RevX Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vil nok stemme for en PvP-server som har lav befolkning, ja. Burning Blade, Ravencrest og alle de serverne er det forferdelig mye kø på, veldig irriterende! Mitt forslag blir vel Sunstrider, siden det er PvP og en server som nettopp har startet. Og Faction? Horde. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hadde ikke vært å forakte nei (altså Sunstrider og Horde). Blir gladelig med. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Oisann! En poll er kommet opp! Bra. Stemte Sunstrider. Blir det den serveren får vi intet problem med køer de neste månedene kan jeg tenke meg. Håper virkelig ikke det blir Burning Blade. Helt sykt at noen kan være så barnslige og Wannabe-nazier som de som prater på general-chatten. Har fått nok av det, så jeg sluttet å spille der. EDIT: Så selvfølgelig nå at det var for Alliance. Så hvis det går ann å stryke en stemme fra Sunstrider, er det fint. Endret 1. mars 2005 av RevX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 For horde guild tror jeg dere skal stemme her. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Stemmer for Burning Blade! Bare mer action med masse folk, og jeg selv har erfart at ventetidene er nesten ikke-eksisterende nå lenger.. Lengste jeg har ventet er 3 min. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Stemmer selv for Burning Blade, synes ikke vi kan bare elegant ta den vekk fordi du ikke vil være der DiskSpace. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Nei, jeg sier ikke det bare er fordi jeg ikke vil være der. Jeg sier det fordi det blir litt synd å stå i kø hele tiden for folk. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kø i 10 min hver gang takler jeg uten problemer.. Har ikke hatt større ventetid enn det, men det hadde vært kult med en server med grei population som var litt ny. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Burning Blade er vel ikke så verst. Køen er ikke akkurat uutholdelig. De maksimalt 5 minuttene det tar, brukes til thottbot.com/gamer.no/db.no EDIT: Er det slik at alle da starter en ny character? Litt kjipt for oss som er nye på denne serveren å spille med folk på lvl 40. Beste hadde vært om alle starter en ny? EDIT 2: Likte ikke helt Burning Blade etter å ha testet den litt sist. Da er heller Daggerspine et bedre valg. Makan til fjortis-server har jeg ikke sett siden CS. Men men. Jeg har jo allerede stemt. *vente på masse aggro * EDIT 3: Navneforslag (om det ikke allerede er bestemt): [sett inn ord] of Dalaran Endret 2. mars 2005 av CobraM Lenke til kommentar
.V. Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Mulig dette er nevnt før, men hadde det ikke vært en ide å ha både Horde og Alliance-guildet på samme server sånn at de kan få banke dritten ut av hverandre? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kø i 10 min hver gang takler jeg uten problemer.. Har ikke hatt større ventetid enn det, men det hadde vært kult med en server med grei population som var litt ny. Enig der. Det som også er fint med å starte opp på en av de nye realms'a er at det ikke kryr av high lvl folk enda Lenke til kommentar
RevX Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Blir det Burning Blade på Horde-guildet og noe annet her, kommer jeg til å gå over hit. Blir da i såfall Human Warlock eller Dwarf Hunter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Silvermoon gikk av med seieren med 24 stemmer. Burning blade var rett bak med 21 stemmer. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Greit. Da blir jeg med her, OK? Hvem blir Guild-master og slikt? Det blir vel en tråd om slikt, hva? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg hopper også over her. Ikke noe Burning blade på denne karen. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Yay! Har en lvl10 Human Warlock på Silvermoon, nick Jolinar. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vel? Hva skjer nå? Har trent en Human Warlock (navn Revx) til lv. 6 nå, og lurer på når guildet opprettes. Noen som vet? Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 jeg er gjerne med må få meg spillet først da tar nok en uke opptil 2 blir nok human warlock eller human paladin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg