slikkepinne Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hehe, takker for svar. Nå har det seg slik at jeg spiller på RK2, så det at vi treffes tror jeg ikke skjer. Jeg har ikke brukt noe IP på melee eller ranged, kunn - Bases abilities --- body dev --- nano pool - Nano skills --- alt utenom first aid - Trade & Repair --- computer literacy --- pharma tech --- nano programming - Speed --- NanoC. init Ellers er det alt. Kan jo bruke noen reset point om jeg får for lite. Trenger jeg å maksimere alt på nano skills fremover? eller er det bare TS pg MC jeg stort sett trenger? 6852678[/snapback] Nei ikke bare ts og mc du trenger. les min post om igjen lite spørsmål hva bruker du pharma tecdh til? lager blodplasma? Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hehe, takker for svar. Nå har det seg slik at jeg spiller på RK2, så det at vi treffes tror jeg ikke skjer. Jeg har ikke brukt noe IP på melee eller ranged, kunn - Bases abilities --- body dev --- nano pool - Nano skills --- alt utenom first aid - Trade & Repair --- computer literacy --- pharma tech --- nano programming - Speed --- NanoC. init Ellers er det alt. Kan jo bruke noen reset point om jeg får for lite. Trenger jeg å maksimere alt på nano skills fremover? eller er det bare TS pg MC jeg stort sett trenger? 6852678[/snapback] Nei ikke bare ts og mc du trenger. les min post om igjen lite spørsmål hva bruker du pharma tecdh til? lager blodplasma? 6852888[/snapback] En god del venner av meg som kjører Mp har valgt å kjøre den nye healing staven fra inferno quest og http://auno.org/ao/db.php?id=154929 Som du ser gir skjoldet en meget pen defense modifier og er svært god å ha når man soloer i inferno. De savner svært lite i form av våpen og damage, Zhok gjør visst vei i vellinga, samme med the rhiwen når du får deg den. På den annen side, ikke nødvendigvis dumt med andre våpen heller, bare ett tips. /telia Lenke til kommentar
notalive Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg beklager, var litt trøtt da jeg leste posten din. Dersom jeg bruker IP nok til å øke 1HB til 800 - Vil jeg da fortsatt ha nok IP til nanoskills senere? Og ellers nok til de andre tingene jeg trenger? Jeg vil tro at defense ville vært kjekt, takler ikke mye før man dør som nanomage. Hvordan vet jeg at jeg får nok? Litt ekkel situasjon spør du meg, Bare jeg får Rhiwen er jeg fornøyd. Jeg lager blodplasma, ja. Hvordan lønner det seg i forhold til å hjelpe med tier1-armor? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det er ikke nødvendig med så mye nanoskills for en meta, så lenge man har nok til pets holder det jo? (lande ns kanskje men det er ikke så suuper vitkig) min første meta hadde da skills til å selfe alle nanos opp til Cacodemon i lvl 88, han hadde nok ip til pistoler også. Man mister ikke akkurat IP oppover lvlene. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Det stemmer som du sier at du ikke mister IP, men om du bruker IP i pharmatech har du liksom ikke tilgang til de IP'ene til nano-skills. NS/NSD = Nano Shutdown, sant? Jeg har ikke tatt den i bruk enda. Når det gjelder nanoene til MP-en krever de høyeste dette: Matmet: 2051 Biomet: 1466 Psymod: 1750 Matcrea: 2045 Spacetime: 2040 Sensimp: 1711 Er dette mulig å få uten super duper hyper heavy duty twiking? Jeg vil tro at jeg slipper å oppgradere sensimp mer enn 1711? Med mindre det er noe annet jeg ikke vet om jeg trenger, dette gjelder vel det psymod også? Trenger ikke oppgradere mer enn 1750? eller biomet mer enn 1466. Ettersom jeg vet dette kan jeg jo sette meg dette som mål, og heller prøve å få på et våpen eller to når jeg har nådd dette. En annen ting, ser at nå debuffen Temper Wrath, som jeg bruker kan erstattes med Distortion of Will. Det vil jo bli en merkbar forskjell, men noen som kan forklare meg hva "taunt" er? EDIT: Hehe, tro meg, debuffs og pet damage buff/init buff kan man IKKE leve uten. Endret 13. september 2006 av notalive Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det der er jo for lvl 220 nanos.. I lvl 220 vil du ha fått 500 nanoskills for dings og du vil ha høy ql symbiants, armor, perks etc. ikke bry deg om de på lvl 150. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Ikke mye jeg vet om dette, men Taunt har jeg lest en del om, ettersom det er viktig for Enforceren min. Etter hva jeg forstår, så er taunt en måleenhet for aggro. Aggro er på sin side en måleenhet på hvem monsteret prioriterer å angripe. Den som holder Aggro´en (gjør mest damage) vil da bli den som får mest aggro og dermed monsteret etter seg. Som regel er dette Shader, Soldiere, MAer, samt noen andre. Enforceren gjør ikke mest skade og får dermed problemer med å bli angrepet av monsteret. Årsaken til at det er ønskelig med et angrep på Enforceren er jo at han har suverent mest helse og dermed tåler mer. Til å hjelpe seg med dette, så bruker Enforceren Taunt nanoer. Disse gjør ikke så mye damage i seg selv, men virkninger er at monsteret klikker totalt og konsentrerer seg utelukkende om enforceren til en viss grad. Den Taunt nanoen (også kalt Mongo) som jeg har brukt til nå, gir 2500 i Taunt. Dette var mer en nok til å holde aggroen på Nasense Hecks. Samme hvor mye Soldieren fyrte løs med full auto, så var det meg Heckleren sto og slo på MEN, alt har sin begrensing. Kommer det en toon med høyere level, så kan du få problemer med å holde aggroen og må derfor til med sterkere taunt. Den neste som jeg akter å ta i bruk, gir 5000 i taunt. Har sett at også andre professions kan bruke taunt nanoer, men de er litt svakere en tauntnanoene til Enforcern. De Lutte Endret 13. september 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
slikkepinne Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg beklager, var litt trøtt da jeg leste posten din. Dersom jeg bruker IP nok til å øke 1HB til 800 - Vil jeg da fortsatt ha nok IP til nanoskills senere? Og ellers nok til de andre tingene jeg trenger? Jeg vil tro at defense ville vært kjekt, takler ikke mye før man dør som nanomage. Hvordan vet jeg at jeg får nok? Litt ekkel situasjon spør du meg, Bare jeg får Rhiwen er jeg fornøyd. Jeg lager blodplasma, ja. Hvordan lønner det seg i forhold til å hjelpe med tier1-armor? 6853660[/snapback] Tror ikke du vil få for store problemer med nanoskills. men gode symbiants er nødvendig og perker som gir ekstra i nano skills. Du trenger nok ikke bekymre deg for mye. Min mp er som sagt 215 og har snart nok skills i å få på rhiwen. Det viktige er å kjenne sin professions sterke sider og svakheter. Jeg er også nanomage men husker ikke sist jeg daua med den. Får du for mye dmg kan du jo alltids løpe i ring til du får perka opp hp igjen. det hjelper. Lykke til Lenke til kommentar
slikkepinne Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det er ikke nødvendig med så mye nanoskills for en meta, så lenge man har nok til pets holder det jo? (lande ns kanskje men det er ikke så suuper vitkig)min første meta hadde da skills til å selfe alle nanos opp til Cacodemon i lvl 88, han hadde nok ip til pistoler også. Man mister ikke akkurat IP oppover lvlene. 6854070[/snapback] Om du ikke synes å lande nsd er viktig hehe da har du ikke vært med på mange high lvl raids med mobber som nuker. nsd er superviktig uten denne er du under mange raid ikke så nyttig å ha med Den viktigste grunnen til å ha med mp f.eks. under cama raid i penumbra er hans nsd, uten denne kan han like så godt stå i garden Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 DeLutte: Klarer deg fint med Mongo line, andre taunts er ikke så vikting på lav level. Hvilken våpenklasse er Enfo'n din? 2HE/2HB - Rage line, høyere init. dual - 1he/1hb - Challanger, mer skade pr. hit Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Enforceren er for tiden i 2HE, der han bruker Frost Scythe of the Legionnaire. Vraket Stygian, da den har en lav minimumsdamage. Frosten gir det samme i damage på hvert eneste slag. Tror Stygian er noe lignende Ford Sierra. Alle kjøpte den og den var Norges mest solgte bil, men noen god kjøredoning i den prisklassen var den så absolutt ikke. Men ellers ser jo Stygian godt ut, noe som visstnok betyr mye for mange Selv gir jeg blaffen i det. Har sprunget rundt som et fugleskremsel, men da med en meget god armor. De Lutte Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) DeLutte: Klarer deg fint med Mongo line, andre taunts er ikke så vikting på lav level.Hvilken våpenklasse er Enfo'n din? 2HE/2HB - Rage line, høyere init. dual - 1he/1hb - Challanger, mer skade pr. hit 6859823[/snapback] 1hb enfos gjør mindre skade, men holder aggro bedre. +1hb perkline gir også enfo en AOE stun som er nyttig. 2he hvis du også skal pvp. Begge lines er bra, men jeg ser når jeg spiller shade, at 1hb enfos godt satt opp er totalt uber i å holde agg. Rage/challenger kan brukes av begge lines. Du vil bruke rage mye pga runspeed også. I SL gir rage en stygg DoT, men prøv: Rage>Cocoon>Mongo - hvis du må fort fra ett sted til neste =) Endret 14. september 2006 av Aachel Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er ikke nødvendig med så mye nanoskills for en meta, så lenge man har nok til pets holder det jo? (lande ns kanskje men det er ikke så suuper vitkig)min første meta hadde da skills til å selfe alle nanos opp til Cacodemon i lvl 88, han hadde nok ip til pistoler også. Man mister ikke akkurat IP oppover lvlene. 6854070[/snapback] Om du ikke synes å lande nsd er viktig hehe da har du ikke vært med på mange high lvl raids med mobber som nuker. nsd er superviktig uten denne er du under mange raid ikke så nyttig å ha med Den viktigste grunnen til å ha med mp f.eks. under cama raid i penumbra er hans nsd, uten denne kan han like så godt stå i garden 6859593[/snapback] Tror ikke Heatsink har noe MP erfaring hehe. MP skal Maxe alle nanoskills. NSD er en av våre viktigste nanoer i team, Hvorfor tror du tankteam i panderaids (også airaids) alltid har MP i team? pga nano-team perk, og for å binde team på platform før The Beast. (så min mp får alldri sett the Beast) Var med et team som tok Pocket Boss Projection of Galahad ved incarnator i Inferno i går: NSD stoppet alle nukes utenom den første. Landet 95%. Faktisk lettere å lande NSD der enn på Hezak i IS. Mange Pb's blir utrolig mye enklere med NSD. Jeg ville også maxe First Aid hvis du har IP for det. Det er ikke alltid Healpet healer nok - og det kan være du trenger å sette Healpet på Attack pet. Nå er RK- MP pets instant cast - med det er kipt når Zhok dør og du har 30 sec recast. Iså tilfelle pleier jeg å Roote mob og løpe et sted for å recaste demon. ANgående den nye healstaffen så er den noe jeg ALDRI kommer til å bruke. Totalt ubrukelig! Den er 2hb - jeg kan lett få den på.. men jeg mister all damage foruten pet, og jeg kan ikke få min hammer på igjen uten Wrangle. Så hp stims ftw. Jeg synes det er trist når MP'er lvl 200+ fremdeles bare bruker Pet som damage. Men samtidig - en av de tiungene som er så gøy med MP, (og som gjør at bi burde ha flere RP points enn alle andre) er de mange mulighetene. Alle weaponskills er mørke blå, og hva du velger er opp til deg. For the record: Pistol MP's er sagt å gjøre mest skade, og det stemmer nok. Pistol er den mest buffable weaponskill ingame. Melee energy er det ingen buffs for - så den våpenlinjen har jeg for øyeblikket hehe: Mitt set up ser sånn ut: Saldomel Perks vil i allefall bli sånn når jeg er ferdig å reperke - om et par uker Jeg trenger 10 ailevels til så jeg kan maxe ai perkline for weapon også for bedre attack rating. Ellers så jobber jeg med å få på et Sword of dusk til, og en Nanocontroller (ql 227 er det jeg får til med mine tradeskills+buffs og låne ett sett ql 300 aiarmor) Som du ser trenger jeg å buffe opp nanoskills siden jeg har fjernet headsym. Jeg kan kaste alle mine nano's likevel - men putter den nok tilbake hvis jeg skal teame i IS, siden Hezak har så høy nanoresist. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 En annen ting, ser at nå debuffen Temper Wrath, som jeg bruker kan erstattes med Distortion of Will. Det vil jo bli en merkbar forskjell, men noen som kan forklare meg hva "taunt" er? EDIT: Hehe, tro meg, debuffs og pet damage buff/init buff kan man IKKE leve uten. 6855131[/snapback] Taunt er det mob *tror* du skader den for når du kaster nano. Will/Resolve line har høy taunt, og det betyr at du kan få agro on du bruker den. Med en enforcer i team er ikke dette problem, og om du soloer vil du antagelig ha agg uansett så da er det like greit å nerfe mob litt Jeg bruker ikke disse debuffs så ofte. De tar for lang tid å kaste, og varer for kort. Bruker dem kun når jeg soloer i inf, og evt på boss in pen/inf mishes hvis vi gjør dem uten doc. Dvs i situasjoner der man gjør hva som helse for å overleve ^^ Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kan noen tipse meg om en site med informasjon om hvordan en lager de avanserte shopbot-scriptene med en link som åpner et vindue som har dB linkene samt litt kul grafikk? Jeg har lett her og der, men finner ikke noe om det, og jeg så en ny brukers frustrasjon i OCC her om dagen da han heller ikke fant informasjonen noen steder, men måtte få hjelp fra andre som bruker det jevnlig. Jeg har fornyet forståelse for froobs.. det er ufattelig sløvt å levle en froob. Det kan gå raskt om en setter alle kluter inn, men uten perks er det ikke fullt så moro. Fikk tak i en Reanimators cloak for MPen min, og det hjalp litt, men det går likevel tregt. Så snart han kan kaste Mochams, blir det full stopp på levlingen der (har en paid acc. MP og, vil heller bruke tid på den når jeg gjenåpner paid accs). Hva har jeg så funnet ut om det å være froob, som er positivt? Hmm.. la meg tenke litt.. 1. Det er gratis! 2. Det er som å spille det gode, gamle Anarchy Online før disse dillete fancy pansy ekspansjonene som fikk alle til å klikke over hvor uber en kan / må være til enhver tid. 3. Det er gratis! 4. Nå som serverne går ned i tide og utide, kan vi tenke på at.. Det er gratis! 5. AO Classic har fremdeles haugevis av content! Missions, items, o.s.v. 6. En kan sosialisere like greit med AO Classic. Jeg har møtt mange kule folk og hatt mye moro med dem (stort sett på deres bekostning.. J/K!). Ulemper: 1. Ingen perks.. himla stor forskjell i seg selv. 2. Ingen AEXP. 3. Ingen kule alien weapons, armor og annet (Viral Compiler kan brukes av froobs, dog, men ikke si at jeg sa det.. er visst en bug, som FC vil fikse om noen år..). 5. En kan ikke bruke Comp nanoes uten SL! 6. Pet professions får ikke de uberkule petene fra SL. Jeg må innrømme at så langt synes jeg AO Classic fungerer bra som bare pokker. Nå skal jeg gå tilbake til å levle min gimp trader litt mer. Han som bare får missions med mech dogs... hjelper sikkert at jeg begynnerå bli litt animert,, for jeg blir ikke like sur når min char dauer da. Har dessuten selskap i god musikk . . Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kan noen tipse meg om en site med informasjon om hvordan en lager de avanserte shopbot-scriptene med en link som åpner et vindue som har dB linkene samt litt kul grafikk? Jeg har lett her og der, men finner ikke noe om det, og jeg så en ny brukers frustrasjon i OCC her om dagen da han heller ikke fant informasjonen noen steder, men måtte få hjelp fra andre som bruker det jevnlig. Jeg har fornyet forståelse for froobs.. det er ufattelig sløvt å levle en froob. Det kan gå raskt om en setter alle kluter inn, men uten perks er det ikke fullt så moro. Fikk tak i en Reanimators cloak for MPen min, og det hjalp litt, men det går likevel tregt. Så snart han kan kaste Mochams, blir det full stopp på levlingen der (har en paid acc. MP og, vil heller bruke tid på den når jeg gjenåpner paid accs). Hva har jeg så funnet ut om det å være froob, som er positivt? Hmm.. la meg tenke litt.. 1. Det er gratis! 2. Det er som å spille det gode, gamle Anarchy Online før disse dillete fancy pansy ekspansjonene som fikk alle til å klikke over hvor uber en kan / må være til enhver tid. 3. Det er gratis! 4. Nå som serverne går ned i tide og utide, kan vi tenke på at.. Det er gratis! 5. AO Classic har fremdeles haugevis av content! Missions, items, o.s.v. 6. En kan sosialisere like greit med AO Classic. Jeg har møtt mange kule folk og hatt mye moro med dem (stort sett på deres bekostning.. J/K!). Ulemper: 1. Ingen perks.. himla stor forskjell i seg selv. 2. Ingen AEXP. 3. Ingen kule alien weapons, armor og annet (Viral Compiler kan brukes av froobs, dog, men ikke si at jeg sa det.. er visst en bug, som FC vil fikse om noen år..). 5. En kan ikke bruke Comp nanoes uten SL! 6. Pet professions får ikke de uberkule petene fra SL. Jeg må innrømme at så langt synes jeg AO Classic fungerer bra som bare pokker. Nå skal jeg gå tilbake til å levle min gimp trader litt mer. Han som bare får missions med mech dogs... hjelper sikkert at jeg begynnerå bli litt animert,, for jeg blir ikke like sur når min char dauer da. Har dessuten selskap i god musikk . . 6860058[/snapback] Du vet du kan bruke innstillingene på mission terminalen for å justere hva slags mobs du får? Har unngått missions siden jeg farmet 2500 boardet og klokka er 6 om morgenen så jeg husker ikke eksakt, men good-evil eller noe sånnt tror jeg det er /telia Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kan noen tipse meg om en site med informasjon om hvordan en lager de avanserte shopbot-scriptene med en link som åpner et vindue som har dB linkene samt litt kul grafikk? Jeg har lett her og der, men finner ikke noe om det, og jeg så en ny brukers frustrasjon i OCC her om dagen da han heller ikke fant informasjonen noen steder, men måtte få hjelp fra andre som bruker det jevnlig. Jeg har fornyet forståelse for froobs.. det er ufattelig sløvt å levle en froob. Det kan gå raskt om en setter alle kluter inn, men uten perks er det ikke fullt så moro. Fikk tak i en Reanimators cloak for MPen min, og det hjalp litt, men det går likevel tregt. Så snart han kan kaste Mochams, blir det full stopp på levlingen der (har en paid acc. MP og, vil heller bruke tid på den når jeg gjenåpner paid accs). Hva har jeg så funnet ut om det å være froob, som er positivt? Hmm.. la meg tenke litt.. 1. Det er gratis! 2. Det er som å spille det gode, gamle Anarchy Online før disse dillete fancy pansy ekspansjonene som fikk alle til å klikke over hvor uber en kan / må være til enhver tid. 3. Det er gratis! 4. Nå som serverne går ned i tide og utide, kan vi tenke på at.. Det er gratis! 5. AO Classic har fremdeles haugevis av content! Missions, items, o.s.v. 6. En kan sosialisere like greit med AO Classic. Jeg har møtt mange kule folk og hatt mye moro med dem (stort sett på deres bekostning.. J/K!). Ulemper: 1. Ingen perks.. himla stor forskjell i seg selv. 2. Ingen AEXP. 3. Ingen kule alien weapons, armor og annet (Viral Compiler kan brukes av froobs, dog, men ikke si at jeg sa det.. er visst en bug, som FC vil fikse om noen år..). 5. En kan ikke bruke Comp nanoes uten SL! 6. Pet professions får ikke de uberkule petene fra SL. Jeg må innrømme at så langt synes jeg AO Classic fungerer bra som bare pokker. Nå skal jeg gå tilbake til å levle min gimp trader litt mer. Han som bare får missions med mech dogs... hjelper sikkert at jeg begynnerå bli litt animert,, for jeg blir ikke like sur når min char dauer da. Har dessuten selskap i god musikk . . 6860058[/snapback] LoL Sundiver - morsomt ^^ Jeg har av og til blitt med froob teams på rk mish med min enfo, synes det kan være underholdende. Noe scary hvis doc er froob også, men cocoon/troll er bra perks =) Shop bot.. Har aldri prøvd det selv - men her er en ide: Lag en html fil med det du skal selge, or lagre den i din prefskatalog commando fra chat:/showfile Prefs/BrukerNAvn/Char1234567/Shop.html vil vise denne filen for deg. Så da gjenstår det bare å lage en link til denne filen son du kan poste i shopchannel eller hvor du vil vise den. <A HREF='chatcmd:///showfile Prefs/BrukerNAvn/Char1234567/Shop.html '>Items 4 sale</A> kan sikker sette dette i script/macro for å gjøre det enklere. Aner ikke om det virker da.. men noe i den retningen :S Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Aachel skrev: Rage/challenger kan brukes av begge lines. Du vil bruke rage mye pga runspeed også. I SL gir rage en stygg DoT, men prøv: Rage>Cocoon>Mongo - hvis du må fort fra ett sted til neste =) ---------------------------------------------------------------- Det der var ikke dumt. Rage hadde jeg omtrent gitt opp, pga den stygge DoT´en. Trodde ikke mine egne øyne første gang jeg brukte den. Tenk angripe meg selv Men Cocoon må være løsningen på det, ja. De Lutte Lenke til kommentar
notalive Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Da skjønner jeg hvordan det fungerer. Har selv en level 115 atrox enfo på rk2 Og til dere som kan noe med script, er det ikke mulig å få en ryddig kode? har prøvd å lage et script med buffene jeg tilbyr i borealis av og til men blir et sabla rot Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Til Henning75. Har begynt å tenke litt på Armor strategien på min MA. Det ser ut til at jeg med litt hjelp, kan få på Tier 1 rundt lvl 90. Men så er jeg litt i tvil. Tier 2 skal man etter hva jeg forstår, kunne få på når man passerer 150 - 160, men det finnes jo også en Dragonflesh armor som jeg får på allerede ved lvl 130. Hvordan vurderer du Tier 2 vs Dragonflesh ? Kan en mulig strategi være å ha Tier 1 til jeg er lvl 130, for så å gå over på DragonFlesh til jeg er rundt lvl 170, og da gå videre med Tier 2 og senere 3 ?? Og angående dette Drageflesket. Ser mange har kun Chesten til salgs. Vil det si at det ikke finnes fullt sett til denne, altså med støvler, bukser, hjelm, o.s.v , o.s.v. De Lutte - med mange tanker i hodet for tiden. Endret 14. september 2006 av DeLutte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå