fxwz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Når vi begynner på skolen idag, så ska vi i 10ende ha storprosjekt. I de førstkommende timene skal vi ha idemyldring, så jeg vil liksom bidra me endel så da trenger jeg litt tips! Verden idag er jo et veldig åpent tema. Noen som kan slenge ut gode ideer vi kan ha prosjekt om? Personlig så har jeg ikke peilling, men assosiasjon er en fin ting da! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Vest vs øst nord vs sør. Mye problematikk involvert her. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nice. 10. klasse prosjektet våres hadde tema "En verden i forandring", eller noe sånnt. Husker jeg skrev om klimaproblematikk, med drivhusgasser osv... Husker også at vi fikk en uke til bare det prosjektet, og jeg klarte å være så syk at jeg ikke fikk gjort en dritt 3,5 dager. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Husker også at vi fikk en uke til bare det prosjektet.............. Vi har tre uker vi da, med tilsammen 27timer med jobbing! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 - Hvorfor 20% av verdens befolkning bruker over 80% av verdens inntekter. - Konflikten i Midtøsten, krigen i Irak og kampen mot terror - Som sluffy nevner; klimapolitikk, drivhusgasser, Kyoto-avtalen Blant annet ... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg ville gått for en sammenligning av hvor store forskjeller det er mellom fattige, og sammenligne fattige i sør, vest, nord, øst. Dette gir en annen vinkling på et veldig ofta tatt tema. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Husker også at vi fikk en uke til bare det prosjektet.............. Vi har tre uker vi da, med tilsammen 27timer med jobbing! Vi hadde de 27 timene på én uke. Altså, ingen vanlig undervisning, bare prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå