random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Som fan av disse banda er jeg bare interesert i hva dere andre mener! Green Day: - Basket Case - Warning - Time of your life - American idiot - are we the waiting - welcome to the paradise - minority - stuck with me linkin park: - by myself - in the end - numb encore - faint - pushing me away - breaking the habit - somewhere i belong - one step closer - nobodys listening Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) No offence men Linkin park er elendige, du vil finne det ut selv en dag. Det gjorde eg. Endret 26. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 ja, men foreløpig liker jeg dem heldigvis da! var sikkert en av de første i norge som fikk american idiot albumet! Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 No offence men Linkin park er elendige, du vil finne det ut selv en dag. Det gjorde eg. Jepp. Kan gå god for noen av sangene til Green Day, men Linkin Park blir _for_ fjortis... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 jeg ber begge banda gå til helvete. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Green Day har eg ikke hørt noe særlig av utenom dennne "Boulevard og Broken Dreams" saken..... makan til oppgulpa møl. IMO Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 ...oppgulpa møl. That pretty much said it... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Green Day er bra de. Linkin Park er generic, angry, teenage angst music. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har ikke hørt noe fra Green Day, men kan si hvilke låter jeg liker av Linkin Park: -In The End -Numb -One Step Closer -Somewhere I Belong -Papercut -Lying From You -Pushing Me Away -Faint -(Jay-Z)&Linkin Park-NumbEncore -(Jay-Z)&Linkin Park-Dirt Off Your Shoulder/Lying From You -(Jay-Z)&Linkin Park-99 Problems/One Step Closer -(Jay-Z)&Linkin Park-Jigga What/Faint Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Husker at jeg likte By Myself av LP. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 No offence men Linkin park er elendige, du vil finne det ut selv en dag. Det gjorde eg. FYFYFYFYFYFYFYFYFY!!!!!!!! men jeg er helt enig! men jeg liker da ikke green day heller jeg da. Favorittsanger fra Linkin Park og Green Day! beklager! har ingen Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hater Greenday untatt en sang: Basketcase, den funker... Ellers synes jeg Greenday suger.... Linkin Park har noen OK låter, men ikke mer enn det... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 For min del liker jeg endel av Green Day, men kan ikke fordra Linkin Park... Favorittlåter fra GD: Boulevard of Broken Dreams Holiday Castaway Fashion Victim Jesus Of Suburbia Basketcase She Welcome To Paradise Longview Burnout When I Come Around Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Her er alle de gode sangene: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 jeg ber begge banda gå til helvete. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 jeg ber begge banda gå til helvete. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Så en gang et slik et fjasebilde av en prepubertal gutt liggende på bakken med en sur mine og et sint blikk mot en gjeng medelever. Påskriften var "I`m gonna go listen to my Linkin Park records!" Det var et artig bilde. Noen som har det på lager? Endret 27. februar 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 ja, men foreløpig liker jeg dem heldigvis da! Heldigvis? Du kommer jo til å kjøpe plater av dem og så kommer du til å angre noe så helt J****. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Husker vi hadde LP - High Voltage i russebilen vår. Ganske morsomt å gli inn på "rånestripa" med den på anlegget. Det her blir kanskje for internt for dei fleste, men sangen passa liksom ikkje i det _heile_ tatt til klientellet i bilen, derfor blei det komisk når vi kom med den sangen på full guffe. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 jeg ber begge banda gå til helvete. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå