Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

HW.no guild - Alliance (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, noe sånt. Jeg har lagt til de overnevnte i kontaktlisten min ingame, men har ikke sett særlig mange snurter.

Rart, jeg har lagt bl.a. deg i lista, men har ikke sett deg pålogga en eneste gang.

Kanskje du spiller i arbeidstiden/midt på natta? Jeg er spiller stort sett bare mellom 15-23, men det er vel det de fleste gjør. Eneste jeg har sett er RevX og Valbjørn. :hmm:

Edit: WTF????? Twen=lvl48 priest? :wow:

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Edit: WTF????? Twen=lvl48 priest?  :wow:

Det stemmer vel i grunnen ganske bra. Kan ikke si jeg har sett noen av dere in-game. Og btw, jeg skal ikke stå på medlemslista, jeg er bundet til Sin. Bare lurte på hva guilden het fordi det hadde vært morsomt å se etter dere. ;)

Lenke til kommentar

Det stemmer vel i grunnen ganske bra. Kan ikke si jeg har sett noen av dere in-game. Og btw, jeg skal ikke stå på medlemslista, jeg er bundet til Sin. Bare lurte på hva guilden het fordi det hadde vært morsomt å se etter dere. ;)

Sikker på det? Hadde vært kjekt med en level 48 prest i guildet...... :dribble:

Lenke til kommentar

Sikker på det? Hadde vært kjekt med en level 48 prest i guildet...... :dribble:

Ja, jeg er _veldig_ sikker på det, så jeg hadde satt pris på å bli fjernet fra listen. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kunne vært kjekt å vite navnet på guildet ja, men jeg er intressert i å være med :!:

Character navn: Dimling

Race: Human

Class: Paladin :w00t:

lvl: 46

Professions: Herbalism (300) og Alchemy (284)

Alle sec.profs: Fishing (ca 200), Cooking (ca 200) og First Aid (ca 250).

Server: Silvermoon

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tenkte jeg skulle begynne på PVE server nå siden honor systemet har kommet, har hørt så masse om at det er umulig å grinde exp. Så dette er hva jeg lurer på:

Kan jeg bli med fra lvl 1 eller må jeg vente til jeg blir lvl 20... er ganske ny i spillet, selv om jeg har hatt det i en måned. fordi jeg har ikke fått spillt... les sig så skjønner dere :p...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...