srbz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Svidde hånden min i sted da jeg skulle sette inn pizza nr 2 i ovnen og glemte at risten var varm etter nr 1 (trakk hånden straks unna - ikke pga at jeg kjente det men pga at jeg hørte lyden av noe som ikke burde svis).. Først bare smilte jeg av det men nå svir det som inni******. Har hatt den masse under kaldt vann og nå har jeg aloe vera på men jeg har bare lyst til å rope nå (dere skulle sett grimasene jeg skjærer nå mens jeg skriver). Noen tips til hva mer som hjelper?? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Been there ... Det gjør vondt, men husker ikke akkurat hva jeg gjorde. Tok på en slags krem. Se hva du finner rundt om i skapene og les bakpå hva det kan hjelpe mot. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ouch! Det der gjør seriøst vondt. Men det skal da hjelpe en god del å holde hånda under iskaldt vann. Kan jo legge is på da... Kommer ikke på så mye mer akkurat nå. Hvilken grads forbrenning kan det kvalifiseres som? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ville ikke anbefale å sitte her da. Hold den under kaldt vann eller ring 112 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ville ikke anbefale å sitte her da. Hold den under kaldt vann eller ring 112 Ringe nødanrop til politiet fordi han har brent hånda? Tror ikke de blir veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Tenkte jeg skulle gjøre det ja. Uff, det smerter å bevege tommelen. AC/DC hjalp litt, men det svir fortsatt som eff. Kommer ikke til å få sove i natt (blåse på var ingen god idé - det svidde even more). Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Haha, nei purk er uaktuelt. Tenkte mer vann nå. Håper på førstegrads, men det ser ut som det blir blemme og det er vel annen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg gjorde det samme engang. Siste måltid før vi skulle dra med kveldsflyet Montreal - Paris... GØY... Gikk og lette etter stålting å støtte hånden mot på flyplassen, og var fortsatt vondt på flyet. Sovnet heldigvis fra det.. Var en del kremer involvert også.. Endret 26. februar 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 jeg må bare nevne at det egetlig er meninga å holde hånda i kalt vann i sånn ca en time hvis det skal hjelpe. ja jeg vet det er kjedelig å sitte med hånden i vann så lenge men jeg kan garantere at det hjelper. og ikke helt kalt vann Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 20 minutter i lunket vann trodde jeg? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Prøv å brenne hånda di på en GoKart-motor. Svir som faen Og ja, mye kaldt vann er å anbefale. Og så sånn krem eller noe som man har på. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 20 minutter i lunket vann trodde jeg? joa, 20 minutter holder i de fleste tilfeller Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Var en del kremer involvert også.. Du og kremene dine Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Vel, har sikkert sittet minst en halvtime tilsammen. Har nå en våt klut på men den må nok byttes etterhvert. Forresten: endret signaturen for anledningen men bildet har alltid vært det samme :!: Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du kan legge den i vann med isbiter til du ikke husker at du har noen hånd lenger;) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 bildet ditt! er det a din hand eller? passet iallefall veldig! jaja... putt is i en hanske, så tar du den på deg!! rykende_kaffe Genialt nick Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ja. Billedet med handa passet sikkert, men det er nok ikke så mange det intereserer sjønner du Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Du kan legge den i vann med isbiter til du ikke husker at du har noen hånd lenger;) Mye det samme som rennende lattiskaldt vann. Har overnattingsgjester og er litt bekymra for at jeg skal holde de våkne (de skal tidlig opp i morra). Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 å svi hånda si er vondt ja! Men det går over etter nesten nøyaktig 3timer! Gylden regel som aldri har slått feil....så bare smør deg med tolmodighet å spill litt HL2 eller se litt Pr0n så kommer du nok inn på bedre tanker... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Ufff... sliten etter en tidlig-opp-dag med snowboarding og jeg kunne helst tenke meg å køye før halv fire... akk... Har ikke hl2 (!) og er ikke akkurat i mood til no' pr0n nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå