Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Pfft, måten er helt legitim, jeg føler ikke at jeg gjør noe 'uærlig'.

Zix-farming er heller ikke tidkrevende hvis man sammenligner den med andre måter å få AXP på.

Det man gjør er at man finner Ankari-mobs inni skipet som spawner Zix-mobs under L150. Altså Zix-mobs under 150. Disse sparer man til etter Admiralen. Så starter man å drepe Zix, som bare respawner og respawner i det uendelige. Hvis man får tak i la oss si 2-3 Ankaris så kan man spre seg utover flere etasjer i skipet, (AXP deles gjennom etasjer) og da har man konstant 6 Zixer å farme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pfft, måten er helt legitim, jeg føler ikke at jeg gjør noe 'uærlig'.

Zix-farming er heller ikke tidkrevende hvis man sammenligner den med andre måter å få AXP på.

Det man gjør er at man finner Ankari-mobs inni skipet som spawner Zix-mobs under L150. Altså Zix-mobs under 150. Disse sparer man til etter Admiralen. Så starter man å drepe Zix, som bare respawner og respawner i det uendelige. Hvis man får tak i la oss si 2-3 Ankaris så kan man spre seg utover flere etasjer i skipet, (AXP deles gjennom etasjer) og da har man konstant 6 Zixer å farme.

6907567[/snapback]

Mulig, men metoden er enda kjedeligere enn vanlige AI raids, som for min del ikke sier så rent lite, og dessuten er det slum, skal du bli ai30 bør det ligge litt arbeid i det annet enn edderkopp dreping.

Denne metoden fungerer vel heller ikke for 200+ toons om jeg husker rett?

/telia

Lenke til kommentar
Da skal man få litt fres i levlingen.

Fikk tak i 2 ringer, som hver adder 7% i XP.

Har forsåvidt visst om at de finnes, man har ikke hatt "tid" til å få gjort noe med det.

De Lutte - kort innom fra jobb.

6914081[/snapback]

De er faktisk verdt en god del, gratulerer med de :)

Har en ear implant som gir 18+ i intelligence og 7 prosent mer xp. Ganske nyttig fordi atrox og hjernekapasitet henger ikke på greip.

Artillery ear symbianter er dyre og heller dårlige syntes nå jeg.

Lenke til kommentar

Hei, har en 115fixer med navn feskis på srv1, begynte å spille på de for ca 1uke siden og skaffet meg T1 og stuff nå ;)

begynte netopp på nytt etter at jeg ble hacka og mainen min ble sletta,

Hadde en 201 MA med T3 å stuff ;)

pm meg ingame om du vil teame eller noe ;) åpen for alt ;) nesten da

Lenke til kommentar

Til Tiamin.

Interessant det du skriver om Zix farming.

Men hvordan spawner Zix´ene ?

Kommer de en og en, slik at man kan kille dem i ro og mak, eller kommer de to og tre i slengen ??

Må man ha med en doctor når man driver med slikt, eller kan f.eks en MA og en MP klare det alene :hmm:

De Lutte - må snart begynne med AI raid.

Lenke til kommentar
Til Tiamin.

Kommer de en og en, slik at man kan kille dem i ro og mak, eller kommer de to og tre i slengen ??

Må man ha med en doctor når man driver med slikt, eller kan f.eks en MA og en MP klare det alene  :hmm:

6918718[/snapback]

Om du har vært på AI-raids vil du oppdage at Zix i virkeligheten er pets til Anarki mobsene, så unnga å drep disse og bare drep deres zix pets.

Lenke til kommentar
Til Tiamin.

Må man ha med en doctor når man driver med slikt, eller kan f.eks en MA og en MP klare det alene  :hmm:

6918718[/snapback]

Det spawnes som regel 2 x Zix per Ankari, er ikke noe problem dersom du har litt healing i teamet, og som regel drepes de på 2 sec.

Lenke til kommentar
Kjøpte en ql300 Combined officer til min adv, betalte 170m, klart sånnt svir, men jeg angrer ikke på at jeg har den.

6898680[/snapback]

Oi så billig det har blitt. Når jeg slutta lå QL300 DELER på 300-400 mill per. =/

6900076[/snapback]

Combined officer er ikke så dyr fordi spiritual bots ql 300 bare koster 10-15m, og arithmetic ca 100-120m for ql 240+.

Combined Merc (strong/enduring)rundt 350m/piece

Combined Commando (strong/supple) 400m+ pr piece.

Har selv Combined Scout på MP (Arithmetic/Observant), satser på nesten fullt set, tror de koster rundt 300m/piece. Men jeg kjøper ikke armor, jeg raider, farmer bots, bytter/trader og lager armor. Har fått god rutine på Basic armor quest også, så det er fort gjort å plukke opp de delene jeg trenger.

Jeg synes det er greit å jobbe litt for å få det jeg vil ha. AI armor er knallbra - og det skal være forskjell på figurene. Hadde ikke vært gøy om alt hadde vært enkelt å få tak i.

Zix farming= AI's svar på SL Hecknoobs?

Lenke til kommentar
2he hvis du også skal pvp. Begge lines er bra, men jeg ser når jeg spiller shade, at 1hb enfos godt satt opp er totalt uber i å holde agg.

1he er tingen for enfos i PvP. De trenger sneak attack. 1hb+1he er det meste vanlige for engame pvp-enfos.

6869373[/snapback]

Hmm er du sikker på det? Både Marbreth, Humantreath,Luiza, Mamman, er da 2he, har ikke sett en eneste 1he enfo i noe pvp eller towerwar.

Og perklines for 2he gir en totalt uber alpha, mens 1hb perkline gir ingenting for pvp. En 4 sec stun?

Hvorfor skulle 1hb/1he være bedre? Og hvorfor bruker de *eldste* pvp enfoer 2he?

Spiller på RK2, hvis du ikke kjenner navnene er du sikker på RK1

Sneak attack? Du blander vel med Advy nå ;) Enfo med AI Axe type 240?

Lenke til kommentar
I går var jeg så uheldig at jeg greide å slette min Adonis key (Key to the Garden of Gilthar), sendte inn en petition og diskuterte litt med en ARK, endte med at jeg fikk en helt ny en.

:love:

De gjør en god jobb, for å si det på den måte, meg selv - tulling

6918159[/snapback]

GM's er så snille :) Jeg mistet min Wonderful Marble Statue of the Goddess Buffy Summers - plasserte den ved en benk i City, mens vi vente på at team skulle komme og raid begynne. Og plutselig forvant den! Omgz borte. En kjapp petition, og Santari dukket opp omtrent likt med at aliens kom, så jeg sa.. uhmm.. det var jo bare en statue, og eh.. beklager å bry deg med en bagatell, raid nå, så bare glem det sorry... Men heh.. på magisk vis var den atter i mitt inventory :D

./lykkelig eier av 119081.gif og stor fan av GM's

Lenke til kommentar

Hallo alle AO frelste folk :)

Har en Soldier lvl 11, men lurer på hvordan jeg kan komme fort opp i lvl..

Jeg har prøvd mission, men de fleste er gørr kjedelige..

Er det noen "instancer" man kan gjøre i grupper?

BTW: er Clan member ;)

spm 2: Kan jeg sende penger mellom karakterene?

Endret av anders-j
Lenke til kommentar

Hallo Anders.

Slik jeg ser det, så er det bare en ting å gjøre her.

Du må skaffe deg Shadowlands pakken.

Da trenger du ikke bry deg om missions.

Bare begynn nederst i Nasence og levle deg videre oppover.

Tilslutt har du kommet til Pande, og da er du nok 220 :)

De Lutte

Lenke til kommentar
Hallo Anders.

Slik jeg ser det, så er det bare en ting å gjøre her.

Du må skaffe deg Shadowlands pakken.

Da trenger du ikke bry deg om missions.

Bare begynn nederst i Nasence og levle deg videre oppover. 

Tilslutt har du kommet til Pande, og da er du nok 220  :)

De Lutte

6930851[/snapback]

men da er ikke AO gratis lengre...

Hvis jeg kjøper expansion packs..

Hvor mye må jeg betale i mnd da?

Blir det dyrere i mnd for hver expansion pack eller er det fast pris?

dette er et eksempel:

Shadowland = 50kr mnd

Shadowland + Alien invasion = 50kr mnd

Shadowland + Alien invasion + Lost Eden = 50kr mnd

Shadowland + Alien Invasion + Lost Eden + The Notum Wars = 50kr mnd..

eller blir det 50kr pr expansion pack?

Shadowland + Alien Invasion + Lost Eden + The Notum Wars = 200kr mnd..

Lenke til kommentar
Neida, koster ca 100kr per måned hvis du betaler for 6 måneder. Det inkluderer alle expansion-pakkene :)

6930900[/snapback]

men da må jeg først kjøpe expansion pakkene i butikken?

eller får jeg en link fra Funcom hvor jeg kan laste ned når jeg har oppgradert accounten min?

Lenke til kommentar
Neida, koster ca 100kr per måned hvis du betaler for 6 måneder. Det inkluderer alle expansion-pakkene :)

6930900[/snapback]

men da må jeg først kjøpe expansion pakkene i butikken?

eller får jeg en link fra Funcom hvor jeg kan laste ned når jeg har oppgradert accounten min?

6930909[/snapback]

Alt sammen kan lastes ned direkte fra Funcom sine sider

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...