Trylleblyant Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hallo,jeg bare lurer på om det er noen here som har en gammel high lvl char i anarchy online de ikke bruker?.Den hadde jeg vært veldig interesert i,er bare å slette alt som er av tidligere betalninger på den accounten,vel hvis du har en du da ikke bruker sjekk om det går å re-activate den,går det?,ja da blir jeg uber glad hvis jeg kunne fått den,trenger en som kan tjene litt penger til mine fattige low lvls.... Gi beskjed til min mail - [email protected] 7139034[/snapback] Kjøp og salg av Accounter er vel ikke noe FunCom setter særlig pris på. Og du får ikke akkurat noe godt navn og rykte ingame heller, hvis det kommer fram at du er en "eBayer". Det finnes mange måter å tjene penger på for nye characters. Selv har jeg allerede tjent en god slump penger med den nye fixern min ved å bruke en del tid på blitze etter for eksempel Concrete Cushions, Old English Trading Co. (pistoler som buffer Intelligence) osv, samt ha tålmodighet til å vente på at noen kjøper dem, og så gjenta prosessen. På grunn av det kan jeg nå som jeg er level 16 når som helst hoppe inn i en Yalmaha til 5 mill. og fortsatt ha en million eller to til overs. Du må være tålmodig, så skal du se at pengene kommer rullende etterhvert. Og er ikke litt av meningen med spillet nettopp å ta noen utfordringer, og prøve å bygge opp en character selv? Når såpass mange har klart å bygge seg opp fra fattiglus på level 1 til multimillionærer på level 200/220 i den tiden de har spilt, hvorfor skulle ikke du klare det? Endret 24. oktober 2006 av Trylleblyant Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Var det forresten noen her som var til stede da Old Athen ble angrepet av Rollerrats i natt (RK2)? En gigantj*vel av en Rollerrat queen, samt en drøss med små irriterende baller som rulla rundt overalt. Det som var morsomt var at hvert eneste skudd traff med critical hit på den digre kjøttbolla. Etter at rottene var døde, kom det etterhvert en melding der det sto noe om at en stemme fra høyttalere sa "Threat is eliminated. Victory to the Clans." eller noe sånt. Ganske artig opplegg. Et par bilder: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Når var det der i natt da, så fett ut :!: Var nok ikke der, skulle ønske slike ting hente litt oftere. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Holdt på med CRU blitzing da noen i orgen sa fra om angrepet, så jeg dro sporenstreks til OA og fikk meg en god latter! Min 207 main ble nesten drept av en av dem! Vet ikke levelen på den rotta, men den var "much higher than you" Ble selvfølgelig med på å drepe den helt enorme boss rotta, og det var moro. Eneste problemet var superlag i starten av kampen, sånn circa 0.1 FPS i rundt et halvt minutt, så løste det seg og gikk bedre. Moro! Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Moro at FC legger inn noen sånne ting innimellom. Gjør spillet enda mer levende. Nå er det GSP party på Neuts. Snakkes Endret 24. oktober 2006 av Trylleblyant Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hallo,jeg bare lurer på om det er noen here som har en gammel high lvl char i anarchy online de ikke bruker?.Den hadde jeg vært veldig interesert i,er bare å slette alt som er av tidligere betalninger på den accounten,vel hvis du har en du da ikke bruker sjekk om det går å re-activate den,går det?,ja da blir jeg uber glad hvis jeg kunne fått den,trenger en som kan tjene litt penger til mine fattige low lvls.... Gi beskjed til min mail - [email protected] 7139034[/snapback] Boooo Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Samme her Sundiver, Arul Saba Bracelets er et must (energy her). Tenker på å komme meg til level 202 og kjøpe de som gir 280 hp og 164 dmg.. Koster omkring 80 millioner for 2 stk, så jeg må nok spare litt ja, men er godt på vei (32 millioner for øyeblikket) Fikk tak i en Might of the Revenant i går, og den gir jo +32 i dmg som hjelper på. I tillegg har jeg 2 stk Ring of Power, High Energy som gir hver for seg +25 og +26 energy dmg.. Drømmen er jo Electrophoridae Gloves + Living Dragonflesh Body Armor + Robust Backpack. Men det koster jo ufattelig mye penger.. (80 mill for Aruls, 500 mill for D-chest og 1bill+ for RBP). Electrophoridae Gloves er forøvrig NoDrop og dropper kun fra Alien Generals.. 7133877[/snapback] 1b for RBP? på rk2 koster de 1.8b+ Energy Bracers er faktisk dyrere enn hpbracers atm - lykken er at de kan farmes Da er det verre med dcest og RBP som må vinnes, pointfarming at taras .. ewww Min MP ding 220 Fikk Pattern for Rihwen på 8nde biodomeraid (omg - gjorde like godt 9, så vi brukte opp alle keys - vi slapp opp for alts til å loote armor ) For å fjerne alle myter om Biodome: 1 Team. 220 enfo 216 doc 219 MP 218 agent 220 advy 218 keeper Ingen døde. Reflects er bra - AOE perks/nukes er ikke bra. Kan med fordel ha en ekstra doc til å spamme EP. Det gjør en stor forskjell når den lander. NSD hverken fra engie eller MP har noen effekt. Urqhart The Absorber er muligens den hardeste RK mob. Armor som dropper der er den beste å få på RK. Særlig Docs liker Kegern's Molybdenum Plate Vest Ganske uber for mange proofs egentlig Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Gratulerer med 220 ding! Og jeg skrev da 1bill+.. Vet bare at den koster over en milliard.. Litt vanskelig med overføring av cash fordi man kun kan dra med seg 999,999,999 credits på en gang Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Momp, hvordan virker det med disse forskjellige damagetypene ? Muligens har hvert profession sin damage type, men dette er jeg litt usikker på. Min MA kan jo buffe opp både energy, chemical og fire, alt etter hva jeg foretrekker. Bruker f.eks Chemical på hecklers. Men hvilken grunntype damage har man ?? , og kan denne skiftes på ?? Hvordan vet jeg hvilken damage type MA´en min vil gjøre, om jeg ikke buffer ham opp, f.eks. ? De Lutte - slapp opp for spørsmålstegn Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Først må jeg få gratulere Aachel med 220 MP Bra jobba Når det gjelder meg selv, så har jeg nettopp fått løst et problem. Helt siden jeg begynte, så har jeg savnet muligheten til å levere/motta items mellom mine egne charer. Plutselig fant Adventureren en nano til Enforceren, og der har visst MA´en så mye penger at han kan dele litt med de to andre. Dette var jo vanskelig å få til, da jeg alltid var avhengig av å ha en kamerat i nærheten. Men plutselig slo det meg at jeg jo kunne starte en froob konto. Som tenkt så gjort og en Fixer så dagens lys. Fant ut at nå var det så lenge siden jeg hadde vært på newbie øya, at jeg kunne like gjerne levle ham litt. Der hadde det blitt litt forandringer siden i sommer. Flere av mob´ene hadde fått nye navn. Og ingen av dem dropper ringer lengre. Fant ikke en eneste ring i løpet av mine 9 lvls der. Før fant man jo lett 7-8 forskjellige ringer, blant annet 1% XP modifier. Ringene var blitt erstattet av "take me to the shop". Disse blå nålene som man får 161 creds for. Samme hva man drepte, så fant man dem og jeg tømte inventoryen flere ganger. Det var nemlig ikke uvanlig at bossene droppet 3-4 av dem på en gang. Så nå har man en del penger når man forlater øya. Reiste på lvl 9 og har plassert ham i Boralis. Tenkte å ha ham nøytral, slik at jeg kan stikke inn i Athen og se hvordan det ser ut der. Men han skal ha fast plass i Boralis vanligvis. Kommer neppe til å levle ham så mye mer, siden han bare skal fixe trading mellom charene mine De Lutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 ....siden han bare skal fixe trading mellom charene mine De Lutte 7157294[/snapback] også kalt en Mule =) Jeg ble skikkelig irritert for et par dager siden da jeg fant ut at de hadde nerfet ikke bare ringer, men også AI weapons. Har startet en 2HE Trox MP og hadde tenkt å levle den til level 15 på øya. Enno gjorde det. Men... uten AI sverd eller noen andre våpen, ble det stopp på level 9 (med 2 AI level). MP på øya er liksom ikke utpreget Damage Dealer. Heldigvis hadde broderen en backback med noen AI våpen på en av toonene sine, så jeg fikk på QL 13 @ level 9, var fornøyd med det. Har ikke blitt særlig spilling på meg siste uken, er for tiden på HV øvelse, men fikk perm i kveld =) så nå blir det vel litt spilling snart. Må få ungene i seng først. Kommer vel til å ta noen missions på Enno, mangler bare 34 token for 250 token board. Er snart ferdig med perkresetting også nå, så da kan jeg starte med tvinking. Det blir spennende om jeg får til det jeg har satt som mål. Masternuke kom seg til Pen med god hjelp fra orgen, så nå kiter jeg Demoner i Pen. Disse gir 500k+ pr mob, men det er litt plagsomt hvis jeg treffer på Hollows Ranger, da er det brått slutt. Men det er ikke så farlig lenger, kan kaste alt jeg ha selvbuffet (untatt de høye SL calmene da seff.) Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Såpass. Var AI våpnene også borte ? Tok ingen Ailiens, siden jeg ikke skal levle ham. Synd at jeg gav vekk nesten alle AI våpnene som jeg samlet med Enforceren min. Han var på øya til og med lvl 20 og da var alle ailiens grå De Lutte Endret 26. oktober 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Såpass. Var AI våpnene også borte ? Tok ingen Ailiens, siden jeg ikke skal levle ham. Synd at jeg gav vekk nesten alle AI våpnene som jeg samlet med Enforceren min. Han var på øya til og med lvl 20 og da var alle ailiens grå De Lutte 7157537[/snapback] He,he.... akuurat som meg med andre ord. Tror nok at prisene for AI våpen kommer til å stige i pris nå ^^ Level 20 på øya?? pfffft... da har du rett i at du gjør alt grundig Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hmm jeg får meg snart ny pc da blir det mest sannsynlig wow men kan jo alltids laste ned ao og sjekke det ut siden det er gratis hele året 3787125[/snapback] Koster det ingenting med AO?? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Anarchy Online er kun gratis som Classic utgave, d.v.s. uten noen av utvidelsespakkene. Men ja, da er det gratis. Funcom er desperate etter å huke tak i nye spillere, så det vil nok fortsette en stund. Den nye patchen er vel oppe nå, har ikke sjekket ennå. Funcom ble også profilert i "Schrødingers katt" i dag. Var morsomt å se en ivrig Gaute Godager fortelle om Age of Conan (selvfølgelig, hva ellers). Jeg var i en Pen mish i går med et team som ikke bare var svært effektivt, men vi pratet hele veien samtidig som vi banket mobene øst og vest, adds ikke noe problem.. he he. Befriende når det er så laid back og folk faktisk gidder å ha litt moro og ikke bare gå 100% på rutinen. Utover det farmer jeg patterns i Pen, da ingen av symbiantene jeg trenger finnes i shoppene. Forbausende lite camping der, jeg har faktisk ikke blitt forsøkt ODet eller KSet en eneste gang. Om noen kommer dit og vil bytte patterns, vil ikke jeg si nei, har en drøss jeg ikke trenger allerede, med mindre det blir nok til fler komplette patterns. Fikk skaffet meg access til Inferno i natt. En type solgte de Golem delene fra en Incarnator, så jeg kjøpte like greit en, dro opp til Ergo mellom spawns og viste ham delen pluss Rimy ringen. Vips, så hadde jeg tilgang til Inferno, yay! Med et stort glis gikk jeg inn i portalen uten tanke på at en trenger beskyttelse.. etter noen 2000 fire dmg hits, døde jeg lykkelig sammen med en annen type som hadde gjort det samme, og vi våknet begge opp i Cama garden Yay, vi hadde sett et glimt av Inferno! Vi hadde vært i Helvete, og elsket hvert (svært smertefulle) sekund av det! Oppgraderte også min Yalm her om dagen, for første gang siden jeg begynte å spille AO i 2002. Sunrise upgrade kitet har jeg siklet på siden det ble tilgjengelig, og jeg tok da endelig skrittet og gjorde det etter å ha mekket noen CL implants for å presse prisen litt ned og få nok til å sette det sammen. Det kostet "bare" 51 millioner for den oppgraderingen, men er såå verdt det! Den lille puslete grå Yalmen ble en diger supersports Yalm i rosa og orange. Veldig pimp, og jeg elsker det. (rettet typo) Endret 26. oktober 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ny patch ja.... Er det noen av dere som har problemer med å bruke AO til å patch, evt. vet hvorfor jeg så og si alltid må laste ned patchen fra web? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Angående det Sunrise settet. Er det fast pris på det, eller koster det forskjellig avhengig av QL ?? Står og kikker på et nå, og det koster 66 mill. Har ikke så mye Comp Lit enda, så jeg nøyer meg gjerne med en QL 200. Hvor mye Comp lit krever den ?? Er det eventuelt bare å kjøpe settet, og så får man automatisk den QL som man har Comp lit til, når man monterer ? De Lutte EDIT: Fant det ut nå. Man må ha minimum 750 i Comp. Foreløpig har jeg bare 652, men den er heller ikke makset. Da har man litt tid til å vurdere farge. Endret 26. oktober 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
slikkepinne Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Angående det Sunrise settet. Er det fast pris på det, eller koster det forskjellig avhengig av QL ?? Står og kikker på et nå, og det koster 66 mill. Har ikke så mye Comp Lit enda, så jeg nøyer meg gjerne med en QL 200. Hvor mye Comp lit krever den ?? Er det eventuelt bare å kjøpe settet, og så får man automatisk den QL som man har Comp lit til, når man monterer ? De Lutte EDIT: Fant det ut nå. Man må ha minimum 750 i Comp. Foreløpig har jeg bare 652, men den er heller ikke makset. Da har man litt tid til å vurdere farge. 7158959[/snapback] Når det gjelder prisene i shoppene delutte så er de styrt av compliter, til høyere compliter du har til lavere blir prisen du betaler. Andre veien er det til høyere compliter du har til høyere pris får du for de tinga du dropper i shoppen. Endret 26. oktober 2006 av slikkepinne Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hadde aldri vurdert å kjøpe det Yalmaha-greiene, koster så mye penger! Ganske gøy da forsåvidt Trenger flere Consanguineal Embryo of Annwn'Guinee + Visions of the Unshakeable.. + Novictum Sand til min level 106 Martial Artist, driver å lager seg Tier 1 armor. (evt si ifra om du har noe liggendes, sponsing er alltid verdsatt Selv om jeg gjerne kan betale for de og Kjøpte meg forresten en fin QL 44 Pump Trainee her i går også, sparker godt ifra på min level 30 trader, selv om den kan brukes på LANGT lavere nivåer Betalte 17 millioner for den, kan antakeligvis selge den for 18, da tjener jeg jo litt på det! Endret 26. oktober 2006 av Mompen Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Såpass. Var AI våpnene også borte ? Tok ingen Ailiens, siden jeg ikke skal levle ham. Synd at jeg gav vekk nesten alle AI våpnene som jeg samlet med Enforceren min. Han var på øya til og med lvl 20 og da var alle ailiens grå De Lutte 7157537[/snapback] He,he.... akuurat som meg med andre ord. Tror nok at prisene for AI våpen kommer til å stige i pris nå ^^ Level 20 på øya?? pfffft... da har du rett i at du gjør alt grundig 7157816[/snapback] Tro ikke alt du hører - du blir varpet ut på lvl 16. En morsom sak (det er fixet nå) før kunne du teame en engie, bli warpet ut av newbie island, og dø for å komme tilbake. Noob island twinks ftw Synd det ble nerfet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå