Gå til innhold

hva kan jeg ta for denne(kan jeg ta noe..?)

Anbefalte innlegg

Jeg veit at kodinga ikke er den beste (dreamweaver for det meste :blush: ) men jeg er fortsatt under trening når det kommer til html.

Tenkte å starte en side/portifilo og ta noen webdesignoppdrag.. men jeg er jo ikke sikkert på om jeg er god nok :hmm:

Så kan ikke dere proffe folk :w00t: ta en titt på denne og gi meg litt konstruktiv kritikk?

takk :love:

Og hvis den i det hele tatt er selgbar, hva kunne jeg tatt for den?

last den ned her (.rar format)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja ja, veit den ikke er bra men jeg er jo nybegynner :dontgetit: Men veit noen om en kode som skifter fargene på scrollbarene i firefox? for den scrollbaren inne i iframen til venstre er bare stygg :blush: hmm.. hadde kanskje vært bedre å gjøre så den ikke scrollet ? dumme meg :p

Lenke til kommentar

Jeg likte den ikke i det hele tatt, sorry :ermm:. All grafikken blir så ulekkert, du bruker tabeller og svart tekst gjør alt så kjedelig. Prøv å lage ting mer relatert til spillet det handler om. Lag litt kulehull feks, og gjør den litt kul.

Jeg ville ikke betalt for den nei. det sees på designet at du er nybegynner. Forsett å øve, du har ennå langt igjen.

Endret av Tready
Lenke til kommentar
det var egebtlig planen.. men jeg er blakk, og dette er min siste desperate løsning... hmm... får vel heller bare være blakk nå, bli god og så tjene mer penger enn jeg hadde gjort hvis jeg hadde greid å få solgt noe nå :w00t:

:cry:

Mitt tips er at du skaffer deg en jobb på Rimi eller Ica så slipper du å være blakk, genialt enkelt eller hva? Når det gjelder webdesign kan du jo øve deg litt i helgene o.l. og om et par år kan du kanskje satse på å bli freelancer?

Lenke til kommentar

Min erfaring er at det er ufattelig hvor mye man kan få for elendige nettsider ;) (det har seg gjerne sånn at gamle menn med mye penger har lite peiling på nettsider...)

Så det er bare å prøve å selge!

Når det er sagt så må jeg si at jeg ikke er spesielt imponert jeg heller, sorry :(

Lenke til kommentar
Min erfaring er at det er ufattelig hvor mye man kan få for elendige nettsider ;) (det har seg gjerne sånn at gamle menn med mye penger har lite peiling på nettsider...)

Så det er bare å prøve å selge!

Når det er sagt så må jeg si at jeg ikke er spesielt imponert jeg heller, sorry :(

OT: Hvor går egentlig grensen for "gammel"? :)

Mvh Primaxx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...