_aaa_aaa Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg veit at kodinga ikke er den beste (dreamweaver for det meste ) men jeg er fortsatt under trening når det kommer til html. Tenkte å starte en side/portifilo og ta noen webdesignoppdrag.. men jeg er jo ikke sikkert på om jeg er god nok Så kan ikke dere proffe folk ta en titt på denne og gi meg litt konstruktiv kritikk? takk Og hvis den i det hele tatt er selgbar, hva kunne jeg tatt for den? last den ned her (.rar format) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kan du ikke heller legge ut enten et screenshot eller hele siden..? Mye jobb å hente ned en rar-fil, pakke ut, og så åpne.. Lenke til kommentar
_aaa_aaa Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) joda kan vel det... men jeg syns egentlig at alle websider må "oppleves", føler at den er finere i virkeligheten enn på bildet, sorry se bildet her Endret 27. februar 2005 av _aaa_aaa Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Uff, første jeg tenkte var at den er snytt ut av en tutorial. sånt sett kunne du kanskje fått solgt den til en godtroende 14-åring som vil ha en "fet HP"* * HP = HomePage - forkortelse ofte brukt av CS-spillere under 18 år Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Veit ikke jeg. 200 kroner eller noe? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Den følger ikke standarder Er det en template? Likte ikke fargene Sikkert greit som en cs-side, men thats it. Jeg hadde heller putta en 200-lapp på en spillemaskin og støtta røde kors. Lenke til kommentar
_aaa_aaa Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 ja ja, veit den ikke er bra men jeg er jo nybegynner Men veit noen om en kode som skifter fargene på scrollbarene i firefox? for den scrollbaren inne i iframen til venstre er bare stygg hmm.. hadde kanskje vært bedre å gjøre så den ikke scrollet ? dumme meg Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Joda, selv om du er nybegynner trenger du vel ikke selge noe? Vent heller til du har blitt flink nok til at du kan selge noe du er stolt over, og syns er verdt prisen du selger for. Lenke til kommentar
_aaa_aaa Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 det var egebtlig planen.. men jeg er blakk, og dette er min siste desperate løsning... hmm... får vel heller bare være blakk nå, bli god og så tjene mer penger enn jeg hadde gjort hvis jeg hadde greid å få solgt noe nå Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du skriver at du er nybegynner; Er det meininga at nybegynnere skal ta penger for "tjenestane" dei kan tilby? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 tror du bare kan endre på fargen i scrollbaren i IE: Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Jeg likte den ikke i det hele tatt, sorry . All grafikken blir så ulekkert, du bruker tabeller og svart tekst gjør alt så kjedelig. Prøv å lage ting mer relatert til spillet det handler om. Lag litt kulehull feks, og gjør den litt kul. Jeg ville ikke betalt for den nei. det sees på designet at du er nybegynner. Forsett å øve, du har ennå langt igjen. Endret 27. februar 2005 av Tready Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Alt kan selges, og alle kan selge, men til hver sin pris. Hvem er det du tenker å selge til? Hvis du ikke har noen kjøpere i siktet tror jeg det kan bli vanskelig... Uansett pris, altså. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 det var egebtlig planen.. men jeg er blakk, og dette er min siste desperate løsning... hmm... får vel heller bare være blakk nå, bli god og så tjene mer penger enn jeg hadde gjort hvis jeg hadde greid å få solgt noe nå Mitt tips er at du skaffer deg en jobb på Rimi eller Ica så slipper du å være blakk, genialt enkelt eller hva? Når det gjelder webdesign kan du jo øve deg litt i helgene o.l. og om et par år kan du kanskje satse på å bli freelancer? Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Min erfaring er at det er ufattelig hvor mye man kan få for elendige nettsider (det har seg gjerne sånn at gamle menn med mye penger har lite peiling på nettsider...) Så det er bare å prøve å selge! Når det er sagt så må jeg si at jeg ikke er spesielt imponert jeg heller, sorry Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Min erfaring er at det er ufattelig hvor mye man kan få for elendige nettsider (det har seg gjerne sånn at gamle menn med mye penger har lite peiling på nettsider...) Så det er bare å prøve å selge! Når det er sagt så må jeg si at jeg ikke er spesielt imponert jeg heller, sorry OT: Hvor går egentlig grensen for "gammel"? Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå