Tengs Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Sitter litt fast.. Jeg har tidligere skrevet om at jeg var kjempespent på å få prøve mitt nyinnkjøpte SLI kort.. Så fikk jeg en defekt prossessor fra min vanlige leverandør, er ikke ute etter å peke finger, så det kan være det samme hvem som sendte den. Greit nok, sendte prossessoren tilbake, ettersom "pipe" lydene fra hovedkortet tilsa at det var prossessoren det var noe galt med. På fredag fikk jeg endelig en ny prossessor, og gledet meg atter igjen som en unge, etter å få satt sammen mitt nye "vidunder".. Men, hva skjer?? Joda, etter å ha satt sammen igjen, så kommer samme (satans) ulyd igjen, å maskinen starter fortsatt ikke opp.. What to do? Syns jo det ville være merkelig at jeg skulle få to defekte prossessorer? Er det kanskje hovedkortet mitt som ikke liker prossessorer? (Har det kanskje blitt homofilt, og liker bare andre hovedkort?) Tanken har i alle fall streifet meg, om det er hk som spiser CPU.. Noen tanker rundt dette folkens? eller? Begynner å bli litt "varm" i hodet, ettersom TG ikke akkuratt er så veldi langt unna... Har da tenkt å kontakte leverandøren av tingene, for å høre med dem, men de er ikke lette å få kontakt med i helga liksom.. Kanskje noen andre har noen gode forslag før det... Alt mottas med takk.. Vennlig hilsen Tengs Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Forsøkt å skifte minne/omorganisere rekkefølgen/prøve bare én av brikkene, dersom du har to. Verdt å prøve. Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hva sier "dama" da ? (Altså plugg inn headset i utgangen på lydkortet) Lenke til kommentar
Tengs Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hva sier "dama" da ? (Altså plugg inn headset i utgangen på lydkortet) Forsøkt å skifte minne/omorganisere rekkefølgen/prøve bare én av brikkene, dersom du har to. Verdt å prøve. Det er det som er så kjipt, dama holder kjeft.. Men, om jeg tar ut prossessoren, får jeg klar beskjed om: "No CPU installed" Hun maser ganske mye om det ja Skal prøve å flytte på minnet i kveld, tviler litt på at det hjelper.. (sukker, må ta ut skjermkort for å komme til minnebrikker) (Det hjalp ikke) Endret 28. februar 2005 av Tengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå