Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har selvsagt hørt om AI armor, men har rett og slett ikke prioritert å sette meg skikkelig inn i det der, da slike ting ligger langt frem i tid.

Er takknemlig om en eller annen kan ofre noen få linjer om denne.

Men har da lest nok til å forstå at det er rimelig heavy greier.

Skal visst koste ca 900 - 1000 mill pr del x 7 deler = bortimot et gjennomsnittelig statsbudsjett :D

Så det er ikke noe man går rundt og tenker på.

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Edit: Kom forresten på at Henning har rådet meg til å ikke gå for Tier 3.

Men det er heldigvis en stund til jeg trenger å ta den avgjørelsen.

6885128[/snapback]

Buksene er fine, kansje også backpiece, resten kan man godt hoppe over

Bruker Dchest og T3 pants på min ma, som nå er 220:)

/telia

Lenke til kommentar
Ja, jeg har selvsagt hørt om AI armor, men har rett og slett ikke prioritert å sette meg skikkelig inn i det der, da slike ting ligger langt frem i tid. 

Er takknemlig om en eller annen kan ofre noen få linjer om denne.

Alien Armor er armor som tradeskilles, dvs den lages. Hoved-ingrediensen er en Lead bot, og forskjellige typer lager forskjellige typer armor. Det er leadbot'en man betaler for, og disse dropper fra Generaler og Admiraler på AI raids. Noen typer alien armor kan også kombineres, dvs alle kan kombineres, men ikke alle med hverandre. Hvis man kombinerer AI-armor får man en kombinasjon av de to delene man kombinerer.

Eks:

Strong Armor+Enduring Armor=Combined Mercenary

Eks:

Supple+Observant=Combined Sharpshooter's

Her er en link til hvordan man lager alle typer AI-armor:

http://www.aotradeskills.streamlinenettria...eskills_007.htm

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Det skjedde vel strengt tatt også før du begynnte å spille?

6896539[/snapback]

Jeg lurer også litt på hvorfor dette er noe stort problem?

Lettere å få på våpen og kaste nanoer?, armoren er heller ikke NODROP så det er mulig å låne den bort.

I tillegg så er den en gjeninnføring av det jeg rådigga med AO, du kan tilpasse karakteren din mer som du vil, og ikke slik funcom planla.

Klart den er dyr, men det er jo "top tier" tingene i alle spill.

Kjøpte en ql300 Combined officer til min adv, betalte 170m, klart sånnt svir, men jeg angrer ikke på at jeg har den.

Lenke til kommentar
Kjøpte en ql300 Combined officer til min adv, betalte 170m, klart sånnt svir, men jeg angrer ikke på at jeg har den.

6898680[/snapback]

Oi så billig det har blitt. Når jeg slutta lå QL300 DELER på 300-400 mill per. =/

6900076[/snapback]

Artithmetric basert armor har vel aldri vært spesiellt dyrt, med mindre du slutta rett etter AI.

Supple og strong er derimot trygge investeringsobjekter.

/telia

Lenke til kommentar
koster det noe å spille AO hvis man har kjøpt spillet og ekspansion packene i butikkene?

må man betale hver måned, kvartal, år etc?

6900693[/snapback]

Ja det må du

6900738[/snapback]

hvor mye da sånn ca?

6901029[/snapback]

Med betaling pr måned er det vel ca 110kr tenker jeg.

Lenke til kommentar
koster det noe å spille AO hvis man har kjøpt spillet og ekspansion packene i butikkene?

må man betale hver måned, kvartal, år etc?

6900693[/snapback]

Ja det må du

6900738[/snapback]

hvor mye da sånn ca?

6901029[/snapback]

Med betaling pr måned er det vel ca 110kr tenker jeg.

6902371[/snapback]

må man betale med kreditt kort eller kan man sende penga?? det er vel enkelt det siden FunCom ligger i Oslo

Lenke til kommentar
Å introdusere AI armor i spillet er den største feilen som er blitt gjort i spillets historie.

6895357[/snapback]

For det første er armoren alt for bra. Å lage seg et Equipment setup er jo meningsøst da full combined alltid vil være det beste. I tillegg krever det ikke bra guild, raidforce eller at du selv er noe god i spillet, det krever bare at du feeder 150 AI raids. Du behøver ikke engang å bevege deg ut av zonen.

Det virkelig irriterer meg er at det er veldig vanskelig å få med seg folk på "dine" AI raids, spesielt doctors!. Å feede er en ubetydelig sum i forhold til det man får i loot. CRU/ICE er billig og man får mer axp på et halvtime langt apf raid enn et city raid.

Alikevell er det alltid noen som hele tiden har doctor,og resten av teamet, selv om de aldri så gjerrige på all loot og sjeldent er med på andre sine raids.

Lenke til kommentar
Å introdusere AI armor i spillet er den største feilen som er blitt gjort i spillets historie.

6895357[/snapback]

For det første er armoren alt for bra. Å lage seg et Equipment setup er jo meningsøst da full combined alltid vil være det beste. I tillegg krever det ikke bra guild, raidforce eller at du selv er noe god i spillet, det krever bare at du feeder 150 AI raids. Du behøver ikke engang å bevege deg ut av zonen.

Det virkelig irriterer meg er at det er veldig vanskelig å få med seg folk på "dine" AI raids, spesielt doctors!. Å feede er en ubetydelig sum i forhold til det man får i loot. CRU/ICE er billig og man får mer axp på et halvtime langt apf raid enn et city raid.

Alikevell er det alltid noen som hele tiden har doctor,og resten av teamet, selv om de aldri så gjerrige på all loot og sjeldent er med på andre sine raids.

6903135[/snapback]

Vel om combined alltid er best kan diskuteres, jeg bytter ikke ut mine t3 pants på min MA, modene der er bare litt for bra, heller ikke dchesten min bytter jeg ut for noen combined, om du sjekker litt rundt for forskjellige profs så vil du finne ut at Combined ikke alltid er best. Om du ikke får med docs på raidet ditt vil jeg anbefale deg å A: Lage en selv B: Invitere en enforcer:)

/telia

Lenke til kommentar
Hva Henning sier^^, og hvis AI armor er så ubeskriverlig lett å få tak i, hvorfor har ikke du, eller de fleste andre, et fullt sett?

Har dere forresten hørt om Zix-farming? Man kan ikke få mer AXP/time enn ved Zix-farming.

6905992[/snapback]

Jeg sa aldri at det var lett å få tak i, jeg skrev at det ar en teit, tidkrevende måte å skaffe det på som ikke krevde at du var god i spillet. Bortsett fra MA og doctor bruker alle minst 6 deler combined.

Hva mener egentlig folk med Zix farming? Hvordan gjør man dette?

Lenke til kommentar
Hva Henning sier^^, og hvis AI armor er så ubeskriverlig lett å få tak i, hvorfor har ikke du, eller de fleste andre, et fullt sett?

Har dere forresten hørt om Zix-farming? Man kan ikke få mer AXP/time enn ved Zix-farming.

6905992[/snapback]

Jeg sa aldri at det var lett å få tak i, jeg skrev at det ar en teit, tidkrevende måte å skaffe det på som ikke krevde at du var god i spillet. Bortsett fra MA og doctor bruker alle minst 6 deler combined.

Hva mener egentlig folk med Zix farming? Hvordan gjør man dette?

6906306[/snapback]

Det er en annen teit tidkrevende måte å farme Axp på som ikke krever at du er god i spillet.

Ikke gjør det.. farm axp på ærlig vis.

/telia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...