Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vent meg til det nye skillvinduet nå, og det er ikke noe problem å bruke det lengre.

 

Bra at den musestyringen av kamera ble optional, selv om jeg aldri bruker det.

 

Karakteren jeg spilte da server ble tatt ned for patching, er fremdeles usynlig for meg selv (men ikke andre). Nå synes jeg at jeg har gitt FC tid nok til å gjøre noe med det (jeg vet andre også er berørt av det), og ingen av fiksene etter patchen har gjort noe med det, så det blir en petition.

 

Utover det siste, har jeg ingen problemer med patchen :)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Quests i Inferno var det i hvertfall ikke veldig bra. Kunne ta de solo frem til siste del. De ga SK litt penger og noen brukbare items, akkurat passe utfordrene.

Eneste jeg ikke liker er at de har amped spawns noen av mobsene jeg brukte veldig lang tid på når jeg er ferdig med questsene. Burde nesten heller ha gått andre veien siden hovedbølgen med folk er "ferdige" med det nå.

Lenke til kommentar

 

Vedr "twinks"

Twinks er grunnen til at jeg ikke deltar i lowbie pvp, det er EN value som skal twinkes og det er computer literacy, har du nok comp.litr. så er din lykke gjort.

Det gir oss 2 professions med mulighet til å twinke dette høyest: Agent, og Trader...  Hurra..... Funcom burde gjort trader comp.litr buffene level locked og heller gitt tradere litt luv i høyere levels, fordi det eneste som er verdt å spille i pvp fra level 1 til 50 er nå agent og trader..

 

Da overlever jeg heller lag i en tl7 towerfight og slipper å se armeene av tradere banke løs på hverandre /rant off

 

 

Du tar litt feil der - Comp lit er bra siden du trenger NCU for outside buffs - rffe, h'n Q, cm, etc.. den biten er jo lik for alle toons.

 

Det er ingen hemmelighet at traders gjør det bra i pvp (lowbie) Men prøv en trader mot en MA med NR trained og AS bow/rifle :)

 

Vær kreativ :)

 

Jeg kjenner en lvl 40 enfo som pwner alt i sin lvl range. Ellers var det en fixer som van pvp turneringen i vår org sist gang.. Agents er bra i pvp på høyere lvls, men har ikke sett noen særlig bra på lave.

 

Jeg bruker min lvl 60 doc yil towerforsvar og den er morsom i pvp. Men jeg må ha fixer ncubuff, RFFE; Hack'n Quack, OS og en CM og før jeg legger i vei. NCU blir ganske full. Dc har jo også egne buffs. Dropper som regen Behe i pvp pga 40% cap på hits i pvp. Lavere hp - mindre hits på meg, og HOT healer mer.

 

En pvp toon er så god som den som lager den, og flere profs kan funke. Jeg pvper ikke mye, fordi min shade er satt opp for pvm. Skulle jeg brukt den til pvp måte jeg hatt nanoresist fullt perket, og da ville jeg ikke kunnet soloe merlin dragons etc.. Drar til Tara av og til for moro skyld. Og for poeng :p

Lenke til kommentar

 

Vedr "twinks"

Twinks er grunnen til at jeg ikke deltar i lowbie pvp, det er EN value som skal twinkes og det er computer literacy, har du nok comp.litr. så er din lykke gjort.

Det gir oss 2 professions med mulighet til å twinke dette høyest: Agent, og Trader...  Hurra..... Funcom burde gjort trader comp.litr buffene level locked og heller gitt tradere litt luv i høyere levels, fordi det eneste som er verdt å spille i pvp fra level 1 til 50 er nå agent og trader..

 

Da overlever jeg heller lag i en tl7 towerfight og slipper å se armeene av tradere banke løs på hverandre /rant off

 

 

Du tar litt feil der - Comp lit er bra siden du trenger NCU for outside buffs - rffe, h'n Q, cm, etc.. den biten er jo lik for alle toons.

 

Det er ingen hemmelighet at traders gjør det bra i pvp (lowbie) Men prøv en trader mot en MA med NR trained og AS bow/rifle :)

 

Vær kreativ :)

 

Jeg kjenner en lvl 40 enfo som pwner alt i sin lvl range. Ellers var det en fixer som van pvp turneringen i vår org sist gang.. Agents er bra i pvp på høyere lvls, men har ikke sett noen særlig bra på lave.

 

Jeg bruker min lvl 60 doc yil towerforsvar og den er morsom i pvp. Men jeg må ha fixer ncubuff, RFFE; Hack'n Quack, OS og en CM og før jeg legger i vei. NCU blir ganske full. Dc har jo også egne buffs. Dropper som regen Behe i pvp pga 40% cap på hits i pvp. Lavere hp - mindre hits på meg, og HOT healer mer.

 

En pvp toon er så god som den som lager den, og flere profs kan funke. Jeg pvper ikke mye, fordi min shade er satt opp for pvm. Skulle jeg brukt den til pvp måte jeg hatt nanoresist fullt perket, og da ville jeg ikke kunnet soloe merlin dragons etc.. Drar til Tara av og til for moro skyld. Og for poeng :p

6840990[/snapback]

 

Jo høyere level du kommer i så har du rett, men jeg har sett lvl 15 traders med alt som er av outside buffs som er fullstendig udødelige selv med 4,5 clams som skyter på de samtidig. Det eneste som er twinka på de er complitr. Samme med agenter. På level 60 begynner feltet å jevne seg ut, om jeg ikke husker feil kan du vel først perke notum repulsor på level 40-50? og før det så er du prisgitt drains til traders og Fp trader agenter.

Btw har ikke clan på rk2 noe annet enn froobs om dagen, ble angrepet i går og sendte min lvl 167 pvm Nt med lvl 110 carb og 150 imps på de, 2 roots og 3 nukes senere lå de begge døde:), ingen antydning til cocoon, reflect eller damage shield.. den ene var en 156 advy?!?! :)

 

/telia

Lenke til kommentar
Jeg synes også spillet har vært vel mye nede, men det er vel slikt en må regne med når det kommer en ny patch.

 

Ellers irriterer jeg meg ikke noe særlig over skill vinduet, men nå hadde jeg bare brukt det gamle i 2 måneder, og hadde dermed ikke vent meg så mye til det.

 

De Lutte

6835545[/snapback]

 

 

> Får håpe at de snart stabiliserer seg oppe

Lenke til kommentar

Heihei, jeg trenger råd fra en meta-physicist, om det er noen her.

 

Jeg er level 138 nå, nærmer meg neste title level og får dermed en del IP til overs.

Jeg vet ikke hvor mye IP jeg blir å ha bruk for når jeg skal fortsette å oppgradere nano skills? Har også spekulert på å bytte til Kyr'Ozch Pistol når jeg kommer så langt. Jeg er nanomage og bruker kunn pet/nano, altså, ingen våpen.

 

Noen som har passert level 150 og kan fortelle meg om hvordan du/dere har opplevd dette med IP?

Lenke til kommentar

Da har jeg blitt med i en Guild :)

Var så heldig å få tilbud om å bli medlem av Litle Kingdom.

 

Orgen er ikke særlig stor, men fordelen er at alle medlemmer må kunne snakke og forstå norsk. Derfor er det hovedsaklig nordmenn, samt noen fra andre skandinaviske land som er medlemmer.

Jeg snakker bra engelsk og brukbart tysk, men det er nå engang lettere med norsk.

 

 

Ellers står jeg på flyttefot til ELY med alle 3 charene.

Nå må jeg ha en 40 - 50 Nasense Hecks pr ding og det er en oppgave forbeholdt spesielt interesserte. :D

Venter bare på en treatmentbuff, så jeg får qual 100 implants på dem først.

 

 

Ellers er det med skuffelse jeg registrerer at personen som misbruker mitt navn og videre strør om seg med personlig sjikane, fortsatt får lov til å herje i tråden. :cry:

 

De Lutte

Lenke til kommentar
hmm er dette spillet fortsatt oppe? trodde de fleste gamle AO starta på andre spill som wow og guildwars. AO kan vel ikke ha lang levetid igjen

6845768[/snapback]

Jeg kommer nok ikke til å slutt med det første, men jeg syns det skulle kommet noe mer for level 50-100 for froob's.

Tror faktisk jeg skal kjøpe SL snart, så mye fordeler med det.

Lenke til kommentar
hmm er dette spillet fortsatt oppe? trodde de fleste gamle AO starta på andre spill som wow og guildwars. AO kan vel ikke ha lang levetid igjen

6845768[/snapback]

 

WoW ja, prøvde det i 14 dager (gratis), men snudde fort tilbake til AO.

 

Grafikken i rollespill har ikke SÅ mye å si, syntes da at AO fortsatt ser ganske bra ut. Det er så utrolig forskjell mellom WoW og AO, kan nesten ikke sammenlignes.. :hmm:

Lenke til kommentar
hmm er dette spillet fortsatt oppe? trodde de fleste gamle AO starta på andre spill som wow og guildwars. AO kan vel ikke ha lang levetid igjen

6845768[/snapback]

 

Jeg tror for å være ærlig at Wow og Gw forsvinner før Ao:)

Ao er en sliter som har overlevd det meste.

Derimot håper jeg wow og Gw holder seg like lenge som Ao, fordi da har barna ett sted å være.

 

/telia

Lenke til kommentar

Fy Helsike så sur jeg er akkurat nå!! :mad: Sitter og roller en halvtime for å finne en bedre pet til MPen min, vel sikker på at jeg nok vil dø en del ganger uansett før jeg klarer å nå målet. Så, endelig får jeg oppdraget, og til alt overmål er det i en ICC leir, med lagringspost! Kunne ikke ha vært bedre, yay!

 

Så jeg lagrer karakteren og skal gå inn i bygningen..

 

Unable to enter mission building: are you using an old mission key?

 

! *freser en masse stygge ord som ville fått ham bannet fra forumet for alltid*

 

Det kunne ikke skje på et hvilket som helst av de andre utallige oppdragene jeg har gjort, men akkurat dette som det tok så lang tid å rolle! :roll:

 

 

Edit:

 

Som et plaster på såret fant jeg oppdraget igjen etter bare 10 minutters rolling.. og et par andre nanoer, blitzet alle og døde bare 1 gang (etter å ha utført oppdraget), så all is good :w00t:

 

Nå trenger jeg bare bedre nanoskills for den neste heal og mezz peten.. :hmm:

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Heihei, jeg trenger råd fra en meta-physicist, om det er noen her.

 

Jeg er level 138 nå, nærmer meg neste title level og får dermed en del IP til overs.

Jeg vet ikke hvor mye IP jeg blir å ha bruk for når jeg skal fortsette å oppgradere nano skills? Har også spekulert på å bytte til Kyr'Ozch Pistol når jeg kommer så langt. Jeg er nanomage og bruker kunn pet/nano, altså, ingen våpen.

 

Noen som har passert level 150 og kan fortelle meg om hvordan du/dere har opplevd dette med IP?

6841828[/snapback]

 

Vel min mp er 215 og mitt råd er at du bør være forsiktig med å bruke ip. Du trenger alt du har i reserve når du har passert 200 :)

 

Men mitt råd er ihvertfall at du alltid må maxe mc og ts da våre sl krever en hel der der.

 

Det er også meget viktig å maxe BM, PM og TS. da det kan være vanskelig å få lande NSD om de er for lave. Og NSD trenger man når man skal ta bosser pber osv fra adonis og oppover.

 

Når det gjelder våpen har jeg prøvd pistoler, kyroz hammere og bow. Har gått tilbake til bow og bruker sl bow som gir ganske fin dmg. Det er feil å tro at pistoler på en mp gir like bra dmg som pistoler gjør på andre profession da vi ikke har samme mulighet til å kjøre/perke/buffe opp pitsol skill slik som andre profession kan gjøre.

 

Ditt viktigste våpen vil alltid være ditt angrepspet, men sammen med bow, nuke så vil din mp ikke ligg blant de siste i DD reporten.

 

MP er en support profession og skal ikke gjøre mest dmg i team. Men samen med dine debuffs, mezz pet healpet osv er du en meget bra kar å ha i team. Doktoren vil heller aldri gå tom for ncu :) .

 

Fordelen med å gå bow er at sl buer kun krever bow skill. Da bruker du ikke viktige ip på å raise opp andre skill som fling shot osv.

 

Det er heller ikke så dumt å maxe nano programming (tradeskill) og psycology(trade skill) disse er meget praktiske å ha da disse brukes når vi setter sammen implants og tier1-2 glypts. (gode penger å tjene her)

 

Trenger du flere råd kan jeg treffes på min mp vinglepilten eller min crat slikkepinne på rk1. Hjelper gjerne jeg om du trenger noen råd.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Hehe, takker for svar. Nå har det seg slik at jeg spiller på RK2, så det at vi treffes tror jeg ikke skjer. :p

 

Jeg har ikke brukt noe IP på melee eller ranged, kunn

 

- Bases abilities

--- body dev

--- nano pool

- Nano skills

--- alt utenom first aid

- Trade & Repair

--- computer literacy

--- pharma tech

--- nano programming

- Speed

--- NanoC. init

 

Ellers er det alt. Kan jo bruke noen reset point om jeg får for lite.

 

Trenger jeg å maksimere alt på nano skills fremover? eller er det bare TS pg MC jeg stort sett trenger?

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...