DeLutte Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Det kan jeg sikkert. Men har noen hundre guns som jeg må levere inn først Kan gjerne vente et par dager til med LE, slik at jeg har kontroll på alt som skjer der inne når jeg først begynner. Er fortsatt noen ting jeg lurer på. De Lutte - foretrekker å ha alt klart for seg. Endret 16. desember 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Det virker som om Opifex er bugged, igjen. Sist var det den venstre sided shoulder paden som satt fullstendig feil på skulderen, og det brukte Funcom noen år på å fikse. Når jeg er i en mech i 1st person, ser jeg tvers gjennom hodeskallen på min char.. ikke pent syn. I "Nobob" vil denne hodeskallen svinge frem og tilbake fra høyre til venstre og tilbake mens en vagger av sted i mechen.. sjøsyke incoming. Så jeg slo det av igjen. Prøvde nå med docen min, som er NM, og ikke noe problem, der ser jeg slik jeg forventet å se det fra 1st person view i en mech. Så, noen år til dette blir fikset og da, antar jeg? Edit: Jeg savner noen feite lyskastere på mechen, håper de største har noe slikt.. he, he Endret 17. desember 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) De der mechene ser jo faen ikke ut Tenk vagge avgårde i noe slikt De Lutte - *stuer mechen vekk innerst på låven* Endret 17. desember 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Den vi (Clan) kan bruke akkurat nå, har speed: medium, og Scout mechene skal såvidt jeg vet være adskillig raskere. Med det sagt, synes jeg det er greit på en lowbie med elendig runspeed å kunne bestille mechen, og skrede av sted i høyere hastighet med den enn om jeg skulle ha løpt videre.. Særlig i tilfeller som jeg er i akkurat nå..: Ble lei av å prøve å få et ordentlig team ved ToTW med docen, så jeg løp sørover og skaffet et par høyere QL Electronicum fra Jobe (så jeg har -noe- å forsvare meg med når teamene ikke gidder å fjerne adds som hakker løs på meg så jeg ikke får fylt opp nanolageret godt), og så dro jeg like godt til SL, kjøpte billett til Elysium for å gjøre garden key questet der. Fikk et par spidere etter meg, men ikke noe problem, for jeg zonet like etter. På vei til Redeemed tempelet hvor questet skulle startes, fikk jeg selvfølgelig aggro av en av de forbaskede eremitene.. Og da kom jeg på at jeg hadde glemt å kjøpe SL nano spindles og heals.. så jeg løp mot tempelet og forsøkte forgjeves å hoppe over murkanten mens jeg hveste innbitt "dette kan f*en meg ikke være sant!!". Jeg måtte gi opp det forsøket, og løp ut i vannet, noe eremiten selvfølgelig satt enda mer pris på. Jeg kom opp på tørt land på den andre siden, og så ble jeg blindet. Hentet opp kartet mens jeg hveste litt mer, og satte kursen mot inngangen til tempelet. Det gikk ikke så bra, for da jeg ikke lengre var blindet, var jeg så forbannet på eremiten at jeg hadde tenkt å gjøre et forsøk på å drepe den (med halvt nanopool og greier, var tross alt buffet litt for turen til tempelet). Joda.. jeg klarte å targete en av de mørk orange hesteskapningene utenfor der.. Da jeg våknet opp ved reclaim igjen, var det ved.. OP under ToTW. Så nå må jeg løpe hele veien tilbake, for jeg tenkte ikke på å lagre i Aban garden. Vær glad du og andre ikke hører meg akkurat nå. EDIT (begynner å bli en uvane for meg å ikke skrive alt i én omgang..): Det virker å være 22-23 sekunder burst reload på pre-order mechen. Jeg misforsto også en smule.. trodde ikke det var den vi hadde nå. Jeg ser akkurat nå minst 2 upgrades tilgjengelig for den (weapon og armor), og det skal såvidt jeg vet være fler etter det. Mechene kan som det meste annet i LE oppgraderes i fler trinn. Jeg håper en av opgraderingene gir høyere hastighet.. ellers vil den føles treg som en skilpadde så snart man er forbi de laveste levlene. Skade på mobs: (lvl 2) You hit Eleet for 275 points of Burst damage. (lvl 3) You hit Reet Warbler for 364 points of Burst damage. Det jeg stusser litt på her, er at jeg vitterlig traff fler mobs for 2300-2700 i burst et annet sted. Sjekket ikke deres level først, men det virker som en treffer for mer om moben er høyere lvl? Skal ikke klage på min HP bar.. 6570 .. ikke verst på lvl 58! På den annen side betyr din armor ingenting.. heller ikke noen av dine andre skills. Alt du har i (ihvertfall) denne mechen, er burst og vanlig angrep. Jeg klager ikke! Ser for meg en drøss moro med mechs i AO! Og for meg var research linjene verdt pengene alene.. i tillegg til nye våpen, armor, missions e.t.c. Tok et kjapt bilde da jeg prøvde den på noen lvl 8 mobs. Den er rask i angrepet, så å hoppe fra en til neste av targets går ganske raskt. Endret 17. desember 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
siljer Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 yay lvl 217 crat 30 LE lines ferdig researcha.. For meg som ikke pvper så er jo den her addonen ganske kjedlig.. og tror den her charactern blir min siste. og så det de ikke har sakt i noen patch note er jo at de har nerfa carlos. De har halvert HPen hans og AR ser det ut som.. Før kunne carlos find klare å holde aggro mens solo inferno dynas.. Nå er det 2-3 carlos som trengs for å kunne klare det.. så for crats sorry å si det.. men 205 boten er bedere en carlos nå ser det ut som kan vertfal solo med den og en bra charm. Tror jeg quite ao når jeg blir 220 og alle researcha er maxa.. gider ikke AXP grinding Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ante ikke at 217 crat´er sprang rundt med Carlo De Lutte - har tilfeldigvis sett Carlo en del i aksjon nå i forrige uke. Endret 19. desember 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
slikkepinne Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) yay lvl 217 crat30 LE lines ferdig researcha.. For meg som ikke pvper så er jo den her addonen ganske kjedlig.. og tror den her charactern blir min siste. og så det de ikke har sakt i noen patch note er jo at de har nerfa carlos. De har halvert HPen hans og AR ser det ut som.. Før kunne carlos find klare å holde aggro mens solo inferno dynas.. Nå er det 2-3 carlos som trengs for å kunne klare det.. så for crats sorry å si det.. men 205 boten er bedere en carlos nå ser det ut som kan vertfal solo med den og en bra charm. Tror jeg quite ao når jeg blir 220 og alle researcha er maxa.. gider ikke AXP grinding 7530693[/snapback] hehe så moro. dette ante ikke jeg men så er jeg kun en 220 crat og har fortsatt ikke problemer i inferno hehe men min carlo kommer fra advokatfirmaet pinetti, pinetti and pinetti vel litt spøk til side. Dro ut for å teste etter at jeg leste dette og rofl. pinetti er blitt gimp. Må bare inrømme hehe du hadde rett, men hp er ikke nerfa bare at pinetti har 0 evades Ingen vits å lvle crats til 220 lengre. slikkepinne blir desverre parkert til dette er fiksa. var ikke moro lengre å spille crat Endret 18. desember 2006 av slikkepinne Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hmm holder på å lage meg en 21 trader twink(FatTrox). Men jeg har ikke noe erfaring med trader, og har ikke twinket så mye. Noen som kan si meg hvordan wep jeg bør bruke,om jeg bare bør gå for DM, satse på GTA? og om jeg bør bruke carb armor? Takker for tips btw hvordan ql imps bør jeg få inn? Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Så har jeg startet på ny frisk på rk2, ny side også. Har laget meg en liten solitus fixer, lvl 36 atm. Er omni, noen som vet om noen bra guilder som passer? Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hmm holder på å lage meg en 21 trader twink(FatTrox). Men jeg har ikke noe erfaring med trader, og har ikke twinket så mye. Noen som kan si meg hvordan wep jeg bør bruke,om jeg bare bør gå for DM, satse på GTA? og om jeg bør bruke carb armor? Takker for tips btw hvordan ql imps bør jeg få inn? 7531915[/snapback] Når du sier en 21 Twink, så regner jeg med at du har tenkt å satse på PvP, og har skrevet resten med det i bakhodet. Jeg har ingen som helst erfaring med Trader, men har hørt at Murdurlugu skal være et uber PvP våpen. Ellers er det vel Pump Trainee som brukes mye. Murdulugu dropper i SL på forskjellige named mobs tror jeg. Jeg fant en QL 16 på Flurry of Feathers i Nascence. Men du bør satse på QL 40-50, kanskje høyere? Våpenet er NODROP, så hvis du skal ha en slik QL kan du ikke regne med å klare dette alene. Jeg vil tro at Excarch Robe er bedre i PvP pga Nanoresist. GTA er litt bedre på AC, men ikke så veldig mye bedre. DM vi lgi deg ekstra nanopool, men som Trader skal du kunne klare å få på et 6 slot belte med litt arbeid og dertil egnet NCU memory. Som Twink så må du steppe opp i implants, og hvis du har mulighet til å lage implants selv, så lag de slik at de er basert på dine beste skills. Som Atrox (regner med det pga av navnet) er det Stamina og Strength. Her har du kjempemuligheter til å få ekstra Outside Buffs Behe og IC vil hjelpe kjempemye for å få inn høyere implants. Det skulle vel ikke være umulig å få inn QL 75 implants på en god del av stedene hvis du stepper opp. Kanskje du kan klare enda høyere hvis du er tålmodig nok. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 QL100+ Imps, 6 slots belte, rrfe + hgq + behe, og du vil være dønn lik alle andre twinks på det levelet, du vil skjeldent drepe noen fordi alle bruker hots som holder deg i livet. (Lame) Hva med å prøve på en L90+ twink? Da begynner talent å spille en litt større rolle. Og forresten, ikke bruk mudurgulublallaa til PvP, den suger av den enkle grunn at man ikke finner noen specials på den. Prøv en rifle med AS eller Pump Trainee, eller kanskje melee-våpen fra ToTW. Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Helt enig med Tiamin, prøv deg på em 90/117 twink, eller kansje en 160 twink, mye mer skill som gjelder da Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tenker på en 90 agent twink Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 90 Agent NR Twink er nok det beste man kan lage på det levelet. Bortsett fra en god enforcer. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Har blitt lite skriving i det siste, men har da fått spilt litt. 1000 Boardet kom på og dermed fikk jeg plutselig 1010 i CL. Det førte til en viss omveltning i NCU bransjen. Satte inn 2 nye Viral, før jeg fikk en kamerat til å kjøpe 3 batteri av Yutto i Penumbra. Han har såpass høy CL at de kostet kun 9 mill pr stk. Med disse 5 inne, oppnådde jeg 539 i NCU. Dermed ble det rom for en QL 300 Viral Compiler i deck 6. NanoC Init har jeg nemlig ikke prioritert. Hadde kun 230 i det skillet og det tok sin tid å kaste Composite Nanos Men nå steg det til 890 og farten gikk merkbart opp. Ettersom Steiden er satt opp med hovedvekt på helse, så har jeg begynt på Reflex research linja, og har nå 4 level i denne foreløpig. Den gir hovedsaklig MA og Brawl annenhver gang og vil forhåpentligvis jevne det hele ut litt. Men som lvl 150 har han tross alt ubuffet 7620 i HP, noe som har reddet meg flere ganger. Etter å ha lest om alt det kavet DaTe hadde med å få tak i Giltars ring of Force, så forstod jeg at det nok ble atskillig enklere å kjøpe den ringen. Det var lettere sagt enn gjort, men her en kveld like før jeg skulle logge av, så ble det aventert en til salgs i Shoppingkanalen. Han ville ha 20 mill og det kunne jeg akseptere. På den andre fingeren har jeg Ring Of Luck - Offensive. Den gir bare 14 i Add all Off, men til gjengjeld kostet den kun 500 000. Men totalt gir ringene 34 mer i Attackrate og jeg bruker dem når jeg skal gi meg i kast med en boss eller lignende. Til vanlig er det XP ringene som sitter på. Det går fortsatt mye tid vekk i kjøp og salg, men noe skal man jo leve av også De Lutte Endret 24. desember 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul til alle dere som spiller AO, og alle andre som måtte lese dette. Lenke til kommentar
slikkepinne Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul til alle aoere Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 En riktig god jul til alle! Til ettertanke, Enforcer trenger mye NCU! Jeg hadde tenkt å gjør som deg DeLutte, å sette inn Yuttos på Enno i tillegg til en Compiler. Men! så oppdaget jeg at for å sette inn disse godbitene så må du være TL 5. Jeg mener absolutt at jeg skulle klart å få 1000 CL på Enno, selvom han bare er level 116 atm. Men nå gidder jeg ikke gjøre den jobben likevel. Enno har levlet litt i det siste, men har hele tiden satt 100% på research. vel, vel julaften er her og det er masse som skal gjøres. GOD JUL igjen Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul til alle her inne Kvelden i går ble vellykket. Først litt kiting av Hecklere i Ely, før det hele tok av med CH tanking i Adonis. Er nå 158 og snart klar for Penumbra. Må gi Henning rett i at det ikke er mange team som blir dannet for Ado hecks. Selv har jeg bare vært i to stk, et fra 136 til 146 og et fra 150 til 158. De øvrige lvl har kommet etter RK mission, når jeg trenger noen items. Har brukt lenger tid på denne perioden enn jeg trodde. De Lutte Lenke til kommentar
slikkepinne Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul til alle her inne Kvelden i går ble vellykket. Først litt kiting av Hecklere i Ely, før det hele tok av med CH tanking i Adonis. Er nå 158 og snart klar for Penumbra. Må gi Henning rett i at det ikke er mange team som blir dannet for Ado hecks. Selv har jeg bare vært i to stk, et fra 136 til 146 og et fra 150 til 158. De øvrige lvl har kommet etter RK mission, når jeg trenger noen items. Har brukt lenger tid på denne perioden enn jeg trodde. De Lutte 7569424[/snapback] Vel kun 2 lvl til så skal vi til penumbra og lvle som pokker hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå