Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei GtReBra

 

Det jeg mener med feige gankere er feks rett etter en pvp runde hvor jeg sitter ned for å heale, feire seieren eller slapper av så dukker det opp en ql 200 eller mye høyere enn meg selv, slår løs på meg mens jeg slapper av (uvitende), før jeg vet ordet av det så er jeg dau.

 

Og en annen kjent versjon av "feige gankere" er når en fyr/chicks spør om pvp og du takker ja i håp om å vinne. Mens pvp pågår så dukker det opp en til som "stabber" eller skyter som *piip* bak ryggen på deg, da blir det ikke pvp men heller 2 feiginger versus deg.

 

Det er kanskje morsom for de eller den som drepte meg på denne måten, men jeg syntes det er så *piip* feigt...

 

Men dette har jeg lært:

 

- Selv om OA er bare et spill, så finnes det folk som faktisk senker seg selv helt ned og gjør alt for å oppnå suksess i spillet. (Nerd! get a life..)

 

- Det finnes veldig få kule spillere med ære i behold i spillet. Men disse er ikke lett å bli kjent med, da de er som regel i en kjent organisation og heller hjelper til der. Men som sagt så er det veeeldig få av dem. (... i OA)

 

Og når det gjelder SL så tror jeg at jeg vil aldri oppgradere til det. Grunnen er rett og slett at jeg liker ikke de slue og sleipe målsettingene/tankegangene til Funcom.

 

Ps: om 2 dager så kommer spillet som jeg har ventet på veldig lenge og jeg kommer til å bli opptatt alikevel, so goodbye AO.

 

Med dette så takker jeg Funcom som har gitt meg muligheten til teste ut AO og miljøen i RK gratis. Jeg har også lært mye om hvordan MMORPG fungere generelt :thumbup: (har aldri spilt noe MMORGP før)

Vilket spiller er det som kjem?

Lenke til kommentar
Så prøv da vel! Tror jeg har sett deg ingame en del ganger, Loc Dogg. :)

 

edit: skrivefeil

Hmm, Godt mulig det...Har hengt mye rundt i OA i det siste *fy meg*

 

Selv om jeg skulle vert å jobba på de lvl's sånn at det er mulig å få seg et bra til i Ado "Shadowland's"

Lenke til kommentar

Hehe, Nå ska det nevnes at den Traderen er på en Froob acount :)

 

Eke så lett å få på en Kyr'ozch da :p....... :no:

 

Jo btw, Om det er noen som sitter på en Kyr'ozch Sword ql 150-160 å har lyst til å bli kvitt den så tar jeg imott...Satt å spamma ned shop kanalen i går :p....Til gjengeld så fikk jeg en hel..... masse i retur, Bare synd at det var fra ql 170 og opp :p

Lenke til kommentar
Hehe, Nå ska det nevnes at den Traderen er på en Froob acount :)

 

Eke så lett å få på en Kyr'ozch da :p....... :no:

 

Jo btw, Om det er noen som sitter på en Kyr'ozch Sword ql 150-160 å har lyst til å bli kvitt den så tar jeg imott...Satt å spamma ned shop kanalen i går :p....Til gjengeld så fikk jeg en hel..... masse i retur, Bare synd at det var fra ql 170 og opp :p

Maw of the Abyss

Dropper i IS, 2nd floor (så vidt jeg husker)

Fine Smith Shattergun

 

Zacix, 211/12, General of Underworld, RK2

-=pwn j00 all=-

Lenke til kommentar
Har en Trader på en froob account, for å hjelpe de andre på den betalte kontoen. Han bruker Home Defender, en shotgun som ikke krever andre skills, og som altså sparer deg for en god del IP. Det står også forklart på Trader profession forumet.

Hehe...Vel, Jeg har kikka på dem, Men syns de bruker år og dag på recharge :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...