thomba14 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg fikk meg W-lan i dag, en 3com router med 4koblinger + internett og en Linksys W-Lan kort ( i stasjonær ) Da jeg først koblet til pc'en til routeren på den vanlige måten (med ledning) gikk det ann å gå inn på internett uten prob... men når jeg hadde gått inn på routeren og ordnet sånn at jeg skulle kunne bruke W-Lan kortet på pc'en, gikk det ikke absolut ikke noe kontakt... Noen som har noe forslag? Har ADSL Fra Telenor... Har også et lite anet prob... CD'en som fulgte med Linksys W-Lan kortet fungerer ikke... Da jeg prøver å kjøre den så kommer en lilla rubrikk på skjermen i ca 0.5sec så blir det borte... Har prøvd på flere pc'er og fungerer ikke på noen. Men jeg klarte å installere driverne med en liten ekstra installering greie som fulgte med. Men kan da ikke gjøre en ordentlig installasjon. Endret 27. februar 2005 av thomba14 Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Har fått ordnet det! En moderator kan nå stenge denne. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har fått ordnet det! En moderator kan nå stenge denne. Så fortell oss hva du gjorde for og fikse det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå