Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg forresten en fin QL 44 Pump Trainee her i går også, sparker godt ifra på min level 30 trader, selv om den kan brukes på LANGT lavere nivåer

Betalte 17 millioner for den, kan antakeligvis selge den for 18, da tjener jeg jo litt på det!

:dribble:

7160213[/snapback]

omgz - koster alt på RK1 halvparten av hva det gjør på rk2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående det Sunrise settet.

Er det fast pris på det, eller koster det forskjellig avhengig av QL ??

Står og kikker på et nå, og det koster 66 mill.

Har ikke så mye Comp Lit enda, så jeg nøyer meg gjerne med en QL 200.

Hvor mye Comp lit krever den ??

Er det eventuelt bare å kjøpe settet, og så får man automatisk den QL som man har Comp lit til, når man monterer ?

De Lutte

EDIT: Fant det ut nå. Man må ha minimum 750 i Comp.

Foreløpig har jeg bare 652, men den er heller ikke makset.

Da har man litt tid til å vurdere farge.

7158959[/snapback]

1000 i tutoring og du kan buffe Comp lit med 50 - ql 200 tutoring device. T3 krever også 990 i complit. Så tutoring er ikke bortkastet. Beast items krever også 1500-1750 i CL. Er du doc/mp etc og vil lage nanocontroller unit kommer tutoring også godt med.

Uansett lvl/proof er Comp lit en skill som bør maxes

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Aachel skrev:

Tro ikke alt du hører - du blir varpet ut på lvl 16.

-----------------------------------

Om det der er riktig, så har de forandret på det nå nylig !

I August var jeg nemlig der med Enforceren min, og da bestemte jeg meg for å finne ut hva som skjedde om en bare ble værende.

Jeg hadde også hørt rykter om at en ble varpet ut på lvl 16-17.

MEN, jeg var der til lvl 20, og på de siste 7-8 levlene, så gjorde jeg ikke annet enn å kille ailiens. Tok rundt 800 av dem. På lvl 19 var kun noen få av dem grønne, og da ble det å lete etter disse. Men da jeg dinget 20, så ble også disse grå.

Ergo fikk jeg 1 XP, samme hva jeg da drepte på øya, og om jeg hadde satt meg fore å bli lvl 21, så hadde jeg blitt nødt til å kille over 14000 dyr/mobs/ailiens :D

De Lutte

Lenke til kommentar

Er det leilighetene du tenker på ?

De er der bare for gøy, tenker jeg. Så kan du kjøpe møbler, maleri og planter, invitere folk til selskap o.s.v. , kort sagt leve som normalt :)

Selv kaster jeg ikke bort tid på slikt, men respekterer selvsagt de som liker den siden av spillet.

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er å kaste bort tid når en pynter ens leilighet i AO, men skulle ønske de var mer fleksible, som f.eks. de i Neocron. De der er et forbilde for alle andre sci-fi MMO spill, med egen dataterminal med tilgang til meldingssentral og diskusjonsforum, seng som healer, oppbevaringsbokser o.s.v.

Fant en pumpkin head da jeg skulle sjekke butikken min i byen vår, drepte den selvfølgelig og plukket opp en bat shirt fra den =) Fant de flytende lysene på en boss i mission i går, men det forsvant etter en kort stund (hørte at det varer om du henger det opp i leiligheten istedet).

Morsomt er det uansett!

Etter patchen har jeg ikke door lag lengre! Så herlig å blitze missions med topp runspeed nå!

Lenke til kommentar

Noen som har vært der før? Det er plassen hvor "Tarasque", (diger fæl drage) spawner hver 9`ende time. Følte at utforskertrangen ble for stor og løp ned dit for å ta en titt. Da har jeg ihvertfall vært der :) (Ligger i Camelot (Avalon)

Ellers går en stor takk til DeLutte som ga meg 4 Glyphs som gjør at jeg kan mekke meg Tier 1 armor på min lille level 106 Martial Artist. Takk!

:D

edit: Gikk forresten tom for ammunisjon nederst i Camelot-slottet, og det var lite gøy når minidrager fløy etter meg og pustet ild i ræva mi..

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Notum wars blir gratis

Ble annonsert på Anarchy Onlines offisielle side om at Froob accounts blir forlenget til 2008 og vil inkludere Notum wars. :)

Så det desverre ikke før i dag.

Source.

7176300[/snapback]

Jøss, kanskje jeg EGENTLIG burde forblitt froob. Men jeg vet ikke jeg, koser meg med SL og alt det har og tilby. Kan bli fælt for froobs i tower-wars.. :)

Lenke til kommentar

Var jeg fornøyd i går eller....

Fikk endelig på Tier 1 på Enno. Men da var det også slutt på tålmodigheten min, orker ikke vente mange dager til for å få på Panther, så da ble det en Kyr'Ozch Sword - Type 112 Så får jeg se om ikke Pantheren kommer på om et par dager.

/me fornøyd med jobben, men usikker på om han kommer til å gjøre det igjen :roll:

post-110924-1162139355_thumb.png

Lenke til kommentar
Var jeg fornøyd i går eller....

Fikk endelig på Tier 1 på Enno. Men da var det også slutt på tålmodigheten min, orker ikke vente mange dager til for å få på Panther, så da ble det en Kyr'Ozch Sword - Type 112 Så får jeg se om ikke Pantheren kommer på om et par dager.

/me fornøyd med jobben, men usikker på om han kommer til å gjøre det igjen :roll:

7176503[/snapback]

GRATZ

Godt jobba - ser du har sided pads også ;) Panther er mye bedre en alien sword på dette lvl - så deet vil du like ;D HAr også sett totw twinks med Mortig beaters som rocker-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...