jonas27389 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg har en onkel som har en Dell Dimension 8300. Den bråker! Han vil gjerne ha mindre støy så jeg skal skifte vifter for ham. Jeg bare lurer på om deter noen som vet hvilke og hvor mange vifter det er i en slik pc. Kunne sjekket selv men har ikke mulighet det det akkurat nå. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=384359&hl= Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Postet to steder for å få mest mulig svar! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Å håve inn svar på den måten er dårlig gjort. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Foreslår at du leser Retningslinjene og sånn jeg. (Håper jeg ikke virker som en wannabe-moddis nå?? ) --- Er vel ofte den vifta som blåser luft ut av pcen som bråker, hvis du ringer til dell så vet dem hvordan eller hvor du kan levere den inn for å få skiftet den. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det einaste bevist dobbelposting fører til er at begge blir stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg