Fabben Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det noen som vet hva pakken du får fra Apple Norge, inneholder? Jeg har bestilt en iPod mini. Ha en fortsatt fin natt! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det står på Apple sine sider. Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Nei! det står ikke noe om at pakken inneholder en vanlig strømkabel du kan lade den fra en stikkontakt!!! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg vil tippe at du kan lade den fra en stikkkontakt, noe annet ville vært rart Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Den lades vel når den er inne i PC/Mac'en ? Ellers må du vel kjøpe dock. Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har jo fattet at den lades når du kobler den til pcen via usb/firewire. Men følger det med en lader som du kan lade fra stikkontakten? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nei, tror ikke det. pga. ellers ville de nok ikke solgt dock btw : http://www.apple.com/ipodmini/specs.html Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Nå er jeg veldig forvirret!!! Prata med apple tidligere i dag.. han som jobbet i supporten der mente at det fulgte med en strøm adapter med som du kopler inn i stikkontakten... Alle sier forskjellig! Er det ingen her som selv har bestilt der ifra å som vet?!?!?! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det er Apple fyren som har rett. Du får med en omkobling fra firewire til vanlig kontakt. Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Takk Skomaker! Ha en fin dag! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ja, jeg tror det skal være med sånn at du får ladet via stikkontakt. Men jeg får min i løpet av neste uke, så da kan jeg bekrefte med 100% sikkerhet. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 det ligger en "boks" i pakken du kan lade med Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 du får med en adapter som du kobler firewire kabelen i, og så plugger du den i veggen. selve stikkontakt delen kan også byttes ut slik at du kan bruke den i andre land (extrautstyr det da) tok et bilde: Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 tok et bilde til, med hele greien "montert".. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hmm, hva er så bra med den Dock tingen da :S bare det at det er en til som kan høre på? :s Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 det som er bra med dock tingen er at det ser schtilig ut og så er det greit å ha et fast punkt du kan sette den i uten å dra frem kabelen hver gang du skal koble den til pcen. Den har vel også direkte uttak for lyd... Lenke til kommentar
Fabben Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Takk for hjelpen alle! Særlig takk til deg Musty! Flotte bilder! Hva synes du om din iPod mini da? Er det knapt med kapasitet eller? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tar litt tid å høre gjennom 4 GB musikk, dessuten er det enklere å finne sangene du er ute etter da det er mindre å navigere mellom. Dette er selvsagt avhengig av at du har overført dem. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Gleder meg som en unge til å få min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå