Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

DeLutte, last kun CS ned fra steder hvor du også får kildekoden, så slipper du å bekymre deg om noe som helst slikt, for da kan folk sjekke hvorvidt det er lurt inn noe fishy der.

 

Last ned f.eks. versjonen herfra, som du ser kan du også få kildekoden derfra for å sjekke for slikt, og eventuelt forbedre programmet.

 

Har aldri blitt hacket på noen av mine kontoer i AO noensinne, og av alle jeg har snakket med som først skrek opp om at de hadde blitt hacket, kom det frem i lyset etterhvert (etter at de hadde kjeftet support huden full og lagt all skylden på FC) at de hadde "lånt" kontonavn og passord til "venner".

 

Noen vil absolutt aldri lære, vet jeg har snakket med folk som har gjort den tabben opptil fler ganger (de ble da til syvende og sist også frosset ut av orgen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Niiice - har kikket på setup. Bra jobba å equippe veil på en trox så tidlig.  Og 1k tokens ftw ;)

 

Hvis jeg skulle komme med forslag til forbedringer måtte det bli Roch sanct key, og eremite macro-sensor. Hm.. så kunne du jo bytte up Ncu ring med Githars Ring of Force f.eks.. Compiler i slot 6 er nice for inst cast mongo, men enfo trenger også ncu..

7431173[/snapback]

 

Takk for forslag til forbedringer :D Er alltid åpen for forslag. Kanskje jeg skal få meg litt hjelp og Roch Sanc Key. Har sett etter Macro sensoren, men har ikke funnet den enda. Har funnet flere Micro sensorer og den som gir NP, men ikke Macro enda......

 

Gilthars Ring of Force Hvor får jeg tak i den?

 

Compiler er ikke nødvendig for Mongo, Challenger eller Rage. Disse er instacast. Og selv med 460'ish NCU har jeg faktisk oppleved at jeg måtte kansellere noen buffs for å få plass til Mongo. Web ftw!

 

Med CI kan jeg kaste de neste høyste RK nanoene. Mongo Smash!, Essence of Leviathan og ... Jeg går aldri hjemmefra (Rome) uten CI. Har heldigvis 3-4 snille høye MP'er i orgen som gjerne hjelper meg hvis jeg ikke finner andre. Da er det godt å ha en MP selv som kan gjengjelde tjenesten.

 

Når det gjelder Veil'en, så var det ikke så vanskelig på level 106. VTE og 150'ish Int. implants i hode og øye så hadde jeg faktisk ikke bruk for NS en gang :thumbup:

 

Ang. 1k tokens: Jeg levlet fra 77 - 95 med 35-40% missions, så ja, det ble mange missions. Når du har ca 600 tokens, så er det lett å gi opp... men da må en bare ta en og en mission så plutselig har du 700 tokens og så videre. Men jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke så mye tid på missions på andre tooner.

Lenke til kommentar

..............Gilthars Ring of Force Hvor får jeg tak i den?

 

he, he fant den på Auno. Må visst en tur til Ado for å drepe noen Redeemed mobs med Meta.

7440734[/snapback]

Da var den ringen i boks :thumbup: Men fytti grisen, den Pocket Bocketbossen var ikke grei. Jeg tror den spawnet 10 andre Redeemed mobs. I orgen har vi en MP på level 220 med Rhiven. Han tok seg av spawninga så jeg skulle slippe aggro, i tillegg fikk vi med oss en Soldier level 214. Vi ble totalt ownet av den gjengen. Hadde ikke sjanse ^^ Jeg havnet tilbake i garden 3-4 ganger, men den høye MP'en hadde ikke aggro så han tok seg av drepinga med peten sin. Så til slutt lå de der alle sammen! Da skulle jeg loote, men nei! ingen ring.... :thumbdown: Ingen ring, men en 2 sommer shorts og en vinterbukse. OK, da så. Heldigvis hadde jeg fått med meg flere pattern biter når jeg samlet det første og hadde A,B og C. D droppet fra en av addene, så da var det på an igjen.

 

Denne gangen med hjelp fra en 210 MP også, det gikk ikke bedre denne gangen. Alle sammen fløy rett i strupen på meg. Så da var jeg kjapt tilbake til garden, tilbake igjen holdt de andre fortsatt på, men jeg måtte besøke garden et par ganger til. Til slutt hadde Rihven tatt seg av hele flokken og da var det bare å gå forsyne seg. Og der til alt hell lå det 2 ringer. Jeg takket og bukket kom meg tilbake til Rome og fikk overført ringen til Enno.

 

Da måtte jeg jo teste litt, og jammen var det bedring du! Har nå crit på nesten 3k. Så da tok jeg noen criplere ved OI, og dinget 107. Målet med dette lille raidet var å få litt IP som skulle brukes til BM, MC og PM. SÅ nå kan jeg (fortsatt med CI) kaste Behe, Mongo Crush og FI. Det er deilig å slippe om Behe :D

Lenke til kommentar

Etter 8 kvelder og tusenvis av trykk, så fant jeg Blessed of Thunder.

Dermed har jeg alle MA attacks i QL 190 - 200 og slipper å tenke på det for en liten stund :D

 

Dinget også 149 i det missionet.

Fikk plutselig et innfall om å prøve å soloe en Ely heck, da selvsagt uten CI og kun med egne buffer. Som tenkt, så gjort.

 

Den røde hecken gikk i bakken som en tomsekk :w00t: og jeg hadde vel fortsatt ca 85% av helsen min, samt 70% av nanoen igjen, da den ikke lenger var iblant oss. Jeg fikk 200 000 XP for den

 

En Voracius Horror gikk samme veien og heller ikke den klarte å plukke mer enn 20% helse av meg :thumbup:

 

Det hadde jeg ikke trodd. Har tross alt vært titlecapped siden lvl 140, ca.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Herlig, Delutte! Det føles godt å se de steinmonstrene dø for egne hender, alene :thumbup: Jeg forsøkte også med Enno, men det gikk ikke. Fikk hjelp av broderen med UBT på en annen, og da var det slett ikke noe problem å ta en Heckler alene. Nå som han er blitt level 107, kan kaste Behe, Mongo Crush, FI mm så tror jeg at jeg må gjøre et forsøk til. Mongo Smash healer for 180 pr tick, men Mong Crush er hakket bedre. Og med litt bedre Heal stims så kan det være at jeg kan få det til. :cool:

Lenke til kommentar
Herlig, Delutte! Det føles godt å se de steinmonstrene dø for egne hender, alene  :thumbup:  Jeg forsøkte også med Enno, men det gikk ikke. Fikk hjelp av broderen med UBT på en annen, og da var det slett ikke noe problem å ta en Heckler alene. Nå som han er blitt level 107, kan kaste Behe, Mongo Crush, FI mm så tror jeg at jeg må gjøre et forsøk til. Mongo Smash healer for 180 pr tick, men Mong Crush er hakket bedre. Og med litt bedre Heal stims så kan det være at jeg kan få det til. :cool:

7452958[/snapback]

 

:) gz. Min advy soloer også ely heaclers. Var mulig fra lvl 110, og enkelt fra lvl 120 :)

Enfo kan kanskje spamme layers?

Med så mange muligheter for å lage toons - blir det også mange snodige.. Ebayer på RK2 (219 opi enfo) f.eks.. Opi=lav på HP, så han har ingen ip i psycology, men max Nano init. Layer-spam ftw haha. Har forsøkt å overbevise han om at Psycology er viktig for enfo, men tror ikke jeg har lykkes hehe.

 

Denne uke var pande uke - så mindre tid til lowbie alts, men fikk tak i en bra hette: Smart Hood of the Wanderer Add off/def int/psy.. det kan jo ikke gå galt.. ohh Shade fikk en ny headarmor også: Cosmic Guide of the Pisces

 

Jeg lurer på å gjøre MP om til tradeskiller - perma. Har kalkulert med full ip-reset og ip i tradeskills vil gi ca 1800ish, Dual SoD som våpen, og full Arith/scouts armor. Mp vil ikke kunne soloe særlig bra, men den er jo så treg likevel. Shade er mye bedre på solo mobs. MP føler jeg er mer support-toon. Healpet, tradeskills, etc.. Jeg kan også plukke opp noen tradeskill items fra Pande. Skal vente et par uker etter LE, for å ipresette, i tilfelle LE kommer med noe rikgtig uber og interessant for MP. I mellomtiden perker jeg DNA..

Lenke til kommentar

Aachel skrev:

 

Min advy soloer også ely heaclers. Var mulig fra lvl 110, og enkelt fra lvl 120 :)

Enfo kan kanskje spamme layers?

--------------------------------

 

 

Hva menes med å spamme layers ??

Har sett ordet layer bli brukt om noen item også.

 

Det forbauser meg ikke at erfarne spillere enkelt soloer hecks fra lvl 120.

Jeg har bare spilt i noen måneder og er fortsatt for noob å regne ;)

Så da må det nesten være 30 lvl i forskjell.

 

Husker jeg enkelt soloet Nancense hecks fra lvl 67, men der tok ekspertene dem ned fra rundt lvl noen og 50.

 

 

Btw Aachel, det sies at Funcom vil tilby full IP reset på toons i en kort periode i forbindelse med LE lanseringen. Kanskje verdt å sjekke ?

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
blablabla Layers

blablabla ip reset

7457268[/snapback]

Layers er ivertfall i en Enforcer nanoline.

1layer stopper 1hp

laveste nano har noe sånnt som 278layer i hver damagetype, altså du kan ta 278 i skade uten at du faktisk mister HP, og det i hver damagetype. Altså om du har 8 mobs som har vær sin damagetype så kan du tilsammen ta 2224 damage uten å miste HP, har de samme dmgtype så kan du bare ta 278. Dette er den ?eneste? måten en enforcer kan "heale" seg selv utenom Mongo-line

 

EDIT: Tror det var IP-reseten han snakket om.

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar

Hva menes med å spamme layers ??

Har sett ordet layer bli brukt om noen item også.

 

Husker jeg enkelt soloet Nancense hecks fra lvl 67, men der tok ekspertene dem ned fra rundt lvl noen og 50.

 

7457268[/snapback]

 

Dette er mine Layers... Failing Impregnability

 

He,he Jeg startet tidlig med Enno. Soloet en Nasc heck på level 35 :)

 

Btw NT har også layers Fleeting Immunity

 

- Enno akkurat ferdig med et Cocoon raid. En i orgen fikk Enduring bots QL 139......

Lenke til kommentar

Dette er den ?eneste? måten en enforcer kan "heale" seg selv utenom Mongo-line

-----------------------------------------

 

 

 

Vel, ikke helt. Har en lvl 79 enforcer, og der bruker jeg også First Aid.

Fyrer den av først, før jeg litt senere bruker Coconen. Når den er ferdig, er first aid omtrent klar igjen.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Har andre fått invite til å bli betatester for LE? Jeg har ihvertfall fått det, men lykkes ikke i å akseptere avtalen ved å logge inn, da sier den at jeg ikke er invitert likevel.. må være en feil ett eller annet sted, for Funcom sendte mailen til meg, med min konto ID og full forklaring på hvordan jeg skal gå frem for å komme i gang med LE betaen. Noen andre som har fått dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...