DaTe Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tokengrinding er ikke veldig morsomt, men det går da fremover. Klarer å kjøre missions på ned mot 5-6 minutter, men da bruker jeg ikke mye tid på å loote det som er drept. Enno har nå snart 400 tokens, og med 4 tokens pr. mission er det fortsatt ca 150 missions igjen før målet om 1k token board er i boks..... argh.... jeg vil ikke regne på hvor mange timer det er! Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Det klarer ikke jeg med Adventureren. Han bruker betydelig lengre tid, selv på 45% missions. Jeg har også sluttet å loote mobs og kister, da en sparer mye tid på det. Lootet er uansett verdiløst på det nivået han er på. En får aldri solgt det. Med MA´en gikk det raskere, men jeg stopper begge to på 240 boardet foreløpig. Kommer til å avvente til jeg blir lvl 175. Da får jeg 8 tokens pr miss, og kan starte og levere inn noen token guns i tillegg. Satser på å ha 1000 boardet før jeg er lvl 180. Da kan man ta en liten pause frem til lvl 190, før man begynner på de siste 1500 tokensene. Må nesten dele det opp litt slik. Å gå fra 0 - til 2500 tokens på 190 - 200 blir helt feil Når det gjelder Ai raid og zix farming, så har jeg jo en Enforcer på lvl 78. De to andre dine blir for høye for meg. Jeg har stor tro på den teorien din om at det er kun bestemte Ankarier som spawner. Har nemlig opplevd å ha zixxer kravlende rundt føttene mine på noen av de første ground raidene vi kjørte, men la ikke merke til hva Ankarien het De Lutte Endret 8. november 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Startet selv en Adventurer her om dagen, kommet til level 38 nå. ("Momps") Oppsummering av en kort Temple of Three Winds visitt i går: 1 stk Guardian Cirquit Board 1 stk Exarch Robe 2 stk Phase Blades 1 stk Withered Flesh 1 stk Barrow Strength 1 stk Touch of the Gripper 1 stk Guardian Tank Armor + en liten røss med ringer som adder dmg, ncu og ac ++ og all moroa tok ca 45 minutter! Dro sammen med to org-kamerater (60 enfo twink og en 58 advy). Skal si de to sparket kraftig i fra seg! Tok alt fra Guardian of Tomorrow til Aztur the Immortal, uten problemer. Dinget forøvrig 195 med min soldat i dag, etter mye frustrasjon og hyppige reclaim-besøk endte jeg opp med 110 millioner i XP-pool`en min, tror den ligger på rundt 70 millioner nå. edit: DeLutte, jeg spiller som Neutral, slipper alt det maset med tokens, bruker selv en slik: Experimental Cyborg Token Board Endret 9. november 2006 av Mompen Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Startet selv en Adventurer her om dagen, kommet til level 38 nå. ("Momps") Oppsummering av en kort Temple of Three Winds visitt i går: ...... 7248697[/snapback] Gz! alt det på 45 minutter Da har du jammen vært heldig. Det er ganske mange som har holdt på mange timer for å finne GTA! Selv har jeg også vært heldig de gangene jeg har lett etter GTA. På Enno fant jeg den etter å ha drept GOT 3 ganger, i tillegg var jeg med på å finne GTA 3 ganger etterpå. Det er flott med en god org som har twinker i TOTW!! I PE er det minst 5 TOTW twinker. Zigsister fikk inn QL 159 implants for et par dager siden. Det er ikke annet en imponerende. I tillegg er det en Engi som bruker en level 166 bot, ikke galt det heller Til DeLutte: De to enfo'ene passer sammen atm. Jeg dinget 81 i går, men de kan jo få til et AI team. Problemet nå er at jeg har begynt resetting av perker igjen, he,he.... Dvs. jeg har ikke BioCocoon lenger. Hadde tenkt å få inn nye implants på level 85 og forsøke meg med en høyere Panther. Kanskje det hadde vært mulig med QL 103. Har ikke brukt mye IP de siste levelene sånn at jeg har litt i reserve når jeg skal begynne med nye implants igjen. Ang. tokens: Metatrgje har nesten 1900 tokens atm, så det gjenstår noen missions der også før jeg kan få 2500 token board. MEN!! det er ikke lett å lage team for Merit board! (1750 tokens) I tillegg har jeg aldri sett noe Merit board for MP til salgs heller. Så jeg får se hva jeg skal gjøre med han. Må vel sette meg ned og lese litt om den questen og skremme opp Orgen for å gjøre et forsøk. Vi har jo en 220 Enf en 220 MP og en god del andre 210+ folk. Så det burde jo være mulig. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg hadde hoppet over hele 1750 boardet. Ser ikke bort fra jeg gjør det selv også, dersom jeg ikke snubler over et 2500 boardet skal være enkelt å skaffe, i og med at det er sjelden noen byr på det. Ulempen er jo at man må være lvl 210 for å få det på. Fordelen er at man kan begynne å levere inn guns allerede fra lvl 190 og da har man 20 lvl å gjøre det på. Kameraten min lootet et 2500 board nettopp, han la inn et bud og det var ingen andre som bød i mot. Han hadde også da rundt 1900 tokens og etter 2 kvelder med innlevering av tokenguns, så var det store boardet på. Det haster ikke med det AI raidet. Prøver litt til selv først. Skjønt dersom du skulle finne ut navnet på den Ankarien, så gi gjerne beskjed De Lutte - som ikke fant tankarmor noen av de 5 gangene GOT ble drept. Endret 9. november 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tror alle Ankarier spawner zix. Men de kan vel gå tpom for nano de også.. ? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Nei, tror ikke alle spawner. På sist ground raid, så sparte vi nemlig igjen en Ankari og det var ikke tale om at den ville spawne noen zixxer. Den stod bare der og kikket dumt på oss, mens den sendte ut disse blå strålene sine. Noen zixxer ville den slett ikke ut med Til slutt gikk vi lei og avlivet den. Om den går tom for nano, skal visst ikke ha noe å si. Da står den bare der og spawner til den blir avlivet, sier de som har greie på det. De Lutte - ikke blant dem. Endret 9. november 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Nei, tror ikke alle spawner.På sist ground raid, så sparte vi nemlig igjen en Ankari og det var ikke tale om at den ville spawne noen zixxer. Den stod bare der og kikket dumt på oss, mens den sendte ut disse blå strålene sine. Noen zixxer ville den slett ikke ut med Til slutt gikk vi lei og avlivet den. Om den går tom for nano, skal visst ikke ha noe å si. Da står den bare der og spawner til den blir avlivet, sier de som har greie på det. De Lutte - ikke blant dem. 7251827[/snapback] Nerf Ankari! Jeg har forresten ikke gjort dette på ground - men på ship. Etter at pilot er drept, så zoner vi opp igjen og finner en passende Ankari. Det er forresten ganske likt det som foregår på Apf 42... Axp farming. Ikke særlig spennende. Mitt nye prosjekt er Advy, og.. tabbe tabbe - opi Skulle laget trox for Silken gloves. Men etter tilsammen 1100 rolls på clicksaver fikk jeg 2 våpen som equippen buffer 50p 1he, så jeg fikk min Crispy Chirop på. Advy er lvl 103/4 så nå vil jeg ha flere ailevels Oppdatert equipment Forslag til forbedringer mottas med takk =) Lenke til kommentar
dookaq Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 har e par noobsprs for jeg begynte netopp å spille i dag for første gang på et år. er lvl 62 og vet ikke helt hvor jeg skal få xp siden totw er stengt for meg ?: Og siden notum wars er gratis nå hva innebærer det i forskjeller for meg som er gratisbruker? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dookaq: Ta en tur til "Foremans Office", der vanker det mere XP Bare spør i OOC-kanalen hvordan du kommer deg dit. Ligger forøvrig i longest road. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du får XP av å ta Rubi-ka missions. De får du i alle de hvite missions terminalene rundt omkring. De Lutte Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 har e par noobsprs for jeg begynte netopp å spille i dag for første gang på et år.er lvl 62 og vet ikke helt hvor jeg skal få xp siden totw er stengt for meg ?: Og siden notum wars er gratis nå hva innebærer det i forskjeller for meg som er gratisbruker? 7252286[/snapback] Er du Omni, neutral eller Clan? Omni/neutral, bruk whom-pahs til du kommer til "The Longest road" Clan, løp fra Bliss til Foremans office (biodome?!) Siden du nå har notum wars så vil du bli angrepet om du går for nært fientlige tårn. Du får også fordeler som f.eks Evade skills og +AC hvis du er i en "guild" Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hey denne tråden har blitt veldig lang no og jeg orker ikke lese igjennom alt. jeg har aldri spilt anc eller sett noe spess etter det. noen som gidder forklare litt? og gjerne vis litt screenshot oxo Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hey denne tråden har blitt veldig lang no og jeg orker ikke lese igjennom alt. jeg har aldri spilt anc eller sett noe spess etter det. noen som gidder forklare litt? og gjerne vis litt screenshot oxo 7254438[/snapback] Litt kjapt, har dårlig tid. Last ned Anarchy Online fra www.anarchyonline.com Da får du selve spillet + en boosterpack gratis. Det finnes også 2expansion packs, men de må du betale for, kommer også en ekspansion til rundt jul. Prøv litt selv og se. DETTE syns Jeg er en bra side med info, kanskje ikke så bra for de som starter helt fra bunnen av, men bra om du skjønner "the basics" Første du trenger er disse: 1. creation 2. ICC shuttleport (noob island) level 1-10 3. Subway level 5-25 4. TOTW level 20-60 Etter at du er ferdig med disse bør du begynne å kjenne spillet såpass godt at du finner ut av ting ganske lett. Anbefaler en av disse til å starte med: Atrox - Enforcer Opifex eller Solitus - Martial Artist Solitus - Adventurer Adventurer er morsomst, Enforcer er lettest (helt i starten), MA er billig og lett. Ikke bry deg om du gjør feil, den første karakteren blir somregel dårlig uansett, bare spil for å forstå det først, så kan du begynne å tenke på å finjustere. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Har litt lyst til å rolle en MA snart. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Noen som vet om DENNE dropper enda? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hvordan får dere til å lage linker til forskjellig ting i innleggene deres ? Slik som ovenfor, f.eks. De Lutte - dum bonde Endret 10. november 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Trykker på knappen som d står "http://" Der skriver du først inn URL, og så det som skal stå der du skal trykke. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Javel. Kan du gi et eksempel, på en Garden Key, f.eks ?? Ikke selve linken, men hvordan man skriver før man poster? De Lutte Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Herregud, jeg blir så irritert innimellom. Drev og føk rundt nede i ToTW med lvl 60 agenten min, og skjøt det som måtte finne på å ikke ha grå HP-bar. Plutselig gikk jeg opp til level 61 og tenkte "Jaja. Da kan jeg jo like godt være nedi her en stund og hjelpe folk med å få tak i ting da jo." Campa Eclesse en stund (Har forresten 11 IS-pass å selge om noen trenger. /tell Namedbullets på RK2). Så kom det et par folk som lurte på om de kunne få neste pop, og siden jeg planla å være der en stund så var jo det helt greit. Lurte på om de trengte hjelp, men nei de skulle klare ham selv. Så gikk de altså og begynte å hakke på Eclesse. Men samtidig så hoppa han ene fyren litt for mye rundt og fikk aggro av Khalum som stod pent plassert bak bordet. Han ble dratt ned til meg, som fikk aggro før jeg rakk å sneake. Enden på visa ble selvfølgelig at jeg døde. Noen folk må lære seg hva "Might attack you on sight" betyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå