Locci Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ang org....Orgen jeg er med i ser etter flere folk "hele tiden" Så om du er intresert "og spiller på rk1" send meg en /tell så ska jeg sende deg rett vei Vi driver med alt fra Ai raid's til basic team arbeid :> Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei GtReBra Det jeg mener med feige gankere er feks rett etter en pvp runde hvor jeg sitter ned for å heale, feire seieren eller slapper av så dukker det opp en ql 200 eller mye høyere enn meg selv, slår løs på meg mens jeg slapper av (uvitende), før jeg vet ordet av det så er jeg dau. Og en annen kjent versjon av "feige gankere" er når en fyr/chicks spør om pvp og du takker ja i håp om å vinne. Mens pvp pågår så dukker det opp en til som "stabber" eller skyter som *piip* bak ryggen på deg, da blir det ikke pvp men heller 2 feiginger versus deg. Det er kanskje morsom for de eller den som drepte meg på denne måten, men jeg syntes det er så *piip* feigt... Men dette har jeg lært: - Selv om OA er bare et spill, så finnes det folk som faktisk senker seg selv helt ned og gjør alt for å oppnå suksess i spillet. (Nerd! get a life..) - Det finnes veldig få kule spillere med ære i behold i spillet. Men disse er ikke lett å bli kjent med, da de er som regel i en kjent organisation og heller hjelper til der. Men som sagt så er det veeeldig få av dem. (... i OA) Og når det gjelder SL så tror jeg at jeg vil aldri oppgradere til det. Grunnen er rett og slett at jeg liker ikke de slue og sleipe målsettingene/tankegangene til Funcom. Ps: om 2 dager så kommer spillet som jeg har ventet på veldig lenge og jeg kommer til å bli opptatt alikevel, so goodbye AO. Med dette så takker jeg Funcom som har gitt meg muligheten til teste ut AO og miljøen i RK gratis. Jeg har også lært mye om hvordan MMORPG fungere generelt (har aldri spilt noe MMORGP før) Vilket spiller er det som kjem? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 guildwars er det som kommer. Sjekk en av de to trådene i denne kategorien. Forsåvidt, så har jeg aldri prøvd AO, men har lenge hatt lyst.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Så prøv da vel! Tror jeg har sett deg ingame en del ganger, Loc Dogg. edit: skrivefeil Endret 27. april 2005 av suzze Lenke til kommentar
Locci Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Så prøv da vel! Tror jeg har sett deg ingame en del ganger, Loc Dogg. edit: skrivefeil Hmm, Godt mulig det...Har hengt mye rundt i OA i det siste *fy meg* Selv om jeg skulle vert å jobba på de lvl's sånn at det er mulig å få seg et bra til i Ado "Shadowland's" Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Bare 150 lvl`S til jeg kan begynne på de første Shadow Levelene Lenke til kommentar
Locci Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Bare 150 lvl`S til jeg kan begynne på de første Shadow Levelene mwhaha "bare" 49 til jeg kan Synd at du ikke spiller på rk 1 Lenke til kommentar
Locci Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hmmmm, Noen som har en god anbefaling på en Shotgun? trenger noe med litt liv i på Traderen min :-) Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hmmmm, Noen som har en god anbefaling på en Shotgun? trenger noe med litt liv i på Traderen min :-) Mudurlugu Kyr'Oczh Shotgun Kyr'Oczh Shotgun - Type 1 Kommer i forskjellige qls. Zacix, 211/12, General of Underworld, RK2 -=pwn j00 all=- Lenke til kommentar
Locci Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hehe, Nå ska det nevnes at den Traderen er på en Froob acount Eke så lett å få på en Kyr'ozch da ....... Jo btw, Om det er noen som sitter på en Kyr'ozch Sword ql 150-160 å har lyst til å bli kvitt den så tar jeg imott...Satt å spamma ned shop kanalen i går ....Til gjengeld så fikk jeg en hel..... masse i retur, Bare synd at det var fra ql 170 og opp Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hehe, Nå ska det nevnes at den Traderen er på en Froob acount Eke så lett å få på en Kyr'ozch da ....... Jo btw, Om det er noen som sitter på en Kyr'ozch Sword ql 150-160 å har lyst til å bli kvitt den så tar jeg imott...Satt å spamma ned shop kanalen i går ....Til gjengeld så fikk jeg en hel..... masse i retur, Bare synd at det var fra ql 170 og opp Maw of the Abyss Dropper i IS, 2nd floor (så vidt jeg husker) Fine Smith Shattergun Zacix, 211/12, General of Underworld, RK2 -=pwn j00 all=- Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hmmmm, Noen som har en god anbefaling på en Shotgun? trenger noe med litt liv i på Traderen min :-) Pump Master Vektor ND Litt mer folkelige våpen. Tror det var utenfor AO-whompa'en jeg så deg. ^^ Lenke til kommentar
Locci Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hmmmm, Noen som har en god anbefaling på en Shotgun? trenger noe med litt liv i på Traderen min :-) Pump Master Vektor ND Litt mer folkelige våpen. Tror det var utenfor AO-whompa'en jeg så deg. ^^ høm, oki.....Er de shop buyable eller er det dyna loot? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har en Trader på en froob account, for å hjelpe de andre på den betalte kontoen. Han bruker Home Defender, en shotgun som ikke krever andre skills, og som altså sparer deg for en god del IP. Det står også forklart på Trader profession forumet. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har en Trader på en froob account, for å hjelpe de andre på den betalte kontoen. Han bruker Home Defender, en shotgun som ikke krever andre skills, og som altså sparer deg for en god del IP. Det står også forklart på Trader profession forumet. Hehe...Vel, Jeg har kikka på dem, Men syns de bruker år og dag på recharge Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Man kan ikke få alt vettu. Regner med du skal Pvp'e litt med den Traderen eller? Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er det noen som har en GA disc for salg??? har sugen armor! fan! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvilket lvl er du? Prøv å få tak i Cyborg Death Squad Armor. Dropper fra Cyborgs, grid til Meetmedere så finner du lett et borg team. Ellers er jo Tier armor bra hvis du har SL. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Man kan ikke få alt vettu. Regner med du skal Pvp'e litt med den Traderen eller? Mja, Ska egentlig ikke bruken til noe annet en ingot salg, Siden den er på en fr00b konto :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå