Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woho! Levlet fra 11 til 19 i går, på få timer, kanskje 2-3 timer. Teamet opp med noen folk, også gikk vi på hunting i undergrunnen. Helsikken det går mye fortere å levle når du teamer med folk, enn å gjøre missions alene! :w00t: Mye gøyere også.

Lenke til kommentar
Woho! Levlet fra 11 til 19 i går, på få timer, kanskje 2-3 timer. Teamet opp med noen folk, også gikk vi på hunting i undergrunnen. Helsikken det går mye fortere å levle når du teamer med folk, enn å gjøre missions alene! :w00t: Mye gøyere også.

:!: Det er ca den tiden jeg bruker på å gå fra 1-19....Om jeg virkelig ska lvl fort

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar

:!: Det er ca den tiden jeg bruker på å gå fra 1-19....Om jeg virkelig ska lvl fort

Å du har spilt i de site 4 årene? :tease:

Lenke til kommentar
Ja.

Eller jeg mener at det forsatt er en god del som spiller det, selv om det begynner å bli noe gammelt.

Er alt for mye til å kunne bli lei av det :love:

Pft, er ikke noe problem å komme så "langt" så fort....Det er bare å ha riktig proff å drepe riktig ting ;)

Lenke til kommentar

Startet ny doc i går morges. lvl 58 nå, :blush:

RK1

navn Enire

Omni, men det betyr i ikke så mye, holder meg mest i SL uansett :D

Endret av Icluz
Lenke til kommentar
jeg lurer på hvorfor Anarchy klikker hele tiden. Har noen også dette problemet? (kommer ikke inn på characters, blir bare disconnecta hele tia...!)

Som jeg skrev på AO tech forums, etter å ha hatt dette problemet og :wallbash:

Holdt sikkert på i 10 timer med å fikse det. Prøvde _allt_

Visst du har ATI kort kan det hjelpe...

-----------------------------------------

Ok, I fixed this, atleast in my case. Don't know if this will help all others with this problem, but it's worth a try

Downloaded the DNA driver version 3.0.4.9 (DNA 3.0.4.9.exe) from www.guru3d.com. (This is a quite old version, but it worked for me somehow Don't ask me how, it just works now

Direct link to the ATI graphic card driver: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=865

Hope it works for others with this problem too.

------------------------------------------

Flere som sa det hadde fikset det for de...

http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=390229

Lenke til kommentar
Woho! Levlet fra 11 til 19 i går, på få timer, kanskje 2-3 timer.

Ikke mobb meg da, er helt ny i gamet :p

Er forresten lvl 32 nå. Artig i totw :)

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
Woho! Levlet fra 11 til 19 i går, på få timer, kanskje 2-3 timer.

Ikke mobb meg da, er helt ny i gamet :p

Er forresten lvl 32 nå. Artig i totw :)

Mobber ikke :p

Bare sa at det er ca den tiden det tar meg ca så lang tid å lvl ditt ;)

Lenke til kommentar
Gratulerer  :thumbup:

Men jeg lurer på en ting, I shadow Lands - når kan du gå etter Scheol heckler`ene?

Vet at på ca lvl 100 can du gå til elysium hecklerene, men scheol da?

Hva slags lvl burde man være da, og hva er deres lvl?

eh, Scheol hecks er mer jobb for bare litt mer xp

Med andre ord..Hold deg til ely til du når 150ish å kan få deg et greit team i adonis

*Leif var på besøk*

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar

Det som gjør Scheol hecks så dårlige og level på er pathing i Scheol. DU puller en men får med 3-4 adds. Ett bra Scheol team er bedre for en 130-150 enn ely. Bedre xp og mye morsommere :).Siden ely kanskje er det værste stede og levle i hele spillet. Har blit lei training,ksing og klaging.

Lenke til kommentar
er anarchy fortsatt morro ? .. Spillte fra begynnelsen til shadowlands patchen kom.

Jeg mener fotsatt dette er det beste mmorpg spillt som finnes. Det at grafikke begynner og bli utdatert gjør ingen ting. Og med den infoen de har sluppet om den nyeste exp. ser alt låvende ut :)

Lenke til kommentar

Ååh.. så var det pause igjen. Quittet orgen (som jeg aldri likte uansett), formatterte og plukket frem Morrowind og GTA VC fra innerst i skapet, nå blir det ikke mer MMORPG på en god stund. Jeg var også drittlei av at player shop systemet åpenbart ikke fungerer som det skal fremdeles (hadde noen nano-charged guns som ikke engang ble listet, selv om jeg tok dem ut og la dem inn igjen, tok alt ut og la inn o.s.v. før og etter patcher), så jeg renset opp i shoppen min, stengte den og vel.. quittet.

Jeg skal forhåndsbestille den neste ekspansjonspakken, slik jeg gjorde med AI, om ikke annet så for å få en kul bonusting. Det er mange måneder til det kommer ut, så jeg skal tilbringe tiden med en smule mer nyttige og mindre tidskrevende aktiviteter.

MMORPG spill stjeler altfor mye tid fra en. Med mindre en spiller en time om dagen eller noe (og aldri kommer noe sted, avhengig av hva en gjør i spillet), er denne typen spill som en gift som sniker seg inn under huden. En time, to timer.. ti timer. Hvor ble det av tiden?

Jeg må si, dog.. at Morrowind er farlig tidskrevende av og til.. bare ett oppdrag til.. bare utforske ett sted til. Men alt i alt nærmer det seg ikke den vanvittige tidsbruken et MMORPG innebærer.

Med det sagt: Anarchy Online er og blir et suverent bra MMORPG spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...