SkummelType Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ja, det står i topic.. må ha hovedkort plugin og sånn, og noen såm vet hvordan de virker inne i programmet? er litt nybegyner amma.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Her er det HW, du bare drar delene inn i sketchup og snur dem sånn du vil ha det. Se i sticky, søk, eller bare bla litt ned på listen neste gang du spør, så slipper det å bli så mange tråder om det samme Endret 26. februar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 dreiv og skulle søke men det funker jo ikke da Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Nå har jeg sittet en stund med Sketch up og liker det mer og mer, men deg lagger veldig mye når en har satt in mye plugins?? Her er et bilde og skp fila: Bilde Down .skp fila Ka syns folket? Natta... Endret 27. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) men deg lagger veldig mye når en har satt in mye plugins?? Prøv å slå av alt av textures osv. Edit: Ikke legg så store bilder i -taggen. Jeg gjør bildet om til en link, så kan du evt resize det og legge det ut igjen. Endret 27. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hmm, flytter denne tråden til programvareforuemt jeg, da den strengt tatt ikke omhandler casemodding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå