Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

EDIT: Fant nettopp ut at den dropper fra generaler.. får prøve å spørre pent om å loote en for litt CRU.

7051864[/snapback]

Eller så kan dere bare rolle for den hvis det er flere enn deg som vil ha, så slipper du å gi bort CRU ;)

(Selv var jeg så heldig å ha fast plass i et konge AI-team der jeg var den eneste som trengte den, så det var null stress når den endelig droppa etter femtenhundreogsnørrogtrygve raids :p)

7052313[/snapback]

He, he.. er virkelig dropraten så dårlig? Kjøpte hooden fra en shop for 3m i går, trodde det ville være en relativt grei sak å skaffe det andre, men den gang ei :) Skal undersøke om orgen foretar særlig mange raids i det levelområdet for tiden, så er det bare å håpe og be.. :)

Mitt uber mål for MPen er selvfølgelig å self-caste Mochams og comps. Å nå 220 med den er ikke viktig, da vil jeg heller gjøre det først med fixeren som er 204 og som jeg har spilt lengst med og har et slags forhold til (høres dumt ut, men jeg har savnet ham mens jeg var borte fra paid acc.).

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke helt oversikta over dropraten, men det tok iallefall grusomt lang tid før den droppa for meg.

Før det hadde det droppa noen fuzzy swatches og et par wrinkled swatches.

Hvilket level er MPen din? Har selv en 138/10 MP på min account (som er frossa siden jeg ikke gidder å betale lenger :p). MP er nok det morsomste prof. jeg har prøvd på AO. Soloe høye QL missions går som en lek. :D

Lenke til kommentar

Den MPen jeg holder på med nå er lvl 87 akkurat nå. Har brukt de siste timene til å få på ham to QL 100 O.E.T. Jess og andre ting (fjernet 2HE og FA skillene, selv om jeg ikke liker å bruke IPR på så lave levels, hadde mer bruk for pistol og flingshot for slike buff pistoler). Utover det har han et par VTE's, Reanimator's cloak og andre vanlige ting, ikke noe uber greier. Implantene er 129-131, skal se på symbs rundt 100 (har pattern pieces til en White PB liggende, skal lage den i morgen tenker jeg).

Jeg har også en 110 MP på en annen konto som jeg stengte på vårparten, og en 106 på en froob konto.. :p

Lenke til kommentar
Den MPen jeg holder på med nå er lvl 87 akkurat nå. Har brukt de siste timene til å få på ham to QL 100 O.E.T. Jess og andre ting (fjernet 2HE og FA skillene, selv om jeg ikke liker å bruke IPR på så lave levels, hadde mer bruk for pistol og flingshot for slike buff pistoler). Utover det har han et par VTE's, Reanimator's cloak og andre vanlige ting, ikke noe uber greier. Implantene er 129-131, skal se på symbs rundt 100 (har pattern pieces til en White PB liggende, skal lage den i morgen tenker jeg).

Jeg har også en 110 MP på en annen konto som jeg stengte på vårparten, og en 106 på en froob konto.. :p

7059166[/snapback]

Du er glad i MP'er :D så bra! Når det gjelder syms etc, så er faktisk impants noe bedre frem til du kan få ql 200 syms på - untatt for head/eye/chest/waist etc. Våpenskills blir bedre med implants. Ql 200 imps er greie å få på fra lvl 110.

AO pocket - alle symbiants

Min MP er lvl 219 fremdeles - denne uke har vært Beast/pande så ingen sk. Litt axp, og ett biodomeraid. Men crat pet droppet - og ikke pet for mp :/

Har fått Gult belte fra TNH som adder +50 til agi/sense så nå kan jeg får på min ql 300 Combined Scouts uten å ta av våpen og bruke sense-pistoler :)

Lenke til kommentar
Trodde jeg hadde planen klar, lvl 103 og equipped Enchanted Waterfall gun, og så kan jeg ikke lande drains på en 110 fixer i GA MK IV  - deprimerende. Og AS/burst/fling er skikkelig gimp :( AS på mobs er ca 6.5k på fixer rundt 300  :blush:

Setter pris på tips her...

1. Fixere er meget vanskelig å draine, a) Fordi GA4 adder 300 NR, og b) Fordi GA4 adder 2100 AAD (Add all def) som bidrar mye til NR, spesiellt på full def.

2. Våpenet du bruker er ikke det beste du kan benytte. Prøv en 'Ithaca Ki-8 Snakemaster' og du vil trolig gjøre det langt bedre. Her er et par tips til hvordan man kan forbedre Aimed Shot, spesielt for tradere som bruker weaps med lav max skade, men høy crit:

- Targeting Scope - Vision Enhancer, et must dersom du ikke bruker denne.

- Løp alltid rundt med MoP (Mark of Peril fra MA) og TTS (Take the Shot fra Agent)

Disse buffene adder %Crit og Aimedshot skill, skills som er vitale for å cappe med AS. Hvis du er virkelig hardcore kan du spørre om Snipers Bliss fra agent og, for 25 AS mer.

3. Hvis du strever med å lande drains er "Pre-drains" tingen. Finn en mob ettellerannet sted, og drain ivei, hvis du ikke kan caste den høyeste drainen kan du ihvertfall gjøre det etter en pre-drain, OG, du har mye mer AR (attack-rating) med de nanoskillsene som utgjør AR for drain-nanos. Egentlig bør du alltid ha pre-drainet ettersom du da kan begynne med alphaen mens du drainer, slik at du ikke først er avhengi av å lande drains for å kunne treffe bra.

Håper dette var til hjelp. :)

7053679[/snapback]

Jupp det var det - har en Snakemaster - og også en Tranquil Homedefender (som jeg tenkte å duale med Waterfall-gun)også men har ikke prøvd den. Litt har på ip for multiranged, og må reperke og låne et sett CSS.

Bruker ql 250 scope (jeg lagde link til set-up - eller ikke.. hm.. ligger i profilen min i allefall)

Jeg har nok vært litt for lat - buffene du nevner bør jeg jo ha.. samt Riot Control, som adder 110 til burst.

Lenke til kommentar

For trøtt til å spille noe i går. Fikk bare resatt en perk.

Men nytt spørsmål. For å få Scheol garden nøkkel så skal det spawnes en pocketboss. Er det absolutt nødvenig at dette gjøres av den som skal ha nøkkelen eller er det mulig å la andre gjøre det for så å prate med bossen etterpå?

Endret av DaTe
Lenke til kommentar

Men nytt spørsmål. For å få Scheol garden nøkkel så skal det spawnes en pocketboss. Er det absolutt nødvenig at dette gjøres av den som skal ha nøkkelen eller er det mulig å la andre gjøre det for så å prate med bossen etterpå?

7060340[/snapback]

Det skulle gå greit dersom missionet er "talk to ...".

Lenke til kommentar

Jeg tror Scheol garden + sanct krever 3 slike spawns til sammen, om jeg ikke tar feil? Det er uansett litt krevende (les: tar litt tid), men jeg personlig synes det er moro å ha alle nøklene etterhvert som jeg stiger i gradene. Mainen har fremdeles ikke Inferno key på lvl 204, men det er altså den aller siste av mine bekymringer :)

Jeg har aldri prøvd å snakke til den PBen etter at andre har spawnet den, men det høres ut som det skal gå greit.

Takk for kommentar ang. symbiants. Jeg lurte litt på når jeg skulle begynne å se på de for MPen. Annet enn det, kommer jeg sannsynligvis til å gi ham Tier 1 snart. Samler embryos med min main og slikt, så det blir ikke så veldig dyrt (Jobe suiten er ikke direkte billig da).

Ja, jeg liker MP yrket. Det er moro å jobbe med sine pets som et team, og jeg liker hele greia rundt det å være MP. Så, så langt er nok mine favorittprofessions Fixer, MP og Engineer. De er alle ganske fleksible og krever en del av spilleren.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Ypperlig! Jeg har allerede patternet på Mainen, som forøvrig også er MP.

Enig med deg Sundiver. MP er en artig profession å spille. Jeg har lyst til å starte en ny MP en gang jeg også, men da med Atrox som breed. NM MP kan nok laste pet'er litt før, men er utrolig squishy! Uansett så ble Meta startet på Froob account og uten særlig kunskap om bla. outside buffs. he,he... forøvrig visste jeg ikke om mezz pet før jeg var i TOTW ^^. I tillegg hadde jeg rimelig begrenset med ressurser da jeg startet den MP'en.

Lenke til kommentar

DaTe skrev:

Spørsmålet mitt er om det er noen som har erfaring med å få på Panther og Tier1 @ level 60?

----------------------------

Har ikke erfaring, men har sett at det går.

Teamet hecklere med en Atrox i Nasence for en stund siden. Han var vel rundt lvl 60 og sprang rundt med Tier 1. Den hadde han hatt på siden lvl 54.

Da jeg lurte på hvordan han hadde klart å få 450 i Comp Lit, så svarte han bare: Easy :)

De Lutte - hjemme igjen.

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Sånn grovt sett:

Du kan få noen til å sette sammen tre CL implants (QL 125 fra butikken vil gi mest sannsynlig QL 126 implants, med sammenlagt 136 i CL og som reqs for implanting: AGI og INT 256, Treatment 601), så kan du spenne på deg ett eller annet CL buff våpen (f.eks. Galahad Inc T70, og bruke expertise på toppen av det.

QL 125(6) implants: 136 CL

T70 Beyer: 20 CL

Expertise: 20 CL

Tutoring device for CL - for noen poeng ekstra

Husk også på INT buffs, da CL er 100% påvirket av INT, så bruk INT boost og spør en NT om NS, som gir 20 i INT og PSY.

Dette er bare starten, det finnes et utall måter å buffe alle skills (stort sett), og jeg vet ærlig talt bare om noen få.. :)

Lenke til kommentar

7060340[/snapback]

Antae at du er clan-siden du snakker om "talk to" og ikke "kill" mission.

Det er ikke nødvendig at du spawner (gjelder begge factions) men du må være teamet med den som gjør det(omni). Når det gjelder clan, så er det jo ingen fare å spawne, da Empat ikke agger før etter flere minutter.

Scheol garden key er enkel, med det spawn/kill anv pb bør gjøres sammen med en higher lvl.

Scheol sanct key er den nyttigste garden key i hele spillet. Hvis du soner til Scheol sanct, og deretter hopper av selve garden, lander du der du savet sist. Min MP bruker den hele tiden for å komme til Pande. Og min shade bruker den for å komme kjapt til Borealis.

Omniside sanct garden er mulig å gjøre med fullt team og 1 spawn, da det ikke er noe som ska lootes, men mission oppdateres når pb dør.

Lenke til kommentar
Et lite tips til: Bruk 3 x ql 200 Add All Def Jobe Imps. (L/R-arm+feet)

7060030[/snapback]

Hm.. skal prøve det. Hadde tenkt add all off, men 1001 i treatment ffs, hvorfra får jeg de siste points? Hadde da problemer nok med 959 for normale ql 200 imps o.O Level er 104. Til og med abilities er en pain og må implantes og buffes. Har ikke sjekket, men slik det er nå MÅ jeg ha en Burst shining i right-arm for ikke å være OE på gun, dette kan selvfølgelig erstatts med Riot Control-buff, men..

Pvp toon er utrolig mye arbeid, mange ergrelser, og store frustrasjoner.

Lenke til kommentar

Aachel.

Ser du nevner Scheol Sanct key. Den skal jeg snart ta.

Når det gjelder den vanlige Scheol Keyen, så har jeg kun igjen å spawne Pocketbossen og drepe denne.

Er det slik å forstå at jeg absolutt bør ta Sanc key i samme slengen ??

Eller kan den vente til senere :hmm:

Hvordan virker det forresten med den Sanc keyen ?? Har ikke funnet noen guide.

I alle Scheol guidene jeg har lest, så står det bare at man kan starte den questen umiddelbart etter at man har tatt den ordinære garden key´en, men ingen har tatt seg bryet med å skrive hva en skal gjøre :cry:

De Lutte

Lenke til kommentar

Mange nye innlegg de siste dagene.

Er omsider tilbake i godstolen igjen, og har nettopp logget på en sterkt forbedret main :D

Min venn Vinglepilten har hatt en liten service på Steiden, mens jeg var i utlandet.

Jeg hadde samlet endel ting til Tier 1 og disse ble montert og Tier 1 twinket på :!:

Ellers må jeg med skam å melde, nok innrømme at jeg tidligere løp rundt med standard QL 100 basic implants :no: Men noe bedre var det ikke råd å få kjøpt.

Vingle hadde nå satt inn spesielle Symbiants og det var noe heeelt annet. Kjente ikke igjen skillene med det samme.

En 215 MP får visst til det meste :innocent:

De Lutte

Steiden - lvl 124

Sorpa - lvl 79

Grus - lvl 78

Lenke til kommentar
Aachel.

Ser du nevner Scheol Sanct key.  Den skal jeg snart ta.

Når det gjelder den vanlige Scheol Keyen, så har jeg kun igjen å spawne Pocketbossen og drepe denne.

Er det slik å forstå at jeg absolutt bør ta Sanc key i samme slengen ??

Eller kan den vente til senere  :hmm:

Hvordan virker det forresten med den Sanc keyen ?? Har ikke funnet noen guide.

I alle Scheol guidene jeg har lest, så står det bare at man kan starte den questen  umiddelbart etter at man har tatt den ordinære garden key´en, men ingen har tatt seg bryet med å skrive hva en skal gjøre  :cry:

De Lutte

7069778[/snapback]

Du kan godt vente med Sanct Key - har igenting å si. Du starter Quest for Sanct key med å snakke med NPC i Scheol Garden, og vise han garden key. Trengs egentlig ingen guide til det, det er bare å lese Quest-mission. Men Guide finer du her: Gude til SL garden keys (Både Clan og Omni finnes her)

Og Belønningen:

234683.gif

User Modify Melee init 20

User Modify Ranged init 20

User Modify Physical init 20

User Modify First aid 6

User Modify Treatment 6

User Modify Nano init 20

User Modify NCU memory 20

Lenke til kommentar

Takk skal du ha.

Da venter jeg litt med den. Er så mye annet som skal gjøres :wee:

I går fikk jeg på den andre shoulder pad´en, etter å ha fullført Alvin questen.

Den første pad´en begynte jeg på for en god stund siden. Jeg husker at da alle de 8 delene var i boks og jeg hadde snakket med Alvin, så raste jeg avgårde for å finne den første mob´en. Der stod det en forvokst "Crosswired Junkbot" robot og ventet.

Det var Trashking og han hadde en lang rød hp bar. En svært lang hp bar. Faktisk en ubehagelig lang og stygg rød søyle av en hp bar :cry:

Så her var det bare å bråbremse Yalmen og tilkalle mulige forsterkninger.

Da Vinglepilten ankom, skiftet Trashking farge fra rød til grå, noe som passet meg bedre. Så løsningen ble å dilte etter MP´en, til alle var nedlagt.

Selv om Steiden nå er lvl 124, så tok jeg heller ikke denne gangen sjansen på noen soloing av Trashking, Best in Brass og alle vennene hans :(

Løsningen ble atter en gang å følge baklysene på Yalmen til Vinglepilten gjennom hele runden, til begge padsene var på. De er fine, gir jo 400 både i nano og hp :D

Trodde jeg ble litt mer selvhjulpen nå når jeg hadde passert lvl 120, men det ser ikke slik ut.

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...