Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp meg med dette

GalantV6

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å sette inn 2x12" sub og 2 forsterkere i min Galant.

Jeg har ikke peiling på de forskjellige merkene så dette er vanskelig.

Det som sitter i bilen er 300watt Boss frontsett og bak sitter det 200watt pioneer. Spiller er Pioneer deh-3630. Jeg skal bygge glassfiberkasser til subene, for å utnytte plassen best mulig. Jeg har satt et beløp på 5-6000.-

for nytt utstyr. Har fått flere tilbud på 12" og forsterkere, men har problemer med å velge. Er redd for å bli misfornøyd. Kan noen hjelpe meg å velge det rette. De tilbudene jeg har fått er følgende.

Eltek.

2 stk Dynabel BF0804 4*80 watt RMS. 1 brukes til 2 stk sub og 1 brukes til de 4 andre høyttaleren.

2 stk Peerless Resolution 12" 200watt RMS

Bilradiospesialisten.

Lightning Audio

B2.350.1 - Bolt Mono forsterker

250x1 @ 4 ohm

350x1 @ 2 ohm

1050 Watts Maks Power

Variablelt delefilter 40Hz-130Hz

0dB til +12dB Juice Boost Bass EQ

Fjernsyring (Bass-remote)

Forkrommet topp-deksel

+

B2.300.4 - Bolt serie 4-kanals forsterker

50x4 @ 4ohm

75x4 @ 2ohm

150x2 @ 4ohm

900 Watt Maks Power

Variabelt delefilter - 40-400Hz

+12db Juice Boost Bass EQ

Chrome toppdeksel

Subwoofere

2 x B3.12.4

12" subwoofere i Bolt serien - 4 Ohm

Single Voice Coil subwoofer

Polypropylene membran

750 Watt maks effekt

150 Watt RMS

Ronny`s Bilstereo

2 stk Poison Audio cyanid D-12 subber!!

Pyle 1 stk Plad 618 forsterker 6 kanaler

Er det noen som kan anbefale noen av disse merkene, eller er det noen som har andre forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...