SnusHanen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Heisann har en stund vurdert å iallefall prøve AO, så tenkte jeg skulle starte å laste det ned. Men hvor stort er det, og hvordan logger jeg meg på+++ hvordan klasser er det der, og alle andre noob spørsmål som jeg antagelig lurer på tas imot med takk;)hvordan er lvl der forresten? Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Notum Scorges, ja... de er ikke så farlige som de ser ut til.. dvs. hvis du har med deg noen som tåler en trøkk! Jeg og... ja seff broderen var og koste litt med de her forleden. Vi klarte oss fint med 2 på oss samtidig, har jo Tumulten må vite. Og dette gikk som smurt helt til han UBT'et seg selv. BANG, der fikk jeg aggro gitt... en, to, tre Jeg fikk en hit på ca 6k og hvilken NM MP har så mye HP på level 195? Pytt, pytt litt ekstra i poolen gjør ingenting. DeLutte: Ang. de Beyer pistolene, du skulle sendt en tell til Enno. han har fullt sett med implants for å få på slike pistoler. Brukte dem på level 60 for å klare å få på Silken Legchopper Gloves og få laget Tier1. Implantene er level 127'ish. hmmm... vel,vel det hadde spart deg for mye trøbbel, men du lærte vel litt av det da =) I tillegg har jeg en dedikert Backpack pr implant del på Meta, så hvis du trenger noen basic implants send en tell. For å ta Screen shot trykk F11 ingame. Tilbake til Enno. Jeg fikk endelig på Pained Panther på han i går. Jeg er stolt av å ha klart det på level 85. Og det med bare 2 Reaver og 2 CoHI perker trenet. Så med nytt våpen og godt mot fikk jeg en forespørsel fra en level 60 adv i orgen om hjelp til å få tak i 2 stk CDR. De pistolene som dropper fra Lab director i Foremans. Klart jeg ville hjelpe, og sammen med broderen sin Doc igjen (ja, han har en til som er level 90) bar det avsted til Biomare. Adv'en hadde ingen keycards, så vi måtte kjempe oss frem hele veien ned. Men det var ikke.no problem det med en level 90 doc som kan kaste CH, LE, SFA u name it... det eneste han vel mangler nå er vel UBT. Uber doc! Vi slo oss sammen med en level 98 Clan fixer som holdt på med Body Guards i det første rommet og sammen var vi dynamitt! Vi måtte ta Lab director 3 ganger for å få de 2 CDR'ene. Da vi var ferdig med det spurte jeg litt forsiktig om det var noen som hadde lyst til å prøve seg på Rik Rak. Jeg manglet fortsatt Assault Class Tank Armor. Og alle var med på det. Etter å ha forklart hvordan Rik Rak skal tas ned satte vi i gang, og det var som en hyggelig tur i parken. Ingen var i nærheten av å dø. ACTA er 100% drop fra Rik Rak så da har jeg 2000 absorb helt gratis . Egentlig godt gjort å ta Rik Rak med bare 4 i teamet og der den laveste var level 60..... Da det var gjort følte jeg at Fixeren også måtte få litt igjen for arbeidet sitt og spurte om han hadde tatt missionet for TIM. Det hadde han ikke så da var det bare å sette igang med det. Etter det dabbet trykket litt, og jeg tok et par team missions alene. Fikk faktisk en 10% CRU i det ene missionet, men det viktigste er tokens. Så nå blir det levling på 30-40% missions fremover for å få tokens. Jeg mangler bare 100 missions nå pffft. Var det noen som snakket om å skrive mye om lite PS! Grattis med 200 Momp, for en deilig følelse. Håper jeg også kommer dit snart, eller dvs. helst 201 med Meta for å få ny pet. =) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 At de nå har øket SKen såpass kraftig i Inf er veldig velkomment for min del, siden jeg vel nå går under betegnelsen casual gamer. Kanskje jeg kan bli 220 jeg også uten å måtte sitte sammenhengende fra fredag ettermiddag til søndags kveld for en lusen level. Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Heisann har en stund vurdert å iallefall prøve AO, så tenkte jeg skulle starte å laste det ned. Men hvor stort er det, og hvordan logger jeg meg på+++ hvordan klasser er det der, og alle andre noob spørsmål som jeg antagelig lurer på tas imot med takk;)hvordan er lvl der forresten? 7335070[/snapback] Oi.... ehh Jeg tror Froob versjon er ca 1,5 Gb ferdig installert. Ca 1 Gb å laste ned eller tar jeg feil? Når det gjelder de andre spørsmålene så vil jeg henvise til denne tråden. Sundiver har skrevet mange gode innlegg om hvordan du skal starte, med linker til andre steder hvor du kan lese deg til en del. For all del, hvis du har tenkt å begynne å spille les masse på forum. Og jeg kan garantere deg at hvis du ikke gir opp etter en liten stund fordi AO er litt vanskelig og uoversiktlig i starten så vil du ha underholdning i mange år fremover. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Til SnusHanen: Du trenger bare en link, foreløpig. Gå inn her: http://www.anarchy-online.com/content/guides/manual/ ... og les igjennom de 20 første sidene. De Lutte - da bør du være i gang. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Folk på RK2(clan) er dere med i noen guilder som recruter for øyeblikket? Trenger fortsatt hjelp med å få meg garden key i adonis, så hvis noen her vil hjelpe si ifra =) Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kan godt hjelpe om jeg ikke får noe Inferno team etter middag.. =) Mens jeg ventet på full team i Galahad garden tidligere, satt jeg like godt opp karakteren min ved Auno.org. Levelen er 214 (215 med neste mission), men databasen er alltid litt treg på det.. (Alienfun, boten for APF, tror fremdeles jeg er 210 eller noe, og det er et par uker siden jeg levlet over det). Anyways: Isaak's oppsett for tiden Det meste kan bli gjort mye bedre, og det skal forbedres etterhvert. Jeg gidder ikke å gjøre særlig mer med symbiants før jeg dinger 220, og Faithful armoren kommer for det meste til å bli byttet ut med AI armor. CSMGen skal byttes ut med et par QL 300 Kyr'Ozch Machine Pistol - Type 5 - O.S.V. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) @Sundiver: Høres flott ut, la deg til på friends listen, så får du si ifra om hva det blir til, jeg hadde værtfall blitt veldig takknemlig for hjelpen. Endret 22. november 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Glemte at det går et par serier på TV i kveld som jeg pleier å følge med på.. kan ikke garantere at jeg logger på mer i kveld, men hvis jeg ikke gjør det, vil jeg ihvertfall være tilgjengelig i morgen. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Bra det snart er helg Endret 23. november 2006 av Aachel Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fikk gjort Garden key oppdraget igår, så nå er det endelig gjort. Nå blir det å grind heckler til jeg begynner å blø Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Litt footage Shadowlands etter Penumbra Først et bilde av Archnis som gav meg aksess til Pandemonium: Så et par bilder fra Inferno: Så et par bilder fra Pandemonium: Endret 23. november 2006 av DaTe Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Så må jeg legge ved et bilde av Enno også da.... her på Lab Directors Desk Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Så må jeg legge ved et bilde av Enno også da.... her på Lab Directors Desk 7347339[/snapback] Enno virker kul Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ty, la du merke til NCU på han, riktig nok med en liten fixer buff på 50 ekstra. Men bra likevel synes jeg. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kikket over symbiantene mine i går. Hadde mistanke om at det begynte å bli litt slark i enkelte av dem og at de dermed var klare for utskifting. Det stemte forsåvidt, og jeg fant ut at QL 160 ville passe bra. Kunne like gjerne sette inn QL 160 infantry symbs i alle, fant jeg ut, og lette frem en Pocket boss guide. Men det var jo langt fra alle symbs som fantes i QL 160 Infantry Det var store hull og enkelte steder måtte du opp hele 50-60 i QL før du kunne oppgradere symbianten i den aktuelle delen. I slike tilfeller må jeg nok gå inn med en Support symbiant underveis. På den annen side, så trenger du ikke skifte dem ut hele tiden, ettersom du gjerne må ha et par hundre mer i treatment for å få oppgradert til den neste. De Lutte Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Kikket over symbiantene mine i går. Hadde mistanke om at det begynte å bli litt slark i enkelte av dem og at de dermed var klare for utskifting. Det stemte forsåvidt, og jeg fant ut at QL 160 ville passe bra. Kunne like gjerne sette inn QL 160 infantry symbs i alle, fant jeg ut, og lette frem en Pocket boss guide. Men det var jo langt fra alle symbs som fantes i QL 160 Infantry Det var store hull og enkelte steder måtte du opp hele 50-60 i QL før du kunne oppgradere symbianten i den aktuelle delen. I slike tilfeller må jeg nok gå inn med en Support symbiant underveis. På den annen side, så trenger du ikke skifte dem ut hele tiden, ettersom du gjerne må ha et par hundre mer i treatment for å få oppgradert til den neste. De Lutte 7348136[/snapback] Ql 200 imps er bedre enn syms på de fleste spotter, untatt brain, eye og kanskje chest. og de kan du få på fra lvl 90-100. Blitz/kjøp basic imps og clusters og skaff deg et sett treatment imps slik at du kan sette inn stegvis opp til ql 200. F.eks en ql 170 infantery right arm buffer 86 i 2he, (ql 150 som du sikkert bruker buffer 76) mens en ql 200 imp buffer 105. Du må opp til ql 210 for å få noe som buffer mere (Living Right Arm Symbiant, Infantry Unit Aban buffer 106, men krever 1342 i treatment og min lvl 154) På dette nivået er selvfølgelig syms mye bedre, add def/off strength etc. Support brain er MYE bedre enn infantery, samme med eye. Infantery buffer ikke int/psy/sense. Men support brain finnes i ql 120, auno sier at den fuinnes i ql 160, men det tror jeg er feil. Og at det ikke er noen support mellom 120 og 190. Det hadde vært interessant å høre om noen har sett ql 160 support brain? wtb... Endret 24. november 2006 av Aachel Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ty, la du merke til NCU på han, riktig nok med en liten fixer buff på 50 ekstra. Men bra likevel synes jeg. 7348116[/snapback] Har jo mer Ncu enn Soldaten min jo Har vel 399 selv tror jeg. Ellers går levelingen bra snart på level 201, regner med å få skaffet meg et par Inferno-boots (de blå), noe jeg fikk vite at orgen sponser alle medlemmer med når tiden er inne. Håper på å få solgt min Pump Trainee (QL44) snart også Hvis det er noen som er interessert så sleng gjerne inn en PM til meg (Momp). Tenkte meg rundt 20 millioner for den, men prisen kan alltids diskuteres. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) ty, la du merke til NCU på han, riktig nok med en liten fixer buff på 50 ekstra. Men bra likevel synes jeg. 7348116[/snapback] Trust me - jeg la merke til alt Også at mp buffen din hadde gått ut haha Btw ding 220 på Shade Endret 24. november 2006 av Aachel Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Trust me - jeg la merke til alt Også at mp buffen din hadde gått ut haha Btw ding 220 på Shade 7351218[/snapback] Gz med 220! Btw, det er ikke MP buff som er gått ut, men NSD fra Challenger Men for all del jeg er avhengig av CM..... Er det ikke det MP'er er til da? Det føles sånn av og til når jeg er på Meta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå