snapback]

Spiller du ao me mor di?:)

7666167[/snapback]

Jeg og mamma spiller AO, ja :) Det irriterer meg litt at hun er level 187 og jeg bare 180, menmen ... :p

Og til den nye, maksimer treatment, alltid. :) det er viktig

Og til DaTe, Vil ikke en Nanomage Enforcer gjøre det bra i nano skills?(Altså, du mente en atrox enfo?)

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Er Lost Eden noe kult?

7667221[/snapback]

Når det gjelder LE missions, altså missions ombord på Mothership til Aliums, så er det en hard måte å få AIxp på. Mobbene der i skipet treffer MYE hardere enn tilsvarende level mobber i SL.

7670057[/snapback]

I tillegg sies det at man ikke får mer enn 30-40 000 AI xp på et slikt mission.

Da kjører jeg heller et AI city raid, med invite til skipet. Det gir fra 80 - 105 000 AI xp :) Har derfor ennå ikke blitt med på et slikt mission.

Ja, jeg er klar over dette med Victory poeng, men det står jeg galant over.

Våpen bruker jeg ikke, og som MA blir det kun pants i Tier 3.

De adder 60 i MA, og jeg er klar over at LE armoren (som egentlig er Tier 4) adder 75 i MA.

Ser derfor ingen hensikt med å kaste bort mye tid med å skaffe 1000 vis av Victory poeng for kun 15 ekstra i MA.

Trenger derfor ikke disse Victory poengene og har heller ingen ambisjoner om å entre en BS.

De Lutte - imidlertid storfornøyd med researchlinjene.

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Hm, nå ble jeg litt ... trist. :p

Tok en IP-reset for et par dager siden, og ordner toonen min. Jeg får ikke equiped Frost-bound Reaper uten AI-armor.

Nå må jeg muligens bruke en del IP på fast attack, dimach og brawl for å få på pained panther for å så farme credits til å få på nytt våpen. :\

Jaja. God natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...