anders-j Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Neida, koster ca 100kr per måned hvis du betaler for 6 måneder. Det inkluderer alle expansion-pakkene 6930900[/snapback] men da må jeg først kjøpe expansion pakkene i butikken? eller får jeg en link fra Funcom hvor jeg kan laste ned når jeg har oppgradert accounten min? 6930909[/snapback] Alt sammen kan lastes ned direkte fra Funcom sine sider 6930916[/snapback] ok Får se om jeg klarer å spare pengene mine da er veldig lett å kjøpe Cola ^^ :/ Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Da har jeg klart å skaffe Ely Sanctuary key. Men det gikk ikke helt problemfritt for seg. Fant den første landsbyen og de tre jeg skulle drepe, stod inni et rom. Som om ikke det var nok, så hadde de også tre livvakter, som alle var lvl 82. Selv var jeg bare 89, så disse 3 livvaktene + de tre som jeg egentlig var ute etter, hadde nok blitt for mye på en gang. Trakk meg stille tilbake og begynte å renske opp rundt bygningen. Til slutt var det bare de 6 inne i huset igjen. Prøvde å lure ut en av livvaktene, men neida. Det ble det rene 17 mai toget nedover bakken. Har nesten 500 i runspeed, så jeg sprang greit i fra dem. De gav opp en etter en, og tilslutt var det bare 1 igjen og det var jo attpåtil han jeg var på jakt etter. Så da tok jeg knekken på fyren, da han bare var lvl 70. Storfornøyd med taktikken, løp jeg tilbake for å gjenta det på dude nr 2. Sprang rett inn og gav ham et solid spark i ræva, før jeg løp ut. Og det virket. Han kom etter, sammen med de andre to og alle livvaktene. Men den fyren kan ikke ha vært videre sprek, for han var den første som gav opp. Tilslutt stod jeg igjen ute på odden med nr 3 og han var det jo ikke mye hjelp i. Skulle jo ta dem i rekkefølge. Avlivet ham raskt og humant, og la merke til at han hadde ikke mye å stille opp med. Så da bestemte jeg meg for å prøve å ta knekken på den slappe nr 2 inne i selve rommet og så løpe ut igjen etterpå. Sprang opp og der stod han. Han datt rimelig raskt, og selv om jeg hadde 4 andre på meg, så hadde jeg fortsatt 60-70% helse da jeg løp ut og ned til statuen. Nr 3 gikk greit, han fulgte etter meg ned til odden alene. Så tok man turen til neste by. Her skulle jeg ta 4 stykker og de var i tillegg utendørs på en stor plass. Noen rensking her, var ikke å tenke på, da det sikkert var 8-10 vakter tilsammen. Her var det bare å gå på dem, og håpe at jeg rekker å knerte fyren før jeg eventuelt ryker selv. Det gikk akkurat. Var ikke mye runspeed igjen der nei. Så knapt nok MA´en inni haugen. 1 ned, 3 igjen. Stod opp fra det døde, løp opp og satte meg til å studere plassen litt først. Vaktene gikk frem og tilbake, så den neste tok jeg mens det var få vakter rundt ham. Og da klarte jeg å stikke av, etter å ha drept ham. Løp like ned til Spade statuen og inn i garden en snartur. Samme taktikk på nr 3 og 4. De to siste var i Shunpike og de var litt for seg selv, så det gikk greit. Vel tilbake i Nero fikk man Keyen De Lutte - har dessverre ingen lvl 200 char å utrydde livvakter med først. Endret 24. september 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Gratulerer med enda flere keys, fin historie også forresten Bare å sende meg en PM om du trenger hjelp til litt utryddig, såfremt jeg er online Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Velkommen til pullingens vidunderlige verden:) Ett lite triks er å bruke en sak med DOT (Damage over time) effekt på bossen og så løpe som f... Bossen vil ha aggro på deg lengre mens addene gir opp, prøv deg frem litt og se. Det dropper en ring i temple of three winds som er fin til dette, gikk du glipp av denne så får du en ny sjanse fra level 125 i Inner sanctum. /telia Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hmm, må kikke litt på de TOTW ringene jeg har. Har lagt dem i en backpack, da jeg for tiden bruker to "add 7% XP ringer". Har en som heter: Bloodleech Ring. Der står det visst noe om DoT. Ellers rasket jeg med meg 5-6 andre ringer derfra også. Husker du hva den heter ?? De Lutte Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 2he hvis du også skal pvp. Begge lines er bra, men jeg ser når jeg spiller shade, at 1hb enfos godt satt opp er totalt uber i å holde agg. 1he er tingen for enfos i PvP. De trenger sneak attack. 1hb+1he er det meste vanlige for engame pvp-enfos. 6869373[/snapback] Hmm er du sikker på det? Både Marbreth, Humantreath,Luiza, Mamman, er da 2he, har ikke sett en eneste 1he enfo i noe pvp eller towerwar. Og perklines for 2he gir en totalt uber alpha, mens 1hb perkline gir ingenting for pvp. En 4 sec stun? Hvorfor skulle 1hb/1he være bedre? Og hvorfor bruker de *eldste* pvp enfoer 2he? Spiller på RK2, hvis du ikke kjenner navnene er du sikker på RK1 Sneak attack? Du blander vel med Advy nå Enfo med AI Axe type 240? 6929888[/snapback] Nei, jeg blander ingenting her. De beste Enfos på RK1 bruker 1he/1hb. Sneak-attack eier de fleste perks fordi det treffer uansett og capper som regel på 40%. Neophyte "Rockyou" er et godt eksempel på en 1he/1hb enfo. Sneak attack er omtrent like overlegent som AS i PvP, bare at rechargen er dobbelt så lang. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hmm, må kikke litt på de TOTW ringene jeg har. Har lagt dem i en backpack, da jeg for tiden bruker to "add 7% XP ringer". Har en som heter: Bloodleech Ring. Der står det visst noe om DoT. Ellers rasket jeg med meg 5-6 andre ringer derfra også. Husker du hva den heter ?? De Lutte 6933768[/snapback] Dot-ringen heter Ring of Weeping Flesh. Du trenger ikke å ha den på for å få effekten av den. Bare velg en fiende, og høyre-klikk på ringen i inventory og du dotter i vei. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 BTW, det er 54dmg pr 2sec eller no sånt på den ringen. Krever litt Body dev og ca 180 i bio met. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 2he hvis du også skal pvp. Begge lines er bra, men jeg ser når jeg spiller shade, at 1hb enfos godt satt opp er totalt uber i å holde agg. 1he er tingen for enfos i PvP. De trenger sneak attack. 1hb+1he er det meste vanlige for engame pvp-enfos. 6869373[/snapback] Hmm er du sikker på det? Både Marbreth, Humantreath,Luiza, Mamman, er da 2he, har ikke sett en eneste 1he enfo i noe pvp eller towerwar. Og perklines for 2he gir en totalt uber alpha, mens 1hb perkline gir ingenting for pvp. En 4 sec stun? Hvorfor skulle 1hb/1he være bedre? Og hvorfor bruker de *eldste* pvp enfoer 2he? Spiller på RK2, hvis du ikke kjenner navnene er du sikker på RK1 Sneak attack? Du blander vel med Advy nå Enfo med AI Axe type 240? 6929888[/snapback] Nei, jeg blander ingenting her. De beste Enfos på RK1 bruker 1he/1hb. Sneak-attack eier de fleste perks fordi det treffer uansett og capper som regel på 40%. Neophyte "Rockyou" er et godt eksempel på en 1he/1hb enfo. Sneak attack er omtrent like overlegent som AS i PvP, bare at rechargen er dobbelt så lang. 6934853[/snapback] Jeg skjønner hva du mener - jeg tenkte 220 pvp enfos. Men for tl 5 pvp 1he ftw. Jeg tror faktisk jeg skal ungimpe min 166 enfo, og lage en towertoon av den. Har det meste - men mangler noe mercs - kommer til å se sånn ut rundt juletider tenker jeg - kommer an på hvor mye jeg kan spille: Min pvp enfo Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 er det mulig å kjøpe et slags game card som på WoW? Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Ja de skal vist finnes, men gudene vet hvor, tror du får kjøpt dem på nettbutikken deres. Tror jeg har bestemt meg for å oppgradere til SL om en uke, men må få no overnattingsgjester ut av huset først. Må bare finneut hvordan jeg skal få betalt for det uten kredittkort. EDIT: Såndre du mener? Skjønte ikke det der helt, er det for alle exp.ene? Hvorfor er det en pris da? Endret 27. september 2006 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 I går kveld fikk man oppleve hecklerteam i Ely. En snill 219 Doc tok seg tid til å hjelpe oss. Han hentet inn 4-5 hecklere i slengen og tok så aggroen på disse, mens vi småkarene drepte dem i tur og orden. Healpettet til en 215 MP var også i beredskap. Med mine XP ringer, så fikk jeg nøyaktig 10% av levelens totale poeng for hver Heckler. Når jeg måtte ha 1 200 000 for å dinge, så fikk jeg 120 000 xp. Etterhvert steg det til 145 000 xp pr heck, men da måtte man ha 1 450 000 pr ding. Med andre ord alltid 10 hecks pr ding. Gikk fra lvl 90 til 104 på få timer. De Lutte - fikk ordnet opp mye skills der. Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 I går kveld fikk man oppleve hecklerteam i Ely. En snill 219 Doc tok seg tid til å hjelpe oss. Han hentet inn 4-5 hecklere i slengen og tok så aggroen på disse, mens vi småkarene drepte dem i tur og orden. Healpettet til en 215 MP var også i beredskap. Med mine XP ringer, så fikk jeg nøyaktig 10% av levelens totale poeng for hver Heckler. Når jeg måtte ha 1 200 000 for å dinge, så fikk jeg 120 000 xp. Etterhvert steg det til 145 000 xp pr heck, men da måtte man ha 1 450 000 pr ding. Med andre ord alltid 10 hecks pr ding. Gikk fra lvl 90 til 104 på få timer. De Lutte - fikk ordnet opp mye skills der. 6962671[/snapback] På 110-120 kommer du til å merke at du har nådd grensen på hvor mye xp du får pr heck. Den fungerer slik at folk som er altfor lave i forhold til heckleren får veldig lite xp for å drepe de, samme med de som er for høye, men ca 90-120 eller 130 så er det veldig lett å grinde på de. Å se folk over 150 i elysium er bare trist. /telia Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Med mine XP ringer, så fikk jeg nøyaktig 10% av levelens totale poeng for hver Heckler. Når jeg måtte ha 1 200 000 for å dinge, så fikk jeg 120 000 xp. Etterhvert steg det til 145 000 xp pr heck, men da måtte man ha 1 450 000 pr ding. Med andre ord alltid 10 hecks pr ding. Gikk fra lvl 90 til 104 på få timer. De Lutte - fikk ordnet opp mye skills der. 6962671[/snapback] Det er en grense på 10% av lvl XP som er satt av funcom. Eneste måten å få mer er å ha pool. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Å se folk over 150 i elysium er bare trist. ----------------------------- Det er det visst ingen fare for. Etter hva jeg har forstått på vennene mine, så bærer det rett til Adonis ved Perk ding 130 Har allerede vært en snartur innom Scheol og ordnet insignias og Pattern. De Lutte Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 2he hvis du også skal pvp. Begge lines er bra, men jeg ser når jeg spiller shade, at 1hb enfos godt satt opp er totalt uber i å holde agg. 1he er tingen for enfos i PvP. De trenger sneak attack. 1hb+1he er det meste vanlige for engame pvp-enfos. 6869373[/snapback] Jeg skjønner hva du mener - jeg tenkte 220 pvp enfos. Men for tl 5 pvp 1he ftw. Jeg tror faktisk jeg skal ungimpe min 166 enfo, og lage en towertoon av den. Har det meste - men mangler noe mercs - kommer til å se sånn ut rundt juletider tenker jeg - kommer an på hvor mye jeg kan spille: Min pvp enfo 6949738[/snapback] Mener faktisk TL7 med 1he/1hb combo. På L166 er du desverre litt over det levelet man bør være i tower-wars/TL5 pvp da du kan bli angrepet av TL7 toon med mongo-rage. Det går kanskje greit på Rimor siden TL5 ikke er like utbredt der som Atlantean. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Repetoaret blir stadig utvidet. I går kom jeg omsider i gang med Rubi-Ka missions. Fant ut at jeg burde skaffe meg noen token boards og har nå 60 boardet. Kjører missions på rundt 45%, slik at jeg bare kan rase rett igjennom dem, da mobbene er grønne. Bruker terminalen i Newland og tar oppdrag i 4 holes. Som regel er det en gruve man skal inn i, men har også vært inni 2 hus. Først gang kom jeg ikke opp i mer enn 88% sjanse for tokens og forstod ingen ting. Raste gjennom rommene flere ganger, før jeg plutselig la merke til 2 små salamandere som satt i et hjørne i ett av dem. Pokker ta, jeg hadde jo bare sett etter folk Men når de var drept, så hadde jeg 100% og kunne løpe til Elto´en. De fleste av dere er vel for unge til å huske slike, men den hvite greia som gir deg tokens kvitteringen, er helt lik en gammel Elto vaskemaskin. De Lutte Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå blir det pause i levlingen, da jeg skal kjøre to turer på kontinentet. Greit med en pause fra lokalkjøringa, men det blir lite XP av slikt Ellers må jeg takke vår Herre for at han skapte Hecklerne i Elysium. Ny økt i går gav ding dong dang og lvl 118. Mitt første AI raid gikk også av stabelen i helga. Fikk beskjed om å ta knekken på Hacker Yuri og det gikk greit, siden jeg hadde en liten healpet svevende over meg. Men da Hackeren var død, så var de fleste andre også døde, så XP´en rakk kun til 1,5 levels. Men det er vel bedre å kjøre flere raid, enn å stille dem opp i kø for killing, slik at de rekker å tappe ned hele tårnet for CRU. Til slutt kom denne berømte Generalen som man har hørt så mye om. Jeg for min del, syntes heller det så ut som det kom en diger Traverskran kjørende over jordet De Lutte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du levler kjapt DeLutte Veldig bra at du har begynt med AI raids! Det trengs etterhvert. AI levels er kjekt, samt at man får tilgang til flere bra perks og slikt. I mitt første AI raid (på level 150) gikk jeg opp omtrent 3,5 AI levels. Forresten, ding 179. Lenke til kommentar
slikkepinne Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du levler kjapt DeLutte Veldig bra at du har begynt med AI raids! Det trengs etterhvert. AI levels er kjekt, samt at man får tilgang til flere bra perks og slikt. I mitt første AI raid (på level 150) gikk jeg opp omtrent 3,5 AI levels. Forresten, ding 179. 6987363[/snapback] grats med 179 dinger 180 i morgen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå