Bobby1 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei. Eg lurer på om bZerk 500W passer i Chieftec Dragon DX-01? NB! Strømforsyningens dybde er 168.6mm. ATX spesifikasjonen sier 140mm. Med unntak av dybden så er strømforsyningen produsert i henhold til ATX spesifikasjonene. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det skulle ikkje bli noe problem. *ta frem linjal å måle i mitt* Målte med litt ekstra, og fant ut at det skulle gå fint, litt trangt med 5,25"-plassene, men ikke noe du ikke skulle takle. (kan ta bilde, med "indikator" om hvordan det kommer til å se ut hvis ønskelig) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 joda, det passer men hvorfor bytte når chieftec strømforsyningene er bedre kvalitet enn bZerk? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 er det forsjellige størelser på strømforsyninger? trodde alle var like store Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 er det forsjellige størelser på strømforsyninger?trodde alle var like store det er a forskjellige størrelser, men jeg tror da stortsett alle passer til vanlige kabinetter. uansett, jeg kan garantere deg at bZerk strømforsyninger passer i chioeftec kabinetter Lenke til kommentar
bidz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 joda, det passer men hvorfor bytte når chieftec strømforsyningene er bedre kvalitet enn bZerk? Muligens fordi at f.eks. Chieftec 340w PSU'en yter 15 amper på 12v, mens bZerk 500w yter 34 amper på 12v ? Chieftec 360w yter sikkert ikke så mange amper den heller.... Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Når eg tenker meg om, så trenger eg ikkje ny strømforsyning.. Har en Chieftech 360 Watt Det eg ville hatt på min PSU er Sata Kontakter, noko som det ikkje er på min. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det eneste kabinettet (tror jeg) som det ikke er plass til en bZerk psu i er Mercury Mesh, det er egentlig plass, men med bZerk psu er det ikke plass til 80x80x25mm vifte i toppen. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jo, det er plass. Har bZerk og Chieftec sjøl. Men du må snu psuen opp ned. Så passer det som fot i hose det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå