Gå til innhold

Noe galt med HK sensorene?

Moltrez

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg fikk nylig et nytt hovedkort i retur av komplett (Epox i retur, Abit IC7-G tilbake).

Etter jeg har fått dette hovedkortet, så har jeg problemer med å starte forskjellige program som bruker f.eks temperatur sensorene på hovedkortet.

HDTune, SpeedFAN, hmonitor for å nevne noen.

Det som skjer, er at når jeg dobbelklikker på programmet, så kommer jeg inn, men etter noen sekunder, så henger programmet seg. Ser ut til at det henger seg når den skal finne ut gradene på de forskjellige sensorene.

Jeg bruker Windows 2000 SP4, og det gjorde jeg også på det forrige hovedkortet jeg hadde. (Da funket det fint)

Jeg har oppdatert BIOS med nyeste update, samt lastet ned de nyeste versjonene av programmene, men fortsatt så henger programmet seg.

Er irriterende, fordi når jeg prøver å lukke programmet i f.eks Task Manager, så kommer det en error om at jeg må avslutte debugger først. (Jeg vet jo ærlig talt ikke hvilket program det er, derfor må jeg restarte maskinen for å bli kvitt dette).

Noen som har noen ideer om hvordan jeg kan fikse dette problemet?

Jeg har ikke lastet ned noe nyere versjoner av hovedkort programmene, fordi abit sin side er utrolig treg når jeg skal laste ned noe.

Det stopper bare opp til meg, i Opera og Internet Explorer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...