Mushaboom Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hm. Vil ikke høy Comp.lit kunne gjøre opp for de ekstra prosentene Tradere får? Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg lurer på om jeg kan få litt hjelp? jeg er enda på den begynnelse øya, og lurer på hvordan jeg kommer vekk fra den. jeg har fått sånn kort, og jeg er medlem i "clan". Lenke til kommentar
Locci Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg lurer på om jeg kan få litt hjelp? jeg er enda på den begynnelse øya, og lurer på hvordan jeg kommer vekk fra den. jeg har fått sånn kort, og jeg er medlem i "clan". Hehe, Gå inn i døra som er rett forran deg når du snakker med Clan recrutier, Når du kommer inne i romme der så tar du å venstre klikker på whom-pa nøkelen å så høyere klikk med den på den venstere portalen Lenke til kommentar
Locci Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hm. Vil ikke høy Comp.lit kunne gjøre opp for de ekstra prosentene Tradere får? Eh, egentlig ikke...Jeg har selv 700complit på mainen å klarte ikke å få mer for ingot's en de traderen gjorde... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ok. Jeg har en trader-venn som selger ingots for meg. Synd de nerfet ingotsene rett før jeg fikk SL. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ok. Jeg har en trader-venn som selger ingots for meg. Synd de nerfet ingotsene rett før jeg fikk SL. Jah :'( Får ikke mer en 400k eller noe for en ql 150 plat i vanlige shops Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Lurte på hvor mange som egentlig har fått med seg dette: Lost Eden Coming soon.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ånei... Har nettopp skaffet SL så kommer dette :\ Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 SL er uansett verd penga Og det er nok en stund til den ekspansion pakka kommer vil jeg tro. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jepp. Det er mange måneder ennå til den er klar. SL er uansett den suverent beste ekspansjonen så langt. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jau SL er grei den, Bare gått en smule lei...Er ganske ensforma for meg akuratt nå Btw, Mens jeg tenker på det...Er det noen som har et par ql 70-90 Nuggets? Rk 1 Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 jeg lurer på hvorfor Anarchy klikker hele tiden. Har noen også dette problemet? (kommer ikke inn på characters, blir bare disconnecta hele tia...!) Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Åssen internett selskap har du? For en tid tilbake var det et selskap som hadde problemer med at deres kunder ikke kunne conecte til anarchy online Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Vi har telenor. (trådløst) men jeg har spillt til lvl 11, så kom det. Jeg kommer inn på loadinga men ikke lenger! Endret 10. mai 2005 av hausoo Lenke til kommentar
Locci Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jooh, Og om noen skulle snuble over en Panther ql 100ish "ikke 105" så si ifra Holder på å bygge en tower pvp enf Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg skal snart ta noen dager i Crypt Of Home (fra nå av CoH). Så hvor mye er du villig til å betale? Hvis det er en ok sum skal jeg legge av den neste jeg finner til deg. Men som alltid, hvilkendimension er du i? Er i nr 2 rimor, så hvis du er på en annen kan jeg desverre ikke hjelpe deg :/ Lenke til kommentar
Locci Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg skal snart ta noen dager i Crypt Of Home (fra nå av CoH).Så hvor mye er du villig til å betale? Hvis det er en ok sum skal jeg legge av den neste jeg finner til deg. Men som alltid, hvilkendimension er du i? Er i nr 2 rimor, så hvis du er på en annen kan jeg desverre ikke hjelpe deg :/ Er nok på RK 1 seru Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg skal snart ta noen dager i Crypt Of Home (fra nå av CoH).Så hvor mye er du villig til å betale? Hvis det er en ok sum skal jeg legge av den neste jeg finner til deg. Men som alltid, hvilkendimension er du i? Er i nr 2 rimor, så hvis du er på en annen kan jeg desverre ikke hjelpe deg :/ Lykke til med å bare "finne" en Panther i CoH. Du trenger en sykt høy preception eller pets får å få det til. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Ja, jeg må nok ha et team ja. De monstrene der nede er ikke vanlig lvl`la. Selv om det står at de er lvl 80 misstenker jeg at de kan sammenlignes med noe rundt lvl 100 fiender Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Det stemmer. Jeg gikk inn som lvl 90 sammen med 2 GA Fixere og en MP og det gikk ikke så alt for bra etterhvert. Jeg var ikke der for noe spesiellt likevel, ville bare se hvordan der var der nede. edit: Det jeg mener er at du kommer til å bruke lang tid før du får fingrene dine i en Panther/Chiroptera, med mindre du er veldig heldig. Endret 11. mai 2005 av suzze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå