Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Til Henning75.

 

Har begynt å tenke litt på Armor strategien på min MA.

Det ser ut til at jeg med litt hjelp, kan få på Tier 1 rundt lvl 90.

 

Men så er jeg litt i tvil.  Tier 2 skal man etter hva jeg forstår, kunne få på når man passerer 150 - 160, men det finnes jo også en Dragonflesh armor som jeg får på allerede ved lvl 130.

 

Hvordan vurderer du Tier 2 vs Dragonflesh ?  :hmm:

 

Kan en mulig strategi være å ha Tier 1 til jeg er lvl 130, for så å gå over på DragonFlesh til jeg er rundt lvl 170, og da gå videre med Tier 2 og senere 3 ??

 

 

Og angående dette Drageflesket. Ser mange har kun Chesten til salgs. 

Vil det si at det ikke finnes fullt sett til denne, altså med støvler, bukser, hjelm, o.s.v , o.s.v.

 

 

De Lutte - med mange tanker i hodet for tiden.

6862610[/snapback]

 

Grunnen til at chest er til salgs er at den har en ekstremt bra dmg mod :)

 

http://auno.org/ao/equip.php?saveid=-6 <- oppsett basert på tara loot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aha, de andre delene heter Dragonwing, Dragonskin og Dragonmarrow.

Vet du hva Gloves og hjelm heter også ??

 

De Lutte

6862755[/snapback]

 

 

T1 er en brukbar armor til en martial artist, hold deg til den til du får på deg noe annet.

Annen fin armor er omni AF eller servants of eight armor

Blås i dragon armoren (unntatt chest) for vanskelig å få tak i og for dyr til at den skal være verdt det de 10 levlene du trenger den.

 

/telia

Lenke til kommentar

Ja, har sammenlignet litt nå.

 

Mesteparten av utstyret til Dragonarmoren er jevngodt med den minste T1 armoren (QL 100), så det har det ingen hensikt å kjøpe.

 

Men den Chesten er et stort unntak. Her må man opp i T2, QL 220 før man har like mye AC, og da er ikke damagebuffen tatt hensyn til heller.

 

Så den er det bare å få fatt i, slik at den kan kombineres med T1, når jeg når lvl 130.

 

 

De Lutte - vanlig T1 chest får duge til dess.

Lenke til kommentar
Du vet du kan bruke innstillingene på mission terminalen for å justere hva slags mobs du får?:)

Har unngått missions siden jeg farmet 2500 boardet og klokka er 6 om morgenen så jeg husker ikke eksakt, men good-evil eller noe sånnt tror jeg det er

 

/telia

 

 

Ja, jeg vet at en kan velge (mer eller mindre) hva slags type missions en får. Jeg var dog rimelig sikker på at jeg hadde gjort det riktig med settings i CS, men med et urovekkende antall missions med stort sett bare mech dogs, er det på tide å sjekke igjen.

 

Den settingen du tenker på, er sikkert "Good / Bad". Jeg hadde den 100% (Bad), og nå som jeg ikke kan finne noe info om CS mission settings noen steder, kan jeg bare gjette at det var det som gjorde utslaget, så jeg skal prøve "Good" istedet. Utover det mener jeg at innstillingene under det var Order, Open/Hidden 50%, Phys/Myst 50%, Head On/Stealth 50% og selvfølgelig Money :)

 

Edit

Så snart jeg hadde postet dette, kom jeg på å forandre søkeord til "clicksaver mission settings"... Og utrolig nok fant jeg informasjonen jeg trengte om CS mission settings.. her, på AO forumet.

 

Ser ingen grunn til å slutte med missions selv om en har expansions og har passert 200. Min main som var (er) 204 fortsatte med en drøss missions, blitzet mange fete ting så som f.eks. QL 250 nanoer og slikt, eller som oppdrag.

 

Aachel - Jeg har ikke engang vurdert å starte en froob Doc :) De har virkelig bruk for perks og alt annet ekspansjonene kan gi, og de er mye mer avhengige av et team (inntil høyere levels hvor de kan begynne å bruke våpen), så det er aldri noe jeg kommer til å gjøre. Jeg har derimot en Doc på en av kontoene med expansions. Slitsomt yrke.. men moro! Og jeg tror at en Doc møter fler idioter enn noen andre profs i AO, forøvrig. Random pickup teams med ninjas og en tank som er redd for å dø FTW!

 

Takk for info om shop scriptene, setter pris på det :w00t: Det er klart jeg savner engien, fixere og de andre på ekspansjonskontoene (vel, jeg savner IKKE SK grinden), så tiden vil vise når jeg eventuelt åpner de igjen.

 

Edit #2

Fant forresten >> dette << da jeg søkte etter AO scripts. Over 300 har signet.. hei og hå!

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Sundiver skrev: "Jeg har fornyet forståelse for froobs.. det er ufattelig sløvt å levle en froob"

 

Vil da si litt om meg selv (nå ex-froob). Spilte en Engineer på RK2, fikk han opp til level 102. Laget så en Soldier på RK1, Levlet han opp til ca 140.. Da var det nok av Cyborgs og missions.. (hadde da drevet med det fra level 70 (omtrent). Det ER ganske mange levler, måtte ha en god porsjon tålmodighet da ja.. Gjorde jo det samme om og om og om igjen.

 

Kjøpte SL\AI for ca en måned siden og Soldieren min er nå på level 170. Snakker om kjapp leveling, og da syntes jeg ikke at jeg har brukt så mye tid på det. Fått helt nytt armor sett (Ja fortsatt tier 1 :hrm: ). Nytt våpen (SPB), fullt symbiant set - unntatt Left Wrist og Eye - eye er forøvrig dyrt, 14 mill for en passende en..)

 

Var heller ikke bare bare å komme til Shadowlands, hadde 14 perks å bruke opp, samt flere AI levels å oppnå (AI 8 nå).

 

Så jeg har enda ikke angret et sekund på at jeg ble ex-froob :thumbup:

Lenke til kommentar
Blås i dragon armoren (unntatt chest)

 

/telia

..og pants, 25 til dodge/evade/duck er finfint og det skal litt til for å finne bedre alternativer på det lvlet. (Uten at jeg har studert MA-tier).

Buksen kan likevel være temmelig dyr for en kar som lvler sin første toon, 15m må man ofte ut med, men hvis du jobber med tier armor så koster jo det vel så mye.

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendig med så mye nanoskills for en meta, så lenge man har nok til pets holder det jo? (lande ns kanskje men det er ikke så suuper vitkig)

min første meta hadde da skills til å selfe alle nanos opp til Cacodemon i lvl 88, han hadde nok ip til pistoler også. Man mister ikke akkurat IP oppover lvlene.

6854070[/snapback]

 

Cacodemon på lvl 88 selv-buffet? Det har jeg svært vanskelig for å tro :p

Har du link til daværende oppsett/skills?

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendig med så mye nanoskills for en meta, så lenge man har nok til pets holder det jo? (lande ns kanskje men det er ikke så suuper vitkig)

min første meta hadde da skills til å selfe alle nanos opp til Cacodemon i lvl 88, han hadde nok ip til pistoler også. Man mister ikke akkurat IP oppover lvlene.

6854070[/snapback]

 

Cacodemon på lvl 88 selv-buffet? Det har jeg svært vanskelig for å tro :p

Har du link til daværende oppsett/skills?

6878065[/snapback]

 

"Opp til Cacodemon"

Jeg forstår ikke det som til og med Cacodemon :)

Lenke til kommentar

I dag ble det ELY garden key for alle 3 charene.

Å si at det gikk smertefritt for seg, ville nok være å overdrive.

 

Begynte friskt med mainen, kom meg til Nero og fikk brevet som skulle sjekkes av flere. Fant omsider de første 6 og så var det kun han i Grimwood Glade igjen. Men her glemte jeg i min iver å få igjen brevet. Så da jeg var tilbake i Nero hos Prophet Nar Shere og skulle starte del 2, så gikk det heller dårlig. Raste tilbake til Grimwood å se om jeg kunne få tilbake brevet av Ardent Pi Shere, men neida.

Så da måtte jeg ta hele dritten om igjen. Brukte over 3 timer på den første :cry:

 

Men på Enf´en og Adventureren så gikk det bedre, da jeg visste hvor alle sto. Tror jeg brukte under en time på den siste. Kommer nok til å ta Sanctuary keyen også. Da skal jeg avlive de 7 siste vaktene jeg fant i villagene og det bør gå greit, når jeg bare har kommet litt høyere opp i lvl, slik at en del av de andre er blitt "grå"

Er en fordel at minst mulig blander seg inn :)

 

Men nå blir det litt levling på Shiver Spiders i Stormshelter. Får over 20 K på dem. Skjønt det er vanskelig å få et team der, noe jeg synes er rart. De spiderne spretter jo opp av jorda hele tiden, så det er jo bare å hogge dem ned for fote. Men av en eller annen grunn, så er jeg omtrent alene.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på det der.

Den holder følge med det meste, opp til og med Tier 2, QL 220.

De to er vel nesten jevngode, når man sammenligner tallene.

 

Men når man er over på Tier 3, samt tilsvarende armor, så har vel tiden løpt fra Dragon Chesten ?

 

 

De Lutte - kikket litt på AO items databasen.

 

 

 

 

Edit: Kom forresten på at Henning har rådet meg til å ikke gå for Tier 3.

Men det er heldigvis en stund til jeg trenger å ta den avgjørelsen.

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...