Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

HW.no guild - Alliance (les første post)

Anbefalte innlegg

Vil nok stemme for en PvP-server som har lav befolkning, ja.

Burning Blade, Ravencrest og alle de serverne er det forferdelig mye kø på, veldig irriterende!

Mitt forslag blir vel Sunstrider, siden det er PvP og en server som nettopp har startet.

Og Faction? Horde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oisann! En poll er kommet opp! Bra.

Stemte Sunstrider. Blir det den serveren får vi intet problem med køer de neste månedene kan jeg tenke meg. Håper virkelig ikke det blir Burning Blade.

Helt sykt at noen kan være så barnslige og Wannabe-nazier som de som prater på general-chatten. Har fått nok av det, så jeg sluttet å spille der. :thumbdown:

EDIT: Så selvfølgelig nå at det var for Alliance. Så hvis det går ann å stryke en stemme fra Sunstrider, er det fint.

Endret av RevX
Lenke til kommentar

Burning Blade er vel ikke så verst. Køen er ikke akkurat uutholdelig. De maksimalt 5 minuttene det tar, brukes til thottbot.com/gamer.no/db.no ;)

EDIT: Er det slik at alle da starter en ny character? Litt kjipt for oss som er nye på denne serveren å spille med folk på lvl 40. Beste hadde vært om alle starter en ny?

EDIT 2: Likte ikke helt Burning Blade etter å ha testet den litt sist. Da er heller Daggerspine et bedre valg. Makan til fjortis-server har jeg ikke sett siden CS. Men men. Jeg har jo allerede stemt. :(

*vente på masse aggro :p *

EDIT 3: Navneforslag (om det ikke allerede er bestemt): [sett inn ord] of Dalaran

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Kø i 10 min hver gang takler jeg uten problemer.. Har ikke hatt større ventetid enn det, men det hadde vært kult med en server med grei population som var litt ny.

Enig der. Det som også er fint med å starte opp på en av de nye realms'a er at det ikke kryr av high lvl folk enda ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...