Runecorp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg har originalutgaven av Medal of Honor - Allies Assault, og når jeg åpner spillet, enten det er fra snarveien på desktopen, fra CD-rom menyen eller fra destinasjonen i mappe, så blir alt svart og maskinen rebooter. Jeg har som sagt originalutgaven av spillet, ikke kopi eller noe, og jeg har spilt det før på denne maskinen. Noe er åpenbart galt, men jeg klarer ikke for livet av meg å fatte hva det er, langt mindre forestille meg hvor jeg skal begynne å lete! HELP! Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei.. Det kan vel ikke være a CPU blir for varm. Sjekk hvor varm den blir i BIOS under oppstart! Der kan du ha kryssa av at maskinen skal restarte når den blir f.eks. over 70 grader. Jeg hadde samme problem med min data! (AMD-Athlon XP 2800 CPU) og da jeg starta et spill og den begynte å loade så slo den seg av, og da jeg sjekke temperatur så lo den på 102 grader i Si soft sandra! Som kanskje er litt feil, men (maskina er bygd selv, og ikke av meg) Jeg bestilte Artic Silver Kjølepasta (ca 59 kr ) fra komplett.no og nå ligger maskina på rundt 40 grader under spilling.! Er maskina ny, eller er den bygd selv? (glemt kjølepasta?) Håper det ordner seg Runecorp! Lenke til kommentar
Runecorp Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Nå har problemet løst seg. Det kunne ikke være varme, ettesom jeg klarte å kjøre half life 2... Men da jeg fikk tak i en patch som gjorde at jeg kunne spille uten å kjøre rett fra CD-romen, så gikk alt bra... Jeg har forøvrig ikke det samme problemet med andre spill! Uansett; takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå